Стратегія маркетингу (стратегия маркетинга) – формування і перспективне визначення основних довгострокових цілей, програм і завдань підприємств, узгодженість послідовності дій, розподіл кількості і напрямів використання ресурсів, необхідних для досягнення планових цілей і завдань.
Стратегія маркетингу - Економічний словник
Схожі записи:
Фази економічного циклу Фази економічного циклу – фази циклічного розвитку економіки, через які економіка окремої країни або групи країн проходить послідовно після початку кризи. Основними Ф. е. ц....
Європейський фонд валютного співробітництва (ЄФВС) Європейський фонд валютного співробітництва (ЄФВС) – фонд для надання кредитів країнам ЄС з метою валютної інтеграції у межах Європейської валютної системи. Створений 1973. Метою діяльності...
Шкода матеріальна Шкода матеріальна (ущерб материальный) – майнові або грошові втрати внаслідок невиконання або неналежного виконання покладених на працівників функцій, порушення господарського договору іншими підприємствами або внаслідок...
Ризик несплати; ризик дефолту Ризик несплати; ризик дефолту – вірогідність того, що деяка частина відсоткових платежів чи основної суми облігаційної позики не буде сплачена повністю....
Коефіцієнт вибуття основних фондів Коефіцієнт вибуття основних фондів – показник відтворення основних фондів, який визначають як відношення основних фондів, що вибули впродовж року, до їх наявності на початку року....
Гудвіл Гудвіл – нематеріальні активи фірми, компанії (репутація, зв’язки, способи маркетингових досліджень, сприятливе місце розташування та ін.)....
Прудон П’єр-Жозеф Прудон П’єр-Жозеф (1809-1865) – французький економіст, філософ і соціолог. Народився в м. Безансон у бідній селянській сім’ї, екстерном здобув ступінь бакалавра. П. справедливо вважав капіталізм...
Національне споживання Національне споживання – використання предметів природи та результатів виробництва з метою задоволення раціональних потреб людини, колективу і суспільства. Основними видами Н. с. є виробниче і...
Інтегральний показник конкурентоздатності Інтегральний показник конкурентоздатності – кількісна характеристика конкурентоздатності товару, яка є відношенням групового показника за технічними параметрами до групового показника за економічними....
Інвентаризаційний курс Інвентаризаційний курс – курс, за яким валютні цінності (золото, валюта, цінні папери та ін.) враховують у балансі....
Організаційний розвиток фірми Організаційний розвиток фірми – незворотний процес позитивних якісних і сутнісних змін в організації, які стосуються головно структури, способів діяльності та взаємодії. Критеріями позитивності якісних змін...
Активи позаоборотні Активи позаоборотні – вилучені підприємством з господарського обороту власні кошти, не відображені в бухгалтерському балансі: поточні вилучення оборотних засобів, основні засоби, передані філіалам та підрозділам...
Венчурне підприємництво Венчурне підприємництво (венчурное предпринимательство) – діяльність, спрямована на впровадження ризикових проектів для одержання прибутків і підприємницького та засновницького доходів, шляхом організації компанії, котра займається впровадженням...
Потенційна конкуренція Потенційна конкуренція (потенциальная конкуренция) – можливість вступу в певну галузь нових фірм, які можуть вплинути на рівень прибутковості вже існуючих....
Теорії та концепції порівняльних економічних систем Теорії та концепції порівняльних економічних систем – сукупність концепцій про спільні ознаки та відмінності різних економічних систем, або “економічна компаративістика” і певна сукупність методологічних засад...
Нижчий товар Нижчий товар – товар, попит і споживання на який зменшуються із зростанням його кількості, а також із збільшенням споживчих витрат, і зміщуються до товарів вищої...
Свобода договору Свобода договору – найважливіший принцип договірного права, який означає, що сторони договору на власний розсуд вирішують питання про укладання договору та його зміст....
Диференційований тариф Диференційований тариф – митний тариф, який дає можливість надавати перевагу певним товарам або не пропускати їх залежно від того, в якій країні вони виготовлені....
Периферія Периферія – місцевість, місцеві установи та організації, які знаходяться на значній відстані від центру....
План-прогноз План-прогноз – план, який базується на науково обгрунтованих довготермінових передбаченнях розвитку економічної системи загалом та окремих її елементів....
Страхова справа Страхова справа – сукупність документально охоплених основними суб’єктами матеріалів, необхідних для виплати страхової компенсації, відповідної страхової суми, а також надання страхових послуг тощо....
Закон зростання екологічних потреб Закон зростання екологічних потреб – закон, який виражає внутрішньо необхідні, сталі й суттєві зв’язки між зростанням інтенсивності праці (насамперед розумової), нервових, психічних та емоційних навантажень...
Резерви державні Резерви державні – створювані державою запаси найважливіших видів зерна, продуктів, устаткування, палива, сировини, матеріалів....
Демонополізація Демонополізація – комплекс економічних, правових та адміністративних заходів держави, спрямованих на обмеження і послаблення монополістичних тенденцій в економіці та посилення і розвиток конкуренції. Втілюються в...
Індекс демократизації Індекс демократизації – синтетичний показник, який визначає рівень демократизації суспільства як середній між показниками політичного процесу, розвитку громадянського суспільства, незалежної преси, державного управління. І. д.,...
Курс валюти завищений Курс валюти завищений – валютний курс, який визначають на підставі співвідношення між внутрішніми і зовнішніми цінами на окремі групи товарів, сукупність яких є лише часткою...
Тактика переговорів Тактика переговорів – схема проведення переговорів у вигляді заздалегідь розробленої послідовності питань, що розглядаються, бажаного їх подання для досягнення конкретної мети....
Етапи життєвого циклу товару Етапи життєвого циклу товару (этапы жизненного цикла товара) – етапи періоду існування товару: створення, виведення на ринок, зростання, зрілість, занепад....
Проектно-кошторисна документація Проектно-кошторисна документація – нормативно встановлений пакет документів, які обгрунтовують доцільність проекту, його сутність і можливість реалізації....
Декларація про доходи Декларація про доходи – повідомлення, представлене громадянами до податкових органів, про фактично отримані ними за календарний рік доходи, а також витрати, пов’язані з отриманням цих...
Депозитні операції комерційних банків Депозитні операції комерційних банків – пасивні операції з грошовими вкладами фізичних або юридичних осіб, за які банки виплачують вкладникам певний відсоток. У розвинених країнах світу...
Відходи підприємства повертальні Відходи підприємства повертальні – відходи, які використовуються на самому підприємстві або реалізуються за його межами....
Трудомісткість Трудомісткість – витрати праці, робочого часу на виробництво одиниці продукції, обернено пропорційна продуктивності праці....
Кредитні обмеження Кредитні обмеження – адміністративні або законодавчі заходи центральних банків щодо забезпечення обсягів кредитування та інших умов кредиту. К. о. поділяють на прямі та непрямі. Прямі...
Самофінансування Самофінансування – метод господарювання, який означає покриття за рахунок власних доходів всіх видатків діяльності підприємств як при простому, так і при розширеному відтворенні. С. є...