ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР
22. ЯК ЦЕ НАЗВАТИ?
1
Запиши назву кожного об’єкта.
2
Вкажи стрілочкою, до якого виду належить кожний об’єкт.
3
Запиши, з яких частин складається кожний предмет.
4
Назви одним словом кожну групу об’єктів.
5
Запиши назви будь-яких предметів. Намалюй частини, з яких складається кожен з них.
6
Запиши назву об’єкта, що розміщений перед трикутником справа.
7
Розглянь розташування об’єктів у трьох таблицях. З’ясуй, у якій послідовності мають бути зображені об’єкти (фігури) в порожній таблиці. Намалюй їх.
ЯК ЦЕ НАЗВАТИ? - Інформатика
Схожі записи:
Способи подання повідомлень ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 3. Способи подання повідомлень Що тут відбувається? До нас на Землю завітали чужоземні прибульці, а люди різними способами намагаються з...
ЯК СТВОРЮВАТИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ ЛІНІЇ Розділ 5 ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 25 ЯК СТВОРЮВАТИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ ЛІНІЇ Сьогодні ми: – ознайомимося з деякими інструментами графічного редактора Paint; – навчимося малювати різнокольорові лінії....
Електронна скринька та електронне спілкування БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ § 18. Електронна скринька та електронне спілкування Данилку, ти чув про електронне листування? Так, я бачив, як мій тато, користуючись комп’ютером,...
Алгоритм з повторенням ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ § 26. Алгоритм з повторенням Данилку, а чому ти такий сумний? Та ніяк не можу дібрати команди та скласти...
АЛГОРИТМИ З ЦИКЛАМИ Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 27. АЛГОРИТІЩ З ЦИКЛАМИ – У нашій школі проводилася виставка учнівських малюнків, – похвалилася Ганнуся. – Ми вирішили...
ФОРМАТУВАННЯ КЛІТИНОК Розділ 4 Табличний процесор & 13. Редагування та форматування даних у таблиці 13.1. ФОРМАТУВАННЯ КЛІТИНОК Щоб інформація в таблиці була зручною для використання, можна змінювати...
КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ Розділ 2 Моделювання & 4. Поняття моделі та предметної галузі 4.5. КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ Найістотніші ознаки, за якими класифікують моделі: – галузь використання; – фактор часу;...
Створюємо орнаменти ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР § 14. Створюємо орнаменти Які ж вони красиві – наші українські орнаменти! Комп’юшку, навчи мене, будь ласка, малювати такі орнаменти у графічному редакторі....
СИСТЕМА КОМАНД ИСПОЛНИТЕЛЯ Раздел 4 Алгоритмы и исполнители 19 СИСТЕМА КОМАНД ИСПОЛНИТЕЛЯ Исполнителем команд может быть человек, животное, робот, компьютер и так далее. Ученики на уроке – исполнители....
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням Розділ 3 Алгоритми з повторенням та розгалуженням & 11. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням Щоб створені в середовищі Scratch проекти були більш...
Інструменти графічного редактора OOo4KidsDraw ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР § 13. Інструменти графічного редактора OOo4KidsDraw Данилку, сьогодні ми детальніше поговоримо про інструменти графічного редактора OOo4Kids Draw та способи їх використання. Спочатку розглянь...
Практична робота 4 Розділ 2 Поняття операційної системи 13. Практична робота 4. Шукаємо об’єкти файлової системи ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Завдання Бали Завдання 1. Шаблони імен файлів Склади і запиши...
ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ. ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР WORD Розділ 4. Текстовий процесор 4.1. ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ. ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР WORD 1. Що таке текстові повідомлення? У яких сферах діяльності людини вони використовуються? 2. Опишіть вікно...
АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 25. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ Ти вже знаєш, що багато правил української мови можна подати у вигляді алгоритму. Одне...
ОПЕРАЦІЇ НАД ОБ’ЄКТАМИ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ Розд 2. Поняття операційної системи 2.3. ОПЕРАЦІЇ НАД ОБ’ЄКТАМИ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ 1. Які вимоги до імені файлу? 2. Що таке шлях до об’єкта, повне ім’я...
АЛГОРИТМИ АЛГОРИТМИ ТА ВИКОНАВЦІ 19. АЛГОРИТМИ 1 Розглянь малюнки. Що на них зображено? Склади до кожного процесу алгоритм. 2 Визнач казки за малюнками. Розкажи кожну у...
Браузер Розділ 5 Комп’ютерні мережі 29. Браузер ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Яка програма забезпечує доступ до ресурсів Інтернету? Для доступу до Інтернету потрібні програми, що встановлюються на...
Практична робота 6 Розділ 3 Мультимедіа 17. Практична робота 6. – Працюємо із зображеннями на комп’ютері ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА – – ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Під час виконання практичних завдань пам’ятай...
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті ПОШУК ДАНИХ ІНТЕРНЕТІ § 16. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті Данилку, ти вже досить вправно подорожуєш сторінками всесвітньої мережі Інтернет, але хочу...
О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ Раздел 3 Понятие о сообщениях, информации и информационных процессах 13 О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ – Аннушка! А что я тебе расскажу! – воскликнул гномик...
Файли і папки Розділ 2 Поняття операційної системи 9. Файли і папки ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Що таке файлова система? Однією зі складових операційних систем є файлова система. Ти...
Складаємо алгоритм з розгалуженням ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ § 24. Складаємо алгоритм з розгалуженням Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з алгоритмічною структурою “розгалуження”, з новими командами мови програмування...
ЩО ТАКЕ ПРОГРАМА Розділ 2 ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 5 ЩО ТАКЕ ПРОГРАМА Сьогодні ми: – дізнаємося, які бувають програми, який вигляд має вікно...
Редагування презентацій РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ § 20. Редагування презентацій Комп’юшку, тато дав мені завдання відредагувати презентацію. Нагадай мені, будь ласка, що таке редагування, і допоможи виконати це...
ОБЪЕКТЫ ГРАФИЧЕСКОГО РЕДАКТОРА Раздел 5 Объект. Графический редактор 24 ОБЪЕКТЫ ГРАФИЧЕСКОГО РЕДАКТОРА Каждый штамп, как и любой объект, имеет свойства. Это название, цвет, размер, местоположение и т. д....
Носії повідомлень. Дані ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 4. Носії повідомлень. Дані Данилку, про що замислився? Та от розмірковую, як мені краще зберегти повідомлення: намалювати сонечко на папері,...
РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ Розділ 1 Електронне листування & 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування 3.2. РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ Як ви вже знаєте, електронний лист...
ФОРМАТУВАННЯ СТОВПЧИКІВ (СЕКТОРІВ) Розділ 4 Табличний процесор & 18. Створення діаграм 18.4. ФОРМАТУВАННЯ СТОВПЧИКІВ (СЕКТОРІВ) Для зміни зовнішнього виду всіх стовпчиків клацніть на будь-якому стовпчику і скористайтеся тими...
ИНСТРУМЕНТ “ФОРМЫ”. ТЕКСТ Раздел 5 Объект. Графический редактор 27 ИНСТРУМЕНТ “ФОРМЫ”. ТЕКСТ Аннушка с Элзиком решили удивить Мудрунчика – нарисовать его дом, используя геометрические фигуры графического редак Тора...
Режими роботи з текстовим документом Розділ 4 Текстовий процесор 19. Режими роботи з текстовим документом ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Як завантажити текстовий процесор і. відкрити потрібний документ? Завантажити текстовий процесор можна...
Пошук файлів і папок Розділ 2 Поняття операційної системи 12. Пошук файлів і папок ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Для чого використовують систему пошуку файлів і папок? Структура папок на дисках,...
ОБ’ЄКТИ ТА ПОДІЇ Р Озд І Л 1. Алгоритми Та їх виконавці 1.1. ОБ’ЄКТИ ТА ПОДІЇ 1. Що таке об’єкти? 2. Наведіть приклади об’єктів, кількох властивостей кожного з...
Знайомся, клавіатура ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 9. Знайомся, клавіатура Клавіатуру можна назвати основним пристроєм введення інформації у комп’ютер. Тому дуже важливо навчитися вправно...
ПОЗНАЙОМИМОСЯ БЛИЖЧЕ ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 4. ПОЗНАЙОМИМОСЯ БЛИЖЧЕ 1 Вибери і впиши. 2 Поясни встановлений напрямок стрілочок. Домалюй стрілочки на наступних малюнках....
Форматування і друкування тексту Розділ 4 Текстовий процесор 22. Форматування і друкування тексту ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Як змінюванні значення параметрів форматування тексту? При створенні документів важливим є не лише...