Фактори маркетингу, або складові комплексу маркетингу – ідея, згідно з якою чотирма факторами, на яких базується маркетингова стратегія, є: продукція, ціна, реклама і реалізація.
Фактори маркетингу - Економічний словник
Схожі записи:
Піднесення економічне Піднесення економічне – завершальна фаза промислового циклу і стан економіки країни, що характеризується зростанням виробництва, підвищенням його ефективності, скороченням безробіття і економіки на рівень, що...
Організованість Організованість – наявність певного порядку (способу поєднання частин та елементів в одне ціле та послідовності їх дій) або ступеня упорядкування певної системи – її побудови...
Грошові зобов’язання Грошові зобов’язання – 1) зобов’язання підприємства, фірми, компанії щодо виплати грошей, оплати рахунків та вимог, включаючи виплату нарахованої заробітної плати, пред’явлених платіжних вимог, виплату продекларованих...
Резерв відкритий Резерв відкритий – резервний капітал, який фіксується у фінансовому звіті підприємства, компанії....
Менеджмент банківський Менеджмент банківський – комплекс обгрунтованих управлінських рішень і дій, спрямованих на поліпшення діяльності банку (реалізацію його основних функцій) з метою максимізації його прибутку. Йдеться про...
Рухомість Рухомість (движимость) – майнові цінності, безпосередньо не пов’язані з землею і не прикріплені до неї (гроші, цінні папери, цінні речі тощо), а також майно, що...
Вмонтовані, або автоматичні, стабілізатори Вмонтовані, або автоматичні, стабілізатори – комплекс економічних важелів, які забезпечують необхідну зміну відносних рівнів надходжень і видатків державного бюджету відповідно до фази економічного циклу для...
Фреймове (поєднане) оголошення Фреймове (поєднане) оголошення – рекламне оголошення, в якому текст повідомлення поєднується із зображальним рядом....
Грошова система Грошова система – форма організації грошового обігу, що історично склалася уданій країні і закріплена національним законодавством Сформувалась Г. с. в XVI-XVII ст. До її складу...
Маркетинг конверсійний Маркетинг конверсійний – вид маркетингу, який передбачає розробку маркетологами плану заходів, передусім за допомогою рекламної діяльності, спрямованого на подолання негативного ставлення споживачів (у т. ч....
Уніфікація Уніфікація (унификация) – приведення продукції і засобів виробництва або їх елементів до єдиної форми, розмірів, структури, складу. Найпоширеніший і найефективніший метод стандартизації....
Автономний бюджет Автономний бюджет – бюджет території, суб’єктів господарювання, фондів, наділений відносною самостійністю щодо бюджетів масштабніших територіальних і господарських утворів, а також центральних бюджетів....
Реклама престижна Реклама престижна – рекламна діяльність з метою формування тривалого іміджу юридичної або фізичної особи....
Підтримка ринку цінних паперів Підтримка ринку цінних паперів – забезпечення ринку цінних паперів достатньою кількістю заявок, наказів на придбання певних видів цінних паперів, підтримання ціни на них з метою...
Активність ділова Активність ділова – властивість, риса людини економічної і реальне виявлення цієї властивості в діловитості, мобільності, підприємливості, ініціативі....
Різноманітність системи Різноманітність системи – загальна кількість можливих якісних станів системи або її окремих підсистем та елементів....
Підзвітні суми Підзвітні суми (подотчетные суммы) – гроші, що видаються у встановленому порядку посадовим особам авансом на операційні, адміністративно-господарські витрати та на відрядження....
Ліцензійний платіж Ліцензійний платіж – плата власнику інтелектуальної власності за право її використання з комерційною метою....
Сен Аматья Кума Сен Аматья Кума (н. 1933) – індійський економіст, лауреат Нобелівської премії з економіки (1998) за вклад “в економічний аналіз добробуту населення”. Вищу освіту здобув в...
Базисний показник Базисний показник – показник, з яким порівнюють будь-який інший поточний, звітний показник. Є знаменником відношення, базою порівняння чи базовим рівнем. та ін....
Регіональні ринки Регіональні ринки (региональные рынки) – ринки окремих регіонів, що відрізняються місцезнаходженням, видами товарів, цінами, кон’юнктурною, попитом і пропозицією товарів. Межі регіональних ринків, як правило, збігаються...
Політика регулювання ринкових відносин Політика регулювання ринкових відносин – комплекс економічних, адміністративних і юридичних важелів, які використовуються державою з метою впливу на ринковий механізм, його адаптацію до нових умов....
Мале підприємство Мале підприємство – важливий елемент ринкової структури, найбільш гнучка й динамічна форма розвитку підприємницької діяльності. М. п. можуть створюватися у всіх галузях народного господарства на...
Стимулювання Стимулювання (стимулирование) – економічне спонукання, використання матеріальних стимулів з метою впливу на виробників, споживачів, покупців таким чином, щоб вони вели себе в інтересах осіб, які...
Одноемітентна платіжна система Одноемітентна платіжна система – платіжна система одного банку, який одночасно виконує функції платіжної організації та емітента....
Головне підприємство Головне підприємство – материнська компанія, яка володіє контрольним пакетом акцій, здійснює управління найважливішими сферами діяльності своїх дочірніх компаній та філіалів....
Інформаційна асиметрія Інформаційна асиметрія – ситуація, за якої одна група підприємців, менеджерів або покупців володіє необхідною інформацією, а інша – не володіє....
Дорожній чек Дорожній чек – платіжний документ, який використовується переважно як засіб забезпечення туристів валютою і є грошовим зобов’язанням сплатити зазначену в чеку суму власникові, чий зразок...
Структура Структура (структура) – 1. Внутрішня будова чогось, певний взаємозв’язок складових цілого. 2. Поділ економіки, економічного об’єкта, економічної категорії (капіталу, основних фондів, цін тощо) на складові...
Головний розпорядник кредитів Головний розпорядник кредитів (главный распорядитель кредитов) – 1. Організація (установа), яка володіє наданим державою правом розпоряджатись державними бюджетними коштами (Національний банк, Міністерство фінансів). 2. На...
Горизонтальна диверсифікація виробництва Горизонтальна диверсифікація виробництва – розширення асортименту та складу продукції, що випускається за рахунок виробництва нових виробів, які відрізняються від раніше випущених....
Агент торговий Агент торговий (агент торговый) – особа, яка діє від імені фірми і виконує одну чи кілька таких функцій: виявлення потенційних клієнтів, налагодження комунікацій, реклама, збут,...
Планомірність Планомірність – соціально-економічна форма розвитку національної економіки, за якої через державне регулювання макроекономічних процесів, планомірний розвиток гігантських корпорацій і фінансово-кредитних інститутів здійснюється збалансований, пропорційний розвиток...
Складування свопів Складування свопів – укладання угоди з банком про своп і його страхування (як правило, ф’ючерсами), доти, поки банк знайде іншого партнера для здійснення операції “своп”....
Аутрайт Аутрайт – валютний курс у міжбанківських термінових валютних операціях з урахуванням премій чи знижки; пряма біржова операція....