Маркетинг-мікс

Маркетинг-мікс – складова процесу стратегічного планування, яка використовується для реалізації стратегії маркетингу з метою довготривалого привласнення прибутків. Основними елементами М.-м. є: 1) продукція компанії, яка повинна відповідати потребам цільових споживачів; 2) ціна, яку готові заплатити цільові споживачі за задоволення власних потреб; 3) розміщення, яке передбачає своєчасну доставку продукту у необхідній кількості і в чітко визначене місце; 4) просування – отримання інформації цільовими групами споживачів про компанію та її продукти. Основною функцією М.-м. є обгрунтування раціональної комбінації основних елементів стратегії маркетингу, яка найповніше задовольнятиме потреби цільових споживачів і забезпечуватиме привласнення максимальних прибутків.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)


Маркетинг-мікс - Економічний словник


Маркетинг-мікс