ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ
§ 28. Хитрощі Рудого кота
Друзі, ви так вправно навчилися складати нові програми в середовищі Скретч, що мені захотілося поділитися з вами деякими хитрощами. Ознайомтеся із завданнями та варіантами їх розв’язків.
Завдання 1.
Розробити проект, у якому головний герой – папуга – постійно рухає крильми, а користувач натисненням на клавіші керування курсором може керувати його рухом по сцені.
Вигляд готового проекту.
Зверніть увагу! Папуга починає змінювати свої костюми-образи (тобто махати крильми) після натиснення на кнопку “Зелений прапорець”. Ця дія буде виконуватися постійно, поки користувач не натисне на кнопку “Стоп”.
Одночасно із цією дією виконавець може виконувати й інші. Тобто якщо користувач натисне одну з клавіш керування курсором, то папуга буде рухатись у відповідному напрямку й махати крильми.
Завдання 2.
Розробити проект, у якому виконавець-павук, якщо натиснути на ліву клавішу миші, починає рухатися і залишати за собою відбиток (ніби плести
Робота скрипту забезпечує постійну зміну костюмів-образів з інтервалом 0,1 секунди. Таким чином, після початку проекту павук постійно рухає лапками.
У цьому проекті після натиснення на кнопку “Зелений прапорець” починають одночасно виконуватись обидва скрипти, складені для цього виконавця.
Зверни увагу! При складанні проекту використана нова для тебе команда зі світло-зеленого набору. Результатом виконання команди “Вибрати випадкове від… до…” буде випадкове число в межах указаного інтервалу (це як підкидати кубик із зазначеними на його гранях цифрами і дивитися, що випаде).
У поданому проекті павук щоразу буде пересуватися на випадкове число в межах від 10 до 100 і здійснювати поворот на кут від 1 до 90 градусів. Випадкові дані забезпечать різний малюнок павутиння для кожного разу виконання проекту.
А цей проект я пропоную повторити на комп’ютері та переглянути, як він виконується.
Довідник деяких команд середовища Скретч