Розділ VI. СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ
Урок 43 . Узагальнення знань за темою “Суспільне життя людини”
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів з теми, що вивчалася.
Тип уроку: систематизації та узагальнення знань.
Обладнання: плакати, олівці, папір.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів
Інструктаж учителя щодо завдань, які належить виконати учням у процесі уроку.
ІІІ. Письмова робота
Варіант 1
1. Дати визначення понять “людина”, “суспільство”,
2. Порівняти ознаки групи та колективу. Прокоментувати, що між ними є спільного та відмінного.
3. назвати правила спілкування в сім’ї.
4. Довести, використовуючи приклади з історії, що еволюційний шлях формування нації та держави більш ефективний.
Варіант 2
1. Дати визначення понять “історичний процес”, “колектив”, “громадянське суспільство”.
2. Порівняти ознаки революційного та еволюційного шляхів розвитку суспільства. Указати їх позитивні та негативні моменти.
3. назвати правила спілкування в колективі.
4. Довести, наводячи приклади, чи можна прожити в суспільстві самотньо.
IV. Підсумок уроку
V. Домашнє завдання
Підготувати повідомлення за темами:
1. “Економіка – наука про обмеження”.
2. “Економічне моделювання”.
3. “Альтернативна вартість”.