Мета: перевірити й оцінити якість засвоєних учнями знань; вчити учнів працювати самостійно; формувати вміння грамотно та охайно оформлювати роботу.
Тип уроку: урок контролю знань.
Обладнання та наочність: тексти контрольної роботи.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання (вибірково). Стислий аналіз виконання лабораторної роботи
ІІІ. Виконання завдань контрольної роботи
Приблизний варіант контрольної роботи
1 рівень
1. Виберіть правильну відповідь
– Площа позначається:
А
– Одиниця об’єму:
А м3, Б м2, В с, Г м.
– Температура тіла вимірюється за допомогою
А мензурки, Б лінійки, В термометра, Г секундоміра.
2. Напишіть, як взаємодіють полюси магнітів
Відповідь:…………………………………………………
3. Напишіть, як взаємодіють два заряди
Відповідь:…………………………………………………
2 рівень
4. М’яч падає з певної висоти на пісок. Як змінюється його механічна енергія?
Відповідь:……………………………………………………
5.
– 200 см2 = … м2.
– 5,4 кДж = … Дж.
– 12 хв = … с.
– 150 мл = … дм3.
6. Визначте ціну поділки вимірювального приладу. Запишіть значення об’єму рідини в мензурці.
Ціна поділки:………………………………………………
Об’єм рідини: ……………………………………………
3 рівень
7. Наведіть по два приклади фізичних тіл, речовин, явищ
Фізичне тіло | Рідина | Явище |
8. Опишіть, як знайти об’єм однієї кнопки, якщо дана мензурка з водою й коробка кнопок..
4 рівень
9. Об’єм куба дорівнює 27 см3. Знайдіть повну площу його поверхні.
Розв’язання:…………………………………………………………………………
Відповідь:……………………………………………………………………………
IV. Підбиття підсумків уроку
V. Домашнє завдання
– Завдання за підручником. Повторити вивчений матеріал.
– Завдання за задачником:………………………………………………………