УРОК 45
Тема. Контрольна робота № 3
Мета: перевірити рівень знань учнів.
ХІД УРОКУ
Варіант I
1. Обчислити.
1 735 + 248
837 – 498
601 + 129 + 256
688 – 198 + 259
2. Розв’язати рівняння. х – 38 = 264
3. Обчислити значення виразу 10 043 – (8627 + a), якщо a = 143.
4. На шосе працювали 3 бригади. Перша бригада відремонтувала 5 км 500 м дороги, друга – на 1 км 100 м більше, ніж перша, а третя – на 4 км 900 м більше, ніж перша і друга разом. Скільки кілометрів дороги відремонтували три бригади разом?
5. Обчислити периметр трикутника
Варіант II
1. Обчислити.
724 – 242
42 365 + 4 513
207 + 138 + 365
4 000 – 2 207 + 1 009
2. Розв’язати рівняння. х + 18 = 2 001.
3. Обчислити значення виразу 21 810 + 7 308 – a, якщо a = 208.
4. Учні першої школи зібрали 12 кг 400 г шипшини, другої – на 5 кг 200 г менше, ніж першої, а третьої – на 10 кг 700 г менше, ніж учні першої та другої разом. Скільки кілограмів шипшини зібрали учні трьох шкіл разом?
5. Обчислити периметр рівностороннього трикутника зі стороною 13 см.
Додаткове завдання (для обох варіантів)
У перших класах 250 учнів, у других класах школи – на 140 дітей більше. А в третіх класах – у 2 рази менше, ніж у перших і других класах разом. Скільки всього дітей у школі?
Контрольна робота № 3 - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
ДОДАВАННЯ КРУГЛИХ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД ВИДУ 380 + 590. РОЗШИРЕНА ЗАДАЧА НА ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ (другий вид) Мета: ознайомити учнів з усним додаванням круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; формувати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці; розвивати мислення, увагу;...
Найпростіші ірраціональні рівняння УРОК 37 Тема. Найпростіші ірраціональні рівняння Мета уроку. Познайомити учнів з методами розв’язування ірраціональних рівнянь. Формування умінь розв’язувати ірраціональні рівняння. І. Перевірка домашнього завдання 1....
Тематичне оцінювання № 6 Урок 61 Тема. Тематичне оцінювання № 6 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми “Кути та вектори у просторі”. Тематичне оцінювання № 6 можна...
ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПОВТОРИТИ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ; ОЗНАЙОМИТИ ІЗ ЗАДАЧАМИ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СЕРЕДНЬОГО АРИФМЕТИЧНОГО І. Актуалізація та корекція опорних знань учнів 1. Завдання...
ЧИСЛО І ЦИФРА 7. ПОНЯТТЯ “СЬОМИЙ”. ПОРІВНЯННЯ КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ. ДОДАВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ЧИСЛОВОГО ПРОМЕНЯ. “СУСІДИ” ЧИСЛА. НАПИСАННЯ ЦИФРИ 7 ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 26. ЧИСЛО І ЦИФРА 7. ПОНЯТТЯ “СЬОМИЙ”. ПОРІВНЯННЯ КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ. ДОДАВАННЯ...
Перша ознака рівності трикутників Урок № 18 Тема. Перша ознака рівності трикутників Мета: закріпити знання учнями формулювання першої ознаки Рівності трикутників та алгоритму її застосування; формувати навички застосування теореми...
ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 9. ЗАСТОСУВАННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 9 АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 120. ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 9. ЗАСТОСУВАННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 9 Мета: ознайомити учнів із таблицею ділення на 9;...
Множення числа на добуток. Усний і письмовий способи множення на розрядні числа (№№ 92-101) Тема. Множення числа на добуток. Усний і письмовий способи множення на розрядні числа (№№ 92-101). Мета. Систематизувати знання учнів про множення числа на добуток; вдосконалювати...
ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСУ ЗА ВІДСТАННЮ І ШВИДКІСТЮ. ДІЇ ЗІ СКЛАДЕНИМИ ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ЗІ ЗНАХОДЖЕННЯМ ЧАСУ ЗА ВІДОМИМИ ШВИДКІСТЮ І ВІДСТАННЮ; ЗАКРІПИТИ ВМІННЯ ВИКОНУВАТИ ДІЇ ЗІ СКЛАДЕНИМИ ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ I. Перевірка домашнього завдання Записати...
Задачі на знаходження відстані за даними швидкістю і часом УРОК 47 Тема. Задачі на знаходження відстані за даними швидкістю і часом Мета: пояснити правило знаходження відстані за даними швидкістю та часу; формувати вміння учнів...
Читання і записування чотирицифрових чисел. Утворення числа 10000. Визначення кількості десятків, сотень і тисяч у числі. Задачі на зведення до одиниці з буквеним компонентом (№№ 194-205) Тема. Читання і записування чотирицифрових чисел. Утворення числа 10000. Визначення кількості десятків, сотень і тисяч у числі. Задачі на зведення до одиниці з буквеним компонентом...
Розв’язування систем лінійних рівнянь із двома змінними способом додавання Урок № 76 Тема. Розв’язування систем лінійних рівнянь із двома змінним способом додавання Мета: сформувати в учнів усвідомлення необхідності знання алгоритму розв’язування лінійних рівнянь способом...
Формули зведення УРОК 14 Тема. Формули зведення Мета уроку: вивчення формул зведення, формування умінь учнів застосовувати вивчені формули для спрощення виразів та обчислень. І. Перевірка домашнього завдання...
Раціональні числа: додавання і віднімання. Розв’язування вправ Урок № 79 Тема. Раціональні числа: додавання і віднімання. Розв’язування вправ Мета: підготувати учнів до виконати тематичної контрольної роботи. Тип уроку: узагальнення та систематизації знань,...
ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 4. ЗАСТОСУВАННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ ДЛЯ ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ І РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 81. ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 4. ЗАСТОСУВАННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ ДЛЯ ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ І РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити учнів...
Застосування палетки для знаходження площі непрямокутних фігур УРОК 62 Тема. Застосування палетки для знаходження площі непрямокутних фігур Мета: пояснити будову палетки і правила користування нею; вправляти учнів у складанні та обчисленні виразів;...
Третя ознака рівності трикутників Урок № 26 Тема. Третя ознака рівності трикутників Мета: домогтися розуміння учнями змісту третьої ознаки рівності трикутників та ідеї її доведення; формувати первинні вміння застосовувати...
ВПРАВИ І ЗАДАЧІ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 3. ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 67. ВПРАВИ І ЗАДАЧІ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 3. ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ Мета: формувати в учнів навички табличного...
Види кутів. Вимірювання кутів УРОК 35 Тема. Вимірювання кутів. Види кутів Мета: ознайомити учнів із поняттям порівняння кутів і їх видами залежно від величини кутів; навчити розпізнавати прямі, гострі...
ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ. РІК, МІСЯЦЬ. ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ЧАСУ Мета: формувати в учнів уміння користуватися годинником; продовжити вивчення співвідношень між одиницями часу; розвивати пізнавальну активність, логічне мислення; виховувати пізнавальний інтерес. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ...
Середнє арифметичне. Середні величини Урок 112 Тема. Середнє арифметичне. Середні величини Мета: закріпити знання учнями змісту поняття про середнє арифметичне чисел; сформувати поняття середньої величини (швидкості, ціни) та вміння...
Порівняння, додавання і віднімання дробових чисел Урок № 23 Тема. Порівняння, додавання і віднімання дробових чисел Мета: перевірити рівень засвоєння знань і вмінь учнів з теми. Тип уроку: перевірка й корекція...
Повторення відомостей про звичайні дроби. Основна властивість дробу Урок № 11 Тема. Повторення відомостей про звичайні дроби. Основна властивість дробу Мета: повторити відомості про звичайні дроби, набуті в 5 класі (зміст чисельника і...
Багатокутники. Рівні фігури УРОК 37 Тема. Багатокутники. Рівні фігури Мета: формування поняття многокутника, рівних фігур; навчити розпізнавати многокутники, наводити приклади рівних фігур. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання:...
Випадкова подія. Ймовірність випадкової події УРОК № 44 Тема. Випадкова подія. Ймовірність випадкової події Мета уроку: закріпити знання учнів про зміст понять випадкова подія, неможлива подія, вірогідна подія, а також...
Нуль і мільярд Тема. Нуль і мільярд Мета: Продовжувати поглиблювати знання учнів про числа та дії над ними. Розвивати в учнів логічне мислення, творчу активність, допитливість. Учні повинні...
ЧИТАННЯ І ЗАПИСУВАННЯ ЧОТИРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ СОТЕНЬ І ТИСЯЧ У ЧИСЛАХ, ПОБУДОВА КОЛА ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ВИЗНАЧЕННЯМ ЗАГАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ ДЕСЯТКІВ, СОТЕНЬ, ТИСЯЧ У ЧОТИРИЦИФРОВИХ ЧИСЛАХ, ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ЧИТАТИ Й ЗАПИСУВАТИ ЧОТИРИЦИФРОВІ ЧИСЛА, БУДУВАТИ КОЛО; РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ...
Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів Урок № 4 Тема. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів Мета уроку. Закріпити знання про поняття “правильний дріб”, “неправильний дріб”, правила порівняння дробів з однаковими...
Властивість відрізків дотичних [Дотик двох кіл) Урок № 44 Тема. Властивість відрізків дотичних [Дотик двох кіл] Мета: вивчити властивість відрізків дотичних та схему доведення [засвоїти зміст поняття “дотик двох кіл” та...
Квадрат і куб від’ємного числа Урок № 8 4 Тема. Квадрат і куб від’ємного числа Мета: повторити поняття квадрата та куба числа (степінь з натуральним показником) та з’ясувати властивості квадрата...
НУМЕРАЦІЯ ШЕСТИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 200 000. ПОВТОРЕННЯ ДІЛЕННЯ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ФОРМУВАТИ ВМІННЯ УТВОРЮВАТИ, ЧИТАТИ Й ЗАПИСУВАТИ ШЕСТИЦИФРОВІ ЧИСЛА В МЕЖАХ 200 000, РОЗКЛАДАТИ ЇХ НА РОЗРЯДНІ ДОДАНКИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ...
ЩО ТАКЕ ЗВИЧАЙНИЙ ДРІБ Цілі: – навчальна: формувати вміння читати й записувати звичайні дроби, розв’язувати задачі, які передбачають використання поняття звичайного дробу; – розливальна: формувати вміння грамотно формулювати власні...
ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЧИТИ ДІЛИТИ ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА НА ДВОЦИФРОВІ З ОСТАЧЕЮ У ВИПАДКУ ДВОЦИФРОВОЇ ЧАСТКИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ЗАГАЛЬНІ ВМІННЯ ПРАЦЮВАТИ ІЗ ЗАДАЧАМИ І. Актуалізація та корекція...
Закони множення Урок № 24. Тема. Закони множення Мета уроку. Засвоєння учнями переставного та сполучного законів множення та їх застосування до розв’язування вправ. Розвивати пам’ять, мислення. Виховувати...
ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ ВИДУ 84 УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 44. ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ ВИДУ 84 – 29. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити...