Політологічний словник
Іміджмейкер – у перекладі з англійської означає робити образ, відповідно іміджмейкер – особа, яка цілеспрямовано формує, коригує (створює) імідж. Вирізняють імідж політика, політичної організації, установи, в міжнародних відносинах – держави, в економічній сфері – імідж підприємства, торгової марки. Також формування іміджу може стосуватися певних рішень, дій, програм, політики тощо. Діяльність з формування іміджу та донесення його до споживача визначається як РR (паблік рилейшнз). Якщо образ створений
В умовах посилення конкурентності та технологічності політичних процесів збільшується попит на специфічних вузькофахових спеціалістів, у тому числі іміджмейкерів. Водночас робота з формування іміджу виконувалась в різні історичні періоди, різними засобами: письменниками при дворі, глашатаями, пропагандистами, лекторами та ін. Гравюри на монетах портретів чи подій, обрання символів для герба держави, форма для військовослужбовців та багато іншого, що реалізовувалося в усі часи – теж робота з формування іміджу, хоча, власне, іміджмейкерство формально виникло у середині XX ст.
Почепцов Г. Г. Имиджелогия. – М.; К., 2002.; Лукашев А., Пониделко А. Черный РІ? как способ овладения властью, или Бомба для имиджмейкера. – СПб., 2002.
Р. Балабан