Цілі:
– навчальна: домогтися засвоєння правил додавання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники; сформувати вміння виконувати додавання мішаних чисел;
– розвивальна: формувати вміння аналізувати інформацію, бачити закономірності;
– виховна: виховувати інтерес до вивчення математики, наполегливість у досягненні мети;
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
II.
1. Перевірка завдання, заданого за підручником
____________________________________________
____________________________________________
2. Розв’язування задач
Колективне розв’язування задач, аналогічних до тих, які були задані додому (або запропоновані для самостійної роботи на попередньому уроці)
____________________________________________
____________________________________________
Індивідуальні завдання
Розв’яжіть рівняння:
(Відповідь. 21/37)
(Відповідь. 9/43)
(Відповідь. 5/41)
III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Фронтальне опитування
1. Сформулюйте переставну властивість додавання. Наведіть приклади її застосування.
2. Сформулюйте сполучну властивість додавання. Наведіть приклади її застосування.
3. Подайте у вигляді неправильного дробу числа:
4. Виділіть цілу частину з неправильного дробу:
5. Обчисліть суму:
План вивчення теми
1. Правила додавання мішаних чисел:
1) шляхом перетворення доданків на неправильні дроби;
2) шляхом застосування властивостей додавання чисел.
2. Приклади додавання мішаних чисел:
____________________________________________
____________________________________________
V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
Робота за підручником (§ 28)
Усного 1122, 1123.
Письмово: № 1121, 1127, 1129, 1130, 1131, 1133, 1134.
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ
1.
____________________________________________
____________________________________________
2. Виконання тестових завдань
Обведіть кружечком букву, яка, на вашу думку, відповідає правильній відповіді.
Варіант 1 | Варіант 2 | ||||||
1. Значення якого з наведених виразів дорівнює | 1. Значення якого з наведених виразів дорівнює | ||||||
А | Б | В | Г | А | Б | В | Г |
2. Яка з наведених сум найбільша? | 2. Яка з наведених сум найбільша? | ||||||
А | Б | В | Г | А | Б | В | Г |
Відповіді
Варіант 1 | 1-Б, 2-А |
Варіант 2 | 1-Г, 2-Б |
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: § 28, № 1128, 1132, 1166.
На повторення: № 1169.
2. Додаткове завдання. На одній шальці терезів лежать 2 шматки мила, а на другій – 3/2 такого самого шматка мила і ще 50 г. Терези знаходяться у стані рівноваги. Знайдіть масу шматка мила.
Відповідь. 100 г.