Розділ 1 Електронне листування
& 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування
3.2. РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ
Як ви вже знаєте, електронний лист можна надіслати кільком адресатам, вказавши їх у полях Копія і Прихована копія. А якщо адресатів 10 чи 25? Як уникнути марудної роботи я вибирання адрес у разі, коли, наприклад, учитель періодично надсилає учням електронні листи із завданнями? Для цього слід користуватися групами, які можна створювати в адресних книгах. Загальний порядок діл при цьому такий:
1.
2. Занести в групу відповідні контакти я адресної книги. Це можна зробити у формі редагування контакту.
3. На сторінці контактів обрати групу, а потім обрати вСІХ її членів і натиснути кнопку Написати обраним.
4. Після цього відкриться сторінка для написання листа, в полі Кому якої міститимуться адреси членів групи.
ЗАХИСТ ВІД СПАМУ
Електронна пошта постійно піддається інформаційним атакам рекламного характеру. Листи, що містять таку інформацію, наливають спамом, а тих, хто його розсилай, – спамерами.
Слово спам походить від (англ. spem) назви м’ясного продукту, реклама якого була дуже нав’язливою.
Спам – це небажане повідомлення з рекламною або іншою інформацією.
Щоб убезпечити себе від спаму, дотримуйтесь таких правил:
– не повідомляйте своєї електронної адреси на сумнівних сайтах і форумах;
– ніколи не відповідайте на підозрілі повідомлення і не клацайте посилання, які в них є, оскільки це може призвести до ураження комп’ютера вірусами.
Програмне забезпечення для роботи а поштою автоматично визначає спам і переміщує його в окрему папку. Проте іноді туди потрапляють листи, що не є спамом. Якщо листи від певного відправника до вас не надходять, перевірте, чи не переміщено їх до такої папки, і вкажіть системі, що це не спам (в інтерфейсі зазвичай для цього передбачена відповідна кнопка).