Маркетинг-мікс – складова процесу стратегічного планування, яка використовується для реалізації стратегії маркетингу з метою довготривалого привласнення прибутків. Основними елементами М.-м. є: 1) продукція компанії, яка повинна відповідати потребам цільових споживачів; 2) ціна, яку готові заплатити цільові споживачі за задоволення власних потреб; 3) розміщення, яке передбачає своєчасну доставку продукту у необхідній кількості і в чітко визначене місце; 4) просування – отримання інформації цільовими групами споживачів про компанію та її продукти. Основною функцією М.-м. є обгрунтування раціональної комбінації основних елементів стратегії маркетингу, яка найповніше задовольнятиме потреби цільових споживачів і забезпечуватиме привласнення максимальних прибутків.
Маркетинг-мікс - Економічний словник
Схожі записи:
Біржа ф’ючерсна Біржа ф’ючерсна – вид товарної біржі, на якій здійснюється торгівля товарами, яких не існує на час укладання угоди. Торгівля на Б. ф. порівняно з торгівлею...
Регіональна ціна Регіональна ціна – ціна, що встановлюється на підставі регіональної вартості товару для окремих економічних зон або областей зі специфічними умовами виробництва. За наявності різних умов...
Зворотність Зворотність – принцип фінансово-кредитних відносин, згідно з яким кредитні кошти, одержані позичальником у тимчасове користування, підлягають обов’язковому та своєчасному поверненню кредиторові, власникові коштів....
Мерчандайзинг Мерчандайзинг (мерчандайзинг) – підготовка до продажу товарів у роздрібній торгівельній мережі: розміщення товару у торговому залі, оформлення вітрин тощо....
Базис Базис (базис) – 1. У біржовій практиці надбавка до первинної (базисної) ціни біржового котирування або знижка з неї, що є предметом торгів. Вона залежить від...
Стріп-нейм Стріп-нейм – цінні папери, за бажанням клієнта оформлені на ім’я брокера, а не на його (у разі, коли клієнт бажає зберігати цінні папери у брокера...
Оцінювання Оцінювання – 1) спосіб визначення якості певного предмета, об’єкта, їх рівня; 2) призначення ціни чому-небудь, визначення вартості чогось....
Промислова екологія Промислова екологія – розділ загальної екології, що вивчає вплив промисловості на навколишнє середовище та зворотний вплив останнього на умови розвитку підприємств, фірм і компаній, а...
Котирування заключне Котирування заключне – ціна, яка встановлюється наприкінці операційного дня і запропонована або затребувана юридичною або фізичною особою, які здійснюють котирування курсів цінних паперів на вторинному...
Плата за землю Плата за землю – законодавчо встановлена плата за використання землі і володіння землею, яка сплачується у вигляді земельного податку чи орендної плати. За земельні ділянки,...
Виробничо-територіальні, або територіально-виробничі, зв’язки (ВТЗ) Виробничо-територіальні, або територіально-виробничі, зв’язки (ВТЗ) – структурні зв’язки, які встановлюються між підприємствами та їх групами, галузями виробництва, територіально-виробничими комплексами економічних районів та їх таксономічних територіально-виробничих...
Податкові розрахунки Податкові розрахунки – розрахунки підприємства, фірми, компанії з бюджетом за податковими зобов’язаннями (загальна сума податку, нарахована платником податку в звітному періоді) і з податкового кредиту....
Дезінвестиції Дезінвестиції – нові інвестиції, які за обсягом менші від величини зношування і вибуття основного капіталу фірми, компанії....
Зона спільного підприємництва Зона спільного підприємництва – розвинена форма вільної економічної зони на обмеженій території країни, на якій діють різноманітні пільгові економічні умови для іноземних та національних підприємців,...
Фактор пропозиції Фактор пропозиції – збільшення кількості ресурсів, поліпшення якості або розширення технічних знань, технологічних можливостей, новинок, що уможливлюють виробництво більшого обсягу товарів і послуг, а отже,...
Борг державний фундований Борг державний фундований – довготерміновий або безтерміновий державний борг, який утворюється внаслідок консолідації коротко – і довготермінового боргів....
Ставка процента Ставка процента – ціна, що сплачується за використання грошей, відсоток від кількості позичених грошей, розмір плати за користування позиченими коштами. С. п. переважно обчислюється у...
Освіта безперервна Освіта безперервна – принцип організації сучасної освіти, який передбачає об’єднання всіх ступенів і типів в цілісну систему з метою постійного поповнення й оновлення знань, умінь...
Коефіцієнт капіталоозброєності Коефіцієнт капіталоозброєності – відношення балансової вартості основного капіталу до загальної кількості працівників....
Перестрахування пропорційне Перестрахування пропорційне – перестрахування, за якого перестрахівник має частку відповідальності як у ризиках, так і в загальній сумі премій. Так, за квотної системи страховик визначає...
Розподіл праці Розподіл праці – відокремлення якісно та сутнісню відмінних видів праці за певними критеріями у процесі виробництва, що здійснюється здебільшого у межах одиничного поділу праці. Такими...
Нагромадження Нагромадження – 1) перетворення частини прибутку на капітал, а за речовим змістом – збільшення запасів власності, основних фондів, матеріалів та ін.; 2) частка національного доходу...
Грошова ілюзія Грошова ілюзія – орієнтація отримувачів грошових доходів на їх номінальну величину без урахування зміни купівельної спроможності грошей, зумовленої підвищенням товарних цін. Г. і. – важлива...
Організаційна форма підприємств Організаційна форма підприємств – форма об’єднання людей для спільної діяльності у межах певної структури. О. ф. п. є одноосібне господарство, партнерство і корпорація. Одноосібне господарство...
Первинний документ Первинний документ (первичный документ) – бухгалтерський документ, що складається у момент здійснення господарських операцій і є початком їх облікової реєстрації....
Концепції державного регулювання цін Концепції державного регулювання цін – Сукупність ідей, поглядів різних напрямів західної економічної науки щодо недоцільності або необхідності втручання держави в процес ціноутворення на різних етапах...
Хеджирування Хеджирування (хеджирование) – форма страхування ціни або прибутку при здійсненні ф’ючерсних угод. При X. учасники таких угод отримують можливість застрахувати себе від збитків, зумовлених зміною...
Торгова статистика Торгова статистика – підсумкові показники роботи підприємств торгівлі, наприклад регіону чи галузі, які збирають, складають для оцінки і вироблення подальшого маневру управління збутовим потенціалом....
Перерахунок Перерахунок (перерасчет) – зміна раніше нарахованої суми платежів, виплат у зв’язку зі зміною обставин (зміна податкових ставок, відсотків, тарифів, цін, заробітної плати)....
Товариство на паях Товариство на паях – об’єднання фізичних, юридичних осіб, кожна з яких вносить свою частку, пай у загальну справу в майновій або грошовій формах....
Відновна вартість основних фондів Відновна вартість основних фондів – вартість відтворення основних фондів у нових виробничих умовах за певний період. Розрізняють повну В. в. о. ф. і В. в....
Слуцький Слуцький Євген Євгенович (7.04.1880-1948) – видатний український економіст, математик і статистик. Народився в с. Нове Молозького повіту Ярославської губернії у сім’ї вчителя – вихователя семінарії....
Клеймо Клеймо – відтиск, знак, позначка або печатка, яку ставлять на товар для фіксації його приналежності, року виробництва і виробника, а також для підтвердження відповідності виробу...
Мозковий штурм Мозковий штурм (мозговой штурм) – екстрена розробка плану дій експертами найвищої кваліфікації у термінових, нестандартних, надзвичайних ситуаціях....
Віддача зростаюча Віддача зростаюча – збільшення граничного продукту за рахунок послідовного впровадження у виробництво додаткової одиниці одного з факторів виробництва або ресурсів....