ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ
§ 24. Складаємо алгоритм з розгалуженням
Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з алгоритмічною структурою “розгалуження”, з новими командами мови програмування Скретч та будемо вчитися використовувати ці знання для розв’язування різноманітних задач.
Алгоритмічна структура “розгалуження” може бути реалізована у двох формах – повній і скороченій. У повній формі передбачено виконання серії команд для випадку, у якому логічний вираз
Наприклад:
Опис деяких умов та приклади їх використання:
– набуває значення “істина”, якщо виконавець зазначеним кольором (у даному випадку – синім) торкається іншого зазначеного кольору (у даному випадку – жовто-коричневого), інакше – має значення “хибне”.
Приклад проекту.
Поставлена задача: скласти
Набуває значення “істина”, якщо виконавець доторкається до вказаного в умові об’єкта (об’єкт обирається зі списку, що розкривається клацанням по трикутнику) інакше – має значення “хибне”.
Приклад проекту.
Поставлена задача: скласти скретч-проект, що демонструє правила, за якими слід переходити дорогу.
Запитання і завдання від Комп’юшка
1. Назви форми, у яких може бути реалізована алгоритмічна структура розгалуження.
2. Наведи приклади задач, що потребують для їх розв’язку використати алгоритм з розгалуженням.
3. Розглянь ілюстрації з готових скретч-проектів і склади до них власні скрипти.