Кон’юнктура економічна

Кон’юнктура економічна – сукупність умов, ознак, які характеризують становище в економіці країни, у ділових відносинах, в окремих галузях, регіонах, на окремих ринках товарів або у світовому господарстві в цілому за певний період. Може бути стабільною і нестабільною. На рівні народного господарства визначається динамікою виробництва, будівництва, станом внутрішньої і зовнішньої торгівлі, товарних запасів, цін, процентом за кредит, курсом цінних паперів, прибутками, рівнем безробіття, зарплати, споживання. Визначається, в першу чергу, циклічними факторами. До нециклічних факторів, що визначають економічну кон’юнктуру, належать НТП, концентрація та централізація виробництва і капіталу, мілітаризація економіки, стихійні лиха, спекуляція, соціальні та політичні конфлікти. Кон’юнктури окремих галузей, регіонів, ринків певних товарів є складовими народногосподарської кон’юнктури. Більшою мірою на них впливають нециклічні, випадкові, тимчасові фактори. Основна характеристика кон’юнктури ринку – ступінь збалансованості попиту і пропозиції.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 2,50 out of 5)


Кон’юнктура економічна - Економічний словник


Кон’юнктура економічна