Паблик рилейшнз
Брендан Брюс
Позиціонування марки
Ефективні комунікативні стратегії містять те, що називається позиціонуванням, тобто чіткий аналіз того, що таке марка (компанії, особи, політичної партії тощо), хто за неї і чому хтось може бути зацікавлений у виборі саме її.
На перше з цих запитань дати відповідь найважче, хоча, на перший погляд, так не здається. І в політиці, і в бізнесі саме тут іміджмейкери витрачають багато часу, значно більше, ніж у техніці реалізації на кшталт реклами. Процес починається з визначення функціональних
Психологічна перевага зазвичай є найбільш важливим аспектом багатьох марок, оскільки функціональна
Функціональні переваги часто плутають з характеристиками, особливо в політиці, де різниця між характеристикою (якимсь аспектом технічних якостей чи складової одиниці) і перевагою для споживача часто не відчувається. Як справедливо відмітив сер Тім Белл, “найбільша проблема в консультації політиків з комунікацій лежить у тому, що вони (за почесним винятком М. Тетчер) не можуть схопити різниці між інформацією і переконанням”. Одним із найважливіших наслідків використання радників з маркетингу в післявоєнній політиці став пріоритет переваг над характеристиками.