Сегментація ринку (сегментация рынка) – групування і поділ ринку на окремі частки (сегменти) за певними ознаками: географічними, демографічними, соціальними, професійними, етнографічними тощо.
Сегментація ринку - Економічний словник
Схожі записи:
Мікрорішення Мікрорішення – рішення, яке приймається окремим суб’єктом господарювання стосовно комплексу внутрішніх економічних проблем – визначення обсягів виробництва, цін, привласнених прибутків, їх використання та ін....
Економічна система Економічна система – комплекс підсистем та елементів і сукупність різних форм зв’язків між ними, внаслідок взаємодії яких виникають закони розвитку та функціонування даної системи, а...
Ризик майновий Ризик майновий – ризик у кредитній угоді, пов’язаний зі станом або якістю власності кредитора....
Група тиску Групи тиску – офіційно організовані групи для здійснення впливу на державних посадових осіб та окремі державні структури. Г. т. існують у багатьох розвинених країнах світу...
Структурна перебудова економіки Структурна перебудова економіки – зміна кількісно-якісних співвідношень між сферами народного господарства та всередині них. Така зміна зумовлена прогресом технологічного способу виробництва, розвитком типів і форм...
Нарахування на заробітну плату Нарахування на заробітну плату (начиления на заработную плату) – обов’язкові внески підприємств, організацій та установ усіх форм власності до Пенсійного фонду, Фонду соціального страхування та...
Розрахунок ціни Розрахунок ціни (расчет цены) – 1. Процес ціноутворення, в якому враховують виробничі та інші витрати. 2. Документ, в якому наводиться розрахунок, калькуляція....
Кредитний процес Кредитний процес – рух банківського капіталу як послідовна зміна його етапів, під час якого відбувається перетворення акумульованих фінансових ресурсів у капітал та ін. Виділяють 7...
Капіталістичний спосіб виробництва Капіталістичний спосіб виробництва – єдність продуктивних сил (а отже, властивих їм законів і суперечностей) і економічних відносин капіталістичної власності з властивими їм законами і суперечностями...
Нарощування дисконту Нарощування дисконту – щорічне збільшення балансової вартості облігацій, придбаних за ціною, нижчою від номінальної....
Патентна частина Патентна частина – юридично закріплена можливість вільно використовувати технічний об’єкт у країні, убезпечуючи порушення чинних на її території патентів....
Платоспроможність страховика Платоспроможність страховика – здатність страховика виконати свої внутрішні та зовнішні зобов’язання. До зовнішніх належать зобов’язання перед страхувальниками, фінансовими установами, перестраховиками, бюджетом; до внутрішніх – перед...
Інтелект ринку Інтелект ринку (интеллект рынка) – одна із стадій управління нововведеннями фірми, яка полягає в отриманні та оцінці інформації, що належить до фактичних і перспективних можливостей,...
Націоналізація Націоналізація (национализация) – акт одержавлення приватної власності з викупом чи без нього, право держави володіти майном з переданням його в користування установам, підприємствам, групам чи...
Опціон валютний Опціон валютний – 1) право вибору альтернативних валютних умов контракту, яке передбачене в договорах і надається відповідній стороні на певний термін або за певних обставин;...
Поточний рахунок Поточний рахунок (текущий счет) – рахунок у банку, що служить для зберігання коштів і здійснення розрахунків. Кошти з П. р. витрачаються за допомогою чеків, платіжних...
Антагоністична гра Антагоністична гра – в теорії ігор гра, яка моделює економічну ситуацію протистояння, протиборства та конкуренції суб’єктів із взаємопротилежними інтересами....
Кон’юнктура Кон’юнктура (пізньолат. Conjunctura – зв’язувати, поєднувати) – найважливіші ознаки, риси, показники, які характеризують поточний і перспективний стан розвитку економіки світового господарства, його окремих регіонів, країн,...
Показник надійності країни Показник надійності країни – інтегральна оцінка ефективності економіки та основних ризиків у сферах економіки і політики, в т. ч. пов’язаної з економічною діяльністю держави. Ефективність...
Метод впливу Метод впливу (метод взаимодействия) – метод управління дисциплінарного, розпорядчого та організаційно-стабілізуючого характеру....
Валютний виторг Валютний виторг – іноземна валюта, одержана від продажу за кордон товарів, послуг, виконаних робіт та інших операцій в інших країнах, а також всередині країни за...
Віттевена фонд Віттевена фонд – спеціальний фонд, створений МВФ 1979 за рахунок ресурсів провідних, у т. ч. нафтодобувних, країн. Використовується для надання довготермінових кредитів державам, які мають...
Хронометраж Хронометраж (хронометраж) – вимірювання кількісних показників виконання певних робіт, операцій за одиницю часу (секунду, хвилину, час, день)....
Механізм грошової трансмісії Механізм грошової трансмісії – механізм впливу змін пропозиції грошей на рішення підприємств та інших суб’єктів господарювання щодо витрат на товари і послуги....
Непомітні активи Непомітні активи – активи, які не мають фізичної і речової форми, але мають цінність (виражаються у вартісній формі) і дають підприємству, компанії, організації або установі...
Особистість соціальна Особистість соціальна – сукупність соціально значущих рис і якостей індивіда, трудового колективу, соціальної верстви або групи, які формують певну цілісність, зумовлену системою соціальних відносин, соціально-економічною...
Активи оборотні Активи оборотні – частина оборотних фондів підприємства, які використовуються у процесі виробництва і повністю споживаються впродовж одного виробничо-комерційного циклу. До них належать: виробничі запаси сировини...
Теорія Хекшера-Уліна Теорія Хекшера-Уліна – концепція, що обгрунтовує необхідність визначення порівняльних переваг у зовнішній торгівлі на підставі оцінки факторів виробництва, їх співвідношень і взаємозв’язку. Названа на честь...
Набір асортиментний Набір асортиментний – сукупність товарів та їх різновидів, згрупованих за окремими ознаками, критеріями....
Взаємозалік Взаємозалік – різновид безготівкових розрахунків між суб’єктами господарювання, які мають заборгованість, через зарахування взаємних вимог....
Ринок непродовольчий (речовий) Ринок непродовольчий (речовий) – 1) складова ринку товарів широкого вжитку як сукупність об’єктів та суб’єктів комерційних відносин щодо виготовлення, обміну і споживання непродовольчих товарів. Р....
Модель економічного зростання двофакторна Модель економічного зростання двофакторна – модель зростання економіки, яка базується на припущенні про участь у створенні ВВП, в т. ч. національного доходу, лише засобів виробництва...
Майже гроші “Майже гроші” – окремі види грошей, які виконують основні функції національної валюти й можуть використовуватися як повноцінні гроші. “М. г.” – грошові чеки, короткотермінові ощадні...
Кустарне виробництво Кустарне виробництво (кустарное производство) – індивідуальне і мало серійне виробництво з використанням великої кількості ручної праці....
Програмування нелінійне Програмування нелінійне – розділ математичного програмування, який вивчає задачі знаходження екстремуму цільової функції або показника якості рішення за умови, що область допустимих значень задана у...