Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів

Урок № 4

Тема. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів

Мета уроку. Закріпити знання про поняття “правильний дріб”, “неправиль­ний дріб”, правила порівняння дробів з однаковими знаменниками; відпрацювати навички застосування цих знань під час розв’язання задач.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

№№ 985, 989, 993, 1000 можна перевірити під час фронтального опитування.

Запитання до класу

1. Яким має бути чисельник (знаменник), щоб задовольнити умову:

Дріб  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів правильний

[дріб  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів неправильний].

2. № 984 – один з учнів працює біля дошки: ставить відповідні знаки (дроби заздалегідь записані на дошці вчителем).

II. Актуалізація опорних знань

Під час перевірки домашнього завдання формулюються основні означення і правила, вивчені на попередньому уроці. Тому вчителеві до­статньо тільки конкретизувати матеріал, поставивши класу запитання.

1. Який дріб називається правильним (неправильним)? Наведіть при­клади.

2. Який дріб більше? Чому?

1)  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів чи  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів ; 2)  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів чи  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів

class=""/> ; 3)  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів чи  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів.

3. Що більше:

1)  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробівДм чи 5см; 2) 74 см чи  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробівМ; 3)  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів т чи 695 кг; 4)  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів год. чи 18хв?

III. Засвоєння знань. Відпрацювання навичок

Розв’язування вправ №№ 987; 988; 989(а, b); 992; 994; 999.

Додаткові задачі

1. Накресліть координатний промінь і візьміть за одиничний відрізок 12 клітинок. Відмітьте точки: О(0); Е(1); А (2); К(1/3); М(1/4); С(1/5).

2. Що більше

1)  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробівДм чи 5см; 2) 80 см чи  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробівМ; 3)  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів т чи 701 кг; 4)  Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів год. чи 10 хв?

IV. Підсумок уроку

Учитель ще раз повторює з учнями основні поняття і правила теми (правильний, неправильний дріб, правило порівняння дробів із однако­вими знаменниками) і пропонує гру.

Учитель. Зараз я буду називати по одному натуральні числа, які є чисельниками дробів, а вам треба до кожного підібрати інше натуральне число, яке можна було б записати у знаменник дробу, щоб дріб був: а) пра­вильним; б) неправильним; в) більшим за 1; г) меншим за 1; д) більшим за даний дріб; є) меншим за даний дріб тощо.

V. Домашнє завдання

§ 21; №№ 985, 989, 993, 1000.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів - Плани-конспекти уроків по математиці