Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів, отримані на уроках навчання грамоти; перевірити рівень сформованості мовних знань та мовленнєвих умінь; виховувати культуру письма.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ТЕСТУВАННЯ
Виберіть правильну відповідь.
1. Звуки ми:
(А) вимовляємо й пишемо;
(Б) вимовляємо і чуємо;
(В) чуємо й пишемо.
2. Букви ми:
(А) пишемо і вимовляємо;
(Б) бачимо й пишемо;
(В) чуємо і бачимо.
3. У якому слові є літера, яка позначає два звуки?
(A) Малятко;
(Б) людина;
(B) явір.
4.
(A) Ясен
(Б) місяць;
(B) юрта.
5. У якому слові дві букви позначають один приголосний звук?
(А) Джерело;
(Б) дерево;
(В) дупло.
6. У якому слові одна буква позначає два приголосні звуки?
(А) шерсть;
(Б) щітка;
(В) шість.
7. У якому реченні чотири слова?
(А) У першокласників Свято Букваря.
(Б) Вони дуже раді.
(В) Закінчився навчальний рік.
8. У якому слові три склади?
(А) Перелетів;
(Б) долетів;
(В) злетів.
9. У якому слові наголошений перший склад?
(А) Іграшка;
(Б) пригода;
(В) горобчик.
10. Яке слово відповідає
(А) Лелека;
(Б) осінь;
(В) гніздо.
11. Яке слово відповідає на питання яка?
(А) Стежка;
(Б) довга;
(В) ранок.
12. Яке слово відповідає на питання що робила?
(А) Нитка;
(Б) дівчина;
(В) вишивала.
Якщо ти отримав(ла) 11-12 балів,- ти молодець!
Якщо 9-10 балів,- добре, але зверни увагу на допущені помилки.
Якщо 7-8,- повтори те, що забув(ла).
КОНТРОЛЬНА РОБОТА. ТЕСТУВАННЯ ЗА МОВНОЮ ТЕМОЮ - Плани-конспекти уроків по українській мові
Схожі записи:
Вправи на визначення відмінків прикметників реченні Тема. Вправи на визначення відмінків прикметників реченні. (Вправи 229-233). Мета. Показати учням тісний морфологічний зв’язок прикметника з іменником, вчити визначати відмінок прикметника у реченні за...
Пряме і переносне значення слова ЛЕКСИКОЛОГІЯ. ФРАЗЕОЛОГІЯ УРОК № 67 Тема. Пряме і переносне значення слова Мета: дати поняття прямого і переносного значення слова; формувати навички правильного слововживання; вчити помічати...
ТЕКСТ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ФУНКЦІОНУВАННЯ МОВНИХ ОДИНИЦЬ. ОСНОВНІ ОЗНАКИ ТЕКСТУ: ЗВ’ЯЗНІСТЬ, КОМУН І КАТИ ВНІСТЬ, ЧЛЕНОВАНІСТЬ, ІНФОРМАТИВНІСТЬ. ТЕКСТ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ І СТИЛІСТИКИ Урок № 17 ТЕКСТ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ФУНКЦІОНУВАННЯ МОВНИХ ОДИНИЦЬ. ОСНОВНІ ОЗНАКИ ТЕКСТУ: ЗВ’ЯЗНІСТЬ, КОМУН І...
УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 7. ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПИС ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ ЗА КАРТИНОЮ В ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ Мета: – навчальна: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, послідовність викладу матеріалу щодо опису зовнішності людини; –...
УЖИВАННЯ ЗНАКА М’ЯКШЕННЯ ПЕРЕД ЗАКІНЧЕННЯМ У ПРИКМЕТНИКАХ Мета: ознайомити учнів з правописом прикметників чоловічого і середнього роду з основою на м’який приголосний у родовому, давальному і місцевому відмінках однини, в родовому та...
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3 З ТЕМИ “ІМЕННИК” (ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ) Мета: навчальна: перевірити знання учнів про іменник; розвивальна: розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві навички; виховна: виховувати любов до мови....
Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників Тема. Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників. (Вправи 401-405). Мета. Тренувати учнів у розпізнаванні прислівників у тексті, провести порівняльне дослідження прислівників і прикметників,...
СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ВЖИВАННЯМ ДІЄСЛІВ НЕОЗНАЧЕНОЇ ФОРМИ У ПРИКАЗКАХ І ПРИСЛІВ’ЯХ, ПОРАДАХ, ІНСТРУКЦІЯХ. ПОБУДОВА ПОРАД, ІНСТРУКЦІЙ Мета: вчити учнів добирати неозначену форму до дієслів, поданих в інших формах, використовувати неозначену форму в побудові навчальних текстів-інструкцій, порад; спонукати учнів до навчання; виховувати...
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). Виділення їх на письмі комами ВІДОМОСТІ З СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ Урок № 3 4 Тема: Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). Виділення їх на письмі комами Мета: дати поняття...
Незмінювані іменники. Іменник як частина мови. Тематичне тестування І СЕМЕСТР ІМЕННИК Урок № 21 Тема: Незмінювані іменники. Іменник як частина мови. Тематичне тестування Мета: дати учням поняття про незмінювані іменники, формувати вміння вирізняти...
Уживання і написання займенників з прийменниками: форми орудного відмінка займенників 3-ої особи однини і множини. (Вправи 251-255) Тема. Уживання і написання займенників з прийменниками: форми орудного відмінка займенників 3-ої особи однини і множини. (Вправи 251-255). Мета. Формувати навички окремого написання займенників з...
БУКВА Ї Мета: повторити знання учнів про звукове значення букви ї; закріпити навички письма вивчених букв; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати увагу...
Закріплення знань про слова, що означають назви предметів. Навчальне аудіювання за текстом “Ніч і день”. Вимова і правопис слова театр та назв днів тижня Урок 47 Тема. Закріплення знань про слова, що означають назви предметів. Навчальне аудіювання за текстом “Ніч і день”. Вимова і правопис слова театр та назв...
Написання префіксів з Тема: Написання префіксів з – (с-). Перевірна робота. Аудіювання Мета: перевірити аудіативні навички учнів; вправляти школярів у вимовлянні і написанні префіксів з – і с-;...
Співвідношення звуків і букв. Тематичне тестування (Звуки мовлення та знаки письма) ФОНЕТИКА. ОРФОЕПІЯ. ГРАФІКА. ОРФОГРАФІЯ Урок № 54 Тема: Співвідношення звуків і букв. Тематичне тестування (Звуки мовлення та знаки письма) Мета: удосконалювати навички визначати звукове значення...
УРОК РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ТВОРУ НА ОСНОВІ ВРАЖЕНЬ ВІД ЕКСКУРСІЇ “КРАСА ОСІННЬОГО ПАРКУ” Урок 24. УРОК РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ТВОРУ НА ОСНОВІ ВРАЖЕНЬ ВІД ЕКСКУРСІЇ “КРАСА ОСІННЬОГО ПАРКУ” Мета: ознайомити учнів з осінніми змінами в природі; вчити...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 12 ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 12 1. Перевірка домашнього завдання (вправа 45, с. 25) Учитель заслуховує кілька творів. Учні висловлюють свої враження щодо дотримання структури текстів....
Вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених е, и в корені слова. Складання усної розповіді на тему “Зустріч птахів” Урок 90 Тема. Вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених е, и в корені слова. Складання усної розповіді на тему “Зустріч птахів” Мета: продовжувати...
Дієслова, що означають незавершену і завершену дію Тема. Дієслова, що означають незавершену і завершену дію. (Вправи 339- 347). Мета. Повторити вивчене у 3-му класі про дієслова, що означають незавершену і завершену дію,...
ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ Урок 35. ПРАВОПИС ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ Мета: ознайомити учнів із правописом іменників чоловічого роду у родовому відмінку однини; формувати вміння...
ВЕЛИКА БУКВА І ЛАПКИ У ВЛАСНИХ НАЗВАХ Мета: навчальна: поглибити знання учнів про іменник, його граматичні категорії; узагальнити знання учнів про велику букву і лапки у власних назвах; формувати навики розпізнання іменників...
Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках різного роду в давальному і місцевому відмінках однини. (Вправи 111-115) Тема. Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках різного роду в давальному і місцевому відмінках однини. (Вправи 111 – 115). Мета. Ознайомити учнів із випадками чергування...
Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами та за родами (в 3-й особі однини) Урок 99 Тема. Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами та за родами (в 3-й особі однини) Мета: познайомити з граматичними ознаками дієслів...
Головні та другорядні однорідні члени речення Тема. Головні та другорядні однорідні члени речення. (Вправи 74-79). Мета. Продовжити формувати поняття про члени речення – головні і другорядні, про однорідні члени речення; вчити...
Слова, найважливіші для висловлення думки в реченні, тексті. Навчальний діалог. (Вправи 21-24) Тема. Слова, найважливіші для висловлення думки в реченні, тексті. Навчальний діалог. (Вправи 21-24). Мета. Поглибити знання учнів про текст і формувати вміння вживати у зв’язних...
Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на твердий, м’який, шиплячий приголосний та Тема. Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на твердий, м’який, шиплячий приголосний та – й і – р в орудному відмінку однини. (Вправи 161-165)....
Розділові знаки при відокремлених означеннях. Відокремлені уточнюючі члени речення Тема 7. Особливості української пунктуації у ділових паперах 2. Розділові знаки при відокремлених означеннях. Відокремлені уточнюючі члени речення Відокремлений уточнюючий член речення конкретизує зміст однойменного...
СТИЛІСТИЧНА РОЛЬ ДІАЛЕКТИЗМІВ, ПРОФЕСІЙНИХ СЛІВ, ТЕРМІНІВ, ПРОСТОРІЧНИХ СЛІВ Мета: навчальна: навчати розуміти роль незагальновживаної лексики в системі української літературної мови; розвивальна: розвивати художні смаки учнів засобами мови; виховна: виховувати прагнення до відповідного стилістичного...
Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні. Спостереження за формами прикметників найвищого ступеня (без терміна, практично) Урок 52 Тема. Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні. Спостереження за формами прикметників найвищого ступеня (без терміна, практично) Мета: практично ознайомити дітей із ступенями...
Офіційний лист. Акт Урок № 15 ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ Тема. Офіційний лист. Акт Мета: ознайомити із призначенням та формою вказаних ділових паперів, навчати складати їх за зразком. Обладнання: зразки...
ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ З МОВИ. (“Мова і мовлення”. “Текст”. “Речення”). МОВНА ТЕМА № 1 Мета: перевірити рівень сформованості знань учнів за темами “Мова і мовлення”, “Текст”, “Речення”; розвивати мислення учнів, увагу, самостійність; виховувати культуру оформлення письмових робіт. ХІД УРОКУ...
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 (КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ) СТИЛІСТИКА МОВИ. КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ. СТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ ФОНЕТИКИ Урок № 15 КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 (КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ) Мета: оцінити рівень навчальних досягнень десятикласників з розділу “Стилістика...
Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу Тема. Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу. (Вправи 380 – 384.) Мета. Узагальнити труднощі написання ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього...
Речення з однорідними членами. Головні і другорядні члени речення. Правопис особових закінчень дієслів Тема. Речення з однорідними членами. Головні і другорядні члени речення. Правопис особових закінчень дієслів. (Вправи 431-435). Мета. Повторити вивчене про однорідні члени речення, закріпити вміння...
ДОДАТКИ Додаток 1 Слова, значення, вимову і написання яких учні протягом навчального року мають запам’ятати: аеродро? м, будь ла? ска, вве? чері, вдень, взи? мку, вісімдесяти?,...