ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР
28. І ЗНОВУ ТЕКСТ!
1
Встанови відповідність.
2
Встанови відповідність.
3
Розглянь малюнок і закінчи речення.
1)
Текстовий курсор вказує місце наступного
2)
Помилку можна виправити, натиснувши клавішу
3)
Помилку можна виправити, скориставшись клавішею
4
Фотограф сфотографував усі грані кубика. Кожна грань має відповідний орнамент.
Розфарбуй правильно всі фотокартки.
І ЗНОВУ ТЕКСТ! - Інформатика
Схожі записи:
Способи подання повідомлень ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 3. Способи подання повідомлень Що тут відбувається? До нас на Землю завітали чужоземні прибульці, а люди різними способами намагаються з...
ЯК СТВОРЮВАТИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ ЛІНІЇ Розділ 5 ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 25 ЯК СТВОРЮВАТИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ ЛІНІЇ Сьогодні ми: – ознайомимося з деякими інструментами графічного редактора Paint; – навчимося малювати різнокольорові лінії....
Електронна скринька та електронне спілкування БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ § 18. Електронна скринька та електронне спілкування Данилку, ти чув про електронне листування? Так, я бачив, як мій тато, користуючись комп’ютером,...
Алгоритм з повторенням ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ § 26. Алгоритм з повторенням Данилку, а чому ти такий сумний? Та ніяк не можу дібрати команди та скласти...
АЛГОРИТМИ З ЦИКЛАМИ Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 27. АЛГОРИТІЩ З ЦИКЛАМИ – У нашій школі проводилася виставка учнівських малюнків, – похвалилася Ганнуся. – Ми вирішили...
ФОРМАТУВАННЯ КЛІТИНОК Розділ 4 Табличний процесор & 13. Редагування та форматування даних у таблиці 13.1. ФОРМАТУВАННЯ КЛІТИНОК Щоб інформація в таблиці була зручною для використання, можна змінювати...
КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ Розділ 2 Моделювання & 4. Поняття моделі та предметної галузі 4.5. КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ Найістотніші ознаки, за якими класифікують моделі: – галузь використання; – фактор часу;...
Створюємо орнаменти ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР § 14. Створюємо орнаменти Які ж вони красиві – наші українські орнаменти! Комп’юшку, навчи мене, будь ласка, малювати такі орнаменти у графічному редакторі....
СИСТЕМА КОМАНД ИСПОЛНИТЕЛЯ Раздел 4 Алгоритмы и исполнители 19 СИСТЕМА КОМАНД ИСПОЛНИТЕЛЯ Исполнителем команд может быть человек, животное, робот, компьютер и так далее. Ученики на уроке – исполнители....
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням Розділ 3 Алгоритми з повторенням та розгалуженням & 11. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням Щоб створені в середовищі Scratch проекти були більш...
Інструменти графічного редактора OOo4KidsDraw ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР § 13. Інструменти графічного редактора OOo4KidsDraw Данилку, сьогодні ми детальніше поговоримо про інструменти графічного редактора OOo4Kids Draw та способи їх використання. Спочатку розглянь...
Практична робота 4 Розділ 2 Поняття операційної системи 13. Практична робота 4. Шукаємо об’єкти файлової системи ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Завдання Бали Завдання 1. Шаблони імен файлів Склади і запиши...
ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ. ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР WORD Розділ 4. Текстовий процесор 4.1. ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ. ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР WORD 1. Що таке текстові повідомлення? У яких сферах діяльності людини вони використовуються? 2. Опишіть вікно...
АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 25. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ Ти вже знаєш, що багато правил української мови можна подати у вигляді алгоритму. Одне...
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ Розділ 1 Електронне листування Ви дізнаєтесь… – що таке електронна пошта і як отримати доступ до цієї служби Інтернету – як формується адреса електронної пошти...
Команди і виконавці Розділ 1 Алгоритми та їх виконавці 1. Команди і виконавці ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Що таке план та інструкція? Люди під час підготовки до виконання завдань...
АЛГОРИТМИ АЛГОРИТМИ ТА ВИКОНАВЦІ 19. АЛГОРИТМИ 1 Розглянь малюнки. Що на них зображено? Склади до кожного процесу алгоритм. 2 Визнач казки за малюнками. Розкажи кожну у...
Практична робота 6 Розділ 3 Мультимедіа 17. Практична робота 6. – Працюємо із зображеннями на комп’ютері ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА – – ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Під час виконання практичних завдань пам’ятай...
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті ПОШУК ДАНИХ ІНТЕРНЕТІ § 16. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті Данилку, ти вже досить вправно подорожуєш сторінками всесвітньої мережі Інтернет, але хочу...
О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ Раздел 3 Понятие о сообщениях, информации и информационных процессах 13 О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ – Аннушка! А что я тебе расскажу! – воскликнул гномик...
Файли і папки Розділ 2 Поняття операційної системи 9. Файли і папки ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Що таке файлова система? Однією зі складових операційних систем є файлова система. Ти...
Складаємо алгоритм з розгалуженням ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ § 24. Складаємо алгоритм з розгалуженням Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з алгоритмічною структурою “розгалуження”, з новими командами мови програмування...
ЩО ТАКЕ ПРОГРАМА Розділ 2 ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 5 ЩО ТАКЕ ПРОГРАМА Сьогодні ми: – дізнаємося, які бувають програми, який вигляд має вікно...
Редагування презентацій РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ § 20. Редагування презентацій Комп’юшку, тато дав мені завдання відредагувати презентацію. Нагадай мені, будь ласка, що таке редагування, і допоможи виконати це...
ОБЪЕКТЫ ГРАФИЧЕСКОГО РЕДАКТОРА Раздел 5 Объект. Графический редактор 24 ОБЪЕКТЫ ГРАФИЧЕСКОГО РЕДАКТОРА Каждый штамп, как и любой объект, имеет свойства. Это название, цвет, размер, местоположение и т. д....
Носії повідомлень. Дані ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 4. Носії повідомлень. Дані Данилку, про що замислився? Та от розмірковую, як мені краще зберегти повідомлення: намалювати сонечко на папері,...
РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ Розділ 1 Електронне листування & 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування 3.2. РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ Як ви вже знаєте, електронний лист...
ФОРМАТУВАННЯ СТОВПЧИКІВ (СЕКТОРІВ) Розділ 4 Табличний процесор & 18. Створення діаграм 18.4. ФОРМАТУВАННЯ СТОВПЧИКІВ (СЕКТОРІВ) Для зміни зовнішнього виду всіх стовпчиків клацніть на будь-якому стовпчику і скористайтеся тими...
ИНСТРУМЕНТ “ФОРМЫ”. ТЕКСТ Раздел 5 Объект. Графический редактор 27 ИНСТРУМЕНТ “ФОРМЫ”. ТЕКСТ Аннушка с Элзиком решили удивить Мудрунчика – нарисовать его дом, используя геометрические фигуры графического редак Тора...
Режими роботи з текстовим документом Розділ 4 Текстовий процесор 19. Режими роботи з текстовим документом ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Як завантажити текстовий процесор і. відкрити потрібний документ? Завантажити текстовий процесор можна...
Пошук файлів і папок Розділ 2 Поняття операційної системи 12. Пошук файлів і папок ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Для чого використовують систему пошуку файлів і папок? Структура папок на дисках,...
ОБ’ЄКТИ ТА ПОДІЇ Р Озд І Л 1. Алгоритми Та їх виконавці 1.1. ОБ’ЄКТИ ТА ПОДІЇ 1. Що таке об’єкти? 2. Наведіть приклади об’єктів, кількох властивостей кожного з...
Знайомся, клавіатура ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 9. Знайомся, клавіатура Клавіатуру можна назвати основним пристроєм введення інформації у комп’ютер. Тому дуже важливо навчитися вправно...
ПОЗНАЙОМИМОСЯ БЛИЖЧЕ ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 4. ПОЗНАЙОМИМОСЯ БЛИЖЧЕ 1 Вибери і впиши. 2 Поясни встановлений напрямок стрілочок. Домалюй стрілочки на наступних малюнках....
Форматування і друкування тексту Розділ 4 Текстовий процесор 22. Форматування і друкування тексту ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Як змінюванні значення параметрів форматування тексту? При створенні документів важливим є не лише...