ПРОМІНЬ. КУТ. РОЗПІЗНАВАННЯ ЛІНІЙ. НАПИСАННЯ ЦИФР

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

Урок 9. ПРОМІНЬ. КУТ. РОЗПІЗНАВАННЯ ЛІНІЙ. НАПИСАННЯ ЦИФР

Мета: вчити учнів розрізняти геометричні фігури: промінь і кут; закріплювати вміння зіставляти групи предметів і числа на позначання їхньої кількості; формувати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

Юра рибку упіймав,

Гриць картоплі накопав,

Тато із кринички

Витягнув

водички,

А маленька Юля

Принесла цибулі,

Кропу і петрушки,-

Зварить мама юшку.

– Скільки у мами помічників?

2. Лічба предметів. “Чарівні фігурки”

Учитель демонструє картку з цифрою, а діти викладають відповідну кількість фігурок.

3. Логічне завдання.

– У бабусі є онук Микола, кішка Мурка, цуценя Булька. Скільки онуків у бабусі?

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (С. 16)

Завдання 7

– Що робить точка-мандрівниця?

Скільки утворилося частин прямої?

– Це утворилися промені. Промінь – це частина прямої, яка тільки з одного боку обмежена точкою. (Звертається увага на малюнок у підручнику.)

Завдання 2

– Скільки фігур накреслила точка-мандрівниця?

– Із скількох променів складається кожна фігура?

– Це кути. Кут – це фігура, утворена двома променями, що мають спільний початок.

Завдання 3

– Що намальовано? Розкажіть.

– Які лінії заховалися на малюнку?

– Які множини ви бачите на малюнку? (Множина хмар, промінців, кульок, тварин тощо.)

– Що на малюнку одне? Чого двоє?

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. РОБОТА В ЗОШИТІ

1. Графічний диктант

– Одна клітинка по діагоналі вправо вниз, 2 праворуч, 1 по діагоналі вправо вгору, 2 ліворуч, 2 вгору, 2 по діагоналі ліворуч вниз, 2 вправо. (Кораблик)

2. Написання цифр 1 і 2

– Скільки сонечок у небі?

– Напишіть рядок цифри 1.

– Скільки очей у дітей?

– Скільки вушок у дітей?

– Скільки ручок у дітей?

– Скільки ніжок у дітей?

– Напишіть рядок цифри 2.

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

– Ми рахували? Ми писали?

– З якими геометричними фігурами ознайомилися?

– Які цифри повторили?




ПРОМІНЬ. КУТ. РОЗПІЗНАВАННЯ ЛІНІЙ. НАПИСАННЯ ЦИФР