Розробка стратегії маркетингу (разработка стратегии маркетинга) – створення попередньої стратегії маркетингу на основі схваленої розробки задуму товару.
Розробка стратегії маркетингу - Економічний словник
Схожі записи:
Адаптація працівника Адаптація працівника – пристосування працівника до умов нового місця роботи: умов праці, психологічного клімату, трудових відносин, умов оплати праці тощо....
Екстремальне значення Екстремальне значення – найбільше (максимум) або найменше (мінімум) значення економічного показника....
Кільце біржове “Кільце біржове” – 1) місце на біржі, де дозволяється здійснювати угоди членам біржі; 2) ф’ючерсний ринок у приміщенні біржі, де біржовики стоять або сидять колом....
Контроль інспекційний Контроль інспекційний – контроль, який здійснюється уповноваженими особами за правильністю й законністю дій підвідомчих органів та осіб....
Суперечності перехідної економіки Суперечності перехідної економіки – взаємодія (взаємозумовленість, взаємозаперечення, взаємопроникнення) протилежних сторін, тенденцій і властивостей перехідної економіки, внаслідок чого вони стають джерелом її функціонування та розвитку. Оскільки...
Страхування подвійне Страхування подвійне – страхування одного і того ж об’єкта від одних і тих самих ризиків (небезпек) у кількох страховиків, за якого загальна страхова сума перевищує...
Сімейний підряд Сімейний підряд – форма індивідуально-колективного підряду, за якої керівники господарства укладають договір з групою працівників (що означає колективний підряд) або з членами однієї сім’ї (що...
Економіка будівництва Економіка будівництва – 1) окрема галузь народного господарства; 2) наука, яка вивчає сукупність економічних відносин взаємодії з продуктивними силами у будівництві, а також господарський механізм...
Боргова економіка Боргова економіка – економіка національних країн, яка значною мірою розвивається за рахунок постійного залучення іноземних інвестицій та заощаджень. Загалом на початку XXI ст. понад 200...
Маркетингова служба підприємства Маркетингова служба підприємства – підрозділ підприємства, який на підставі принципів і методів маркетингу виконує комплекс економічних завдань: від вивчення ринку до розробки обгрунтованих рекомендацій щодо...
Розробка плану (проекту, програми) Розробка плану (проекту, програми) – обгрунтування стратегічної ідеї, розробка на її основі програми, формулювання цілей, шляхів і способів їх досягнення (в т. ч. ресурсних можливостей),...
Державна митна служба Державна митна служба (государственная таможенная служба) – центральний орган виконавчої влади. Митну справу здійснюють регіональні митниці, митниці, спеціалізовані митні управління та організації, які утворюються у...
Картель Картель (від фр. cartel) – об’єднання декількох підприємств однієї галузі виробництва, учасники якого зберігають власність на засоби виробництва і виготовлений продукт, виробничу та комерційну самостійність,...
Кредит міжбанківський Кредит міжбанківський – взаємне розміщення фінансових ресурсів банками для здійснення активних операцій, посилення ліквідності та збільшення норм обов’язкових резервів на певний термін....
Касова книга Касова книга – форма відображення операцій з готівкою, їх обліку, організації, реєстрації надходжень та видатків в касі підприємства....
Доходи Доходи – грошові надходження за одиницю часу юридичних та фізичних осіб; показник господарської діяльності підприємств, установ, організацій. Розрізняються Д. від реалізації та позареалізаційні, Д. від...
Балансовий трансферт Балансовий трансферт (балансовый трансферт) – документально підтверджене власником цінних паперів право передачі його власності (цінних паперів) іншому власникові без зазначення особи, якій вона передається....
Фактори маркетингу Фактори маркетингу, або складові комплексу маркетингу – ідея, згідно з якою чотирма факторами, на яких базується маркетингова стратегія, є: продукція, ціна, реклама і реалізація....
Гроші світові Гроші світові – платіжні засоби, які використовуються в міжнародних розрахунках. Цю роль нині виконують кредитно-паперові гроші розвинених країн світу....
Портфель замовлень Портфель замовлень (портфель заказов) –повний набір, сукупність замовлень, що одержують виробничі організації, фірми на виробництво товарів, виконання послуг на поточний чи плановий період (рік, півріччя,...
Акселератор Акселератор (лат. accelero – прискорюю) – безпосередній зв’язок між зміною попиту і спричиненою ним значно більшою зміною інвестицій. У ширшому плані А. відображає співвідношення приросту...
Мікроекономіка Мікроекономіка – розділ економічної теорії, який вивчає явища і процеси на рівні окремих суб’єктів господарювання – підприємств (фірм, компаній) і домашніх господарств, передусім виробників і...
Регулювання антимонопольне Регулювання антимонопольне – заходи, яких вживає держава з метою запобігання монополізації економіки загалом та окремими товаровиробниками певних видів виробництв. Проте таке регулювання, за словами Б....
Жиророзрахунки Жиророзрахунки – вид безготівкових розрахунків, які здійснюють банки та ощадні каси шляхом переказування сум з одного рахунку на інший за дорученням клієнта. Ж. називають також...
Україна: науково-технічний потенціал Україна: науково-технічний потенціал – сукупність науково-дослідних інститутів, висококваліфікованих працівників, матеріально-технічних, технологічних, інформаційних та організаційних ресурсів, а також наукових розробок, патентів, інших об’єктів інтелектуальної власності, здатних...
Вартість фірми, підприємства ринкова Вартість фірми, підприємства ринкова – ринкова вартість власного капіталу цих підприємницьких структур, їх зобов’язань, а також нематеріальних активів (їх репутація, місцезнаходження тощо)....
Якість трудового життя Якість трудового життя – комплекс критеріїв, що характеризують ступінь задоволення особистих потреб чи інтересів окремого працівника та трудового колективу у процесі функціонування та розвитку підприємств,...
Етап спаду Етап спаду (англ. decay) – період життєвого циклу товару, що настає внаслідок падіння збуту товару, після етапу його зрілості....
Безперервне виробництво Безперервне виробництво – виробництво, за якого кожна наступна операція починається одразу ж після попередньої, відбуваються переважно процеси зміни складу і властивостей предметів праці. Б. в....
Монета білонна Монета білонна – неповноцінна розмінна монета з міді, алюмінію, нікелю, цинку та різних сплавів, номінальна вартість якої перевищує вартість металу, з якого вона зроблена, і...
Управління акціонерними товариствами Управління акціонерними товариствами – свідомий цілеспрямований вплив вищого органу управління цими товариствами, а також ради директорів, інституціональних інвесторів та опосередковано інших суб’єктів (фондових бірж) на...
Податковий кодекс Податковий кодекс (налоговый кодекс) – зібрання законодавчих актів про оподаткування, об’єднаних в один цілісний документ....
Якість праці Якість праці – комплекс критеріїв, які характеризують конкретну працю та її здатність забезпечувати різні форми ефективності. До таких критеріїв належать ступінь її складності, інтенсивність, економічність...
Економічна безпека продуктивних сил Економічна безпека продуктивних сил – рівень і характер розвитку продуктивних сил, який забезпечує соціально-економічний прогрес країни та захищеність продуктивних сил від внутрішніх і зовнішніх загроз....
Акцизний збір Акцизний збір (акцизный сбор) – непрямий податок на високорентабельні та монопольні товари, що включаються до їх цін. Сплачують виробники та імпортери підакцизних товарів. Ставки акцизного...