Філософія управління якістю в Японії

Філософія управління якістю в Японії – концепція, яка проголошує необхідність постійного і послідовного поліпшення всіх сторін життя людини за участю трудових колективів та за утвердження культури колективної праці. Найважливішими елементами Ф. у. я. в Я. є: якість, зусилля, воля до змін і комунікація. її основу становлять: робота в колективі, особиста дисципліна, моральна стійкість, гуртки якості, постійні пропозиції щодо поліпшення якості. Основними факторами реалізації Ф. у. я. в Я. є: 1) усунення неефективних дій; 2) принцип п’яти “С” (порядок, чистота, дисципліна, типові зусилля, охайність); 3) стандартизація.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Філософія управління якістю в Японії - Економічний словник


Філософія управління якістю в Японії