Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ ЛЮДИНИ
Урок 62 . Мистецтво і світогляд
Мета: сформувати поняття “мистецтво”, “світогляд”, “ознаки мистецтва і світогляду”; виховувати в учнів естетичну культуру.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення: зустріч із художником.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Робота над поняттями
Дати визначення понять “мистецтво”, “свідомість”, “світогляд”, “ознаки мистецтва”.
Зустріч з художником
Художник розповідає свою автобіографію і про створення своїх картин. Перегляд картин художника.
Бесіда
1. Чим запам’ятались тобі картини?
2. Як вони сприяють формуванню світогляду?
ІІІ. Підсумок уроку
IV. Домашнє завдання
Підготувати захист електронних проектів за темами:
1. “Як формується історична свідомість?”
2. “Проблеми формування історичної свідомості і світогляду українців”.
3. “Як формується історичний світогляд?”
Мистецтво і світогляд - Плани-конспекти уроків по соціології
Схожі записи:
РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Урок 8. РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Мета: розповісти учням про роль спілкування в житті людини; формувати навички тактовного, цікавого спілкування; сприяти моральному розвитку. Хід...
Розуміння біосфери і ноосфери Розділ V. ЛЮДИНА І ПРИРОДА Урок 31 . Розуміння біосфери і ноосфери Мета: створити в учнів власне розуміння основних понять уроку; розвивати міжпредметні зв’язки. Тип...
Особливості правової, соціально справедливої держави та громадянського суспільства Розділ VII. ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ Урок 47 . Особливості правової, соціально справедливої держави та громадянського суспільства Мета: актуалізувати та узагальнити знання учнів про громадянське...
Узагальнення знань за темою “Свідомість і пізнання” Розділ IV. СВІДОМІСТЬ І ПІЗНАННЯ Урок 28 . Узагальнення знань за темою “Свідомість і пізнання” Мета: повторити, закріпити та узагальнити вивчений матеріал; розвинути навички та...
Історичність світогляду Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ ЛЮДИНИ Урок 63 . Історичність світогляду Мета: сформувати поняття “історичність світогляду”, з’ясувати, як світогляд змінюється в історичні епохи;...
Структура свідомості. Свідомість і праця. Спілкування і мова Розділ IV. СВІДОМІСТЬ І ПІЗНАННЯ Уроки 22-23 . Структура свідомості. Свідомість і праця. Спілкування і мова Мета: розкрити основні поняття з теми (емоції, мислення, воля,...
МИ Урок 27. МИ – МАНДРІВНИКИ Мета: залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ...
Суспільство як самоорганізована система Розділ VI. СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ Урок 36 . Суспільство як самоорганізована система Мета: сформувати поняття “суспільство”, розкрити процес формування суспільства; виховувати повагу людей до суспільства,...
Пізнання. Суб’єкт та об’єкт пізнання Розділ IV. СВІДОМІСТЬ І ПІЗНАННЯ Урок 25 . Пізнання. Суб’єкт та об’єкт пізнання Мета: розглянути сутність пізнання; розвивати вміння набувати нові знання, спираючись на наявні;...
Узагальнення знань за темою “Людина і культура” Розділ VIII. ЛЮДИНА І КУЛЬТУРА Урок 59 . Узагальнення знань за темою “Людина і культура” Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми “Людина і...
ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ Урок 29. ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ Мета: розширити уявлення учнів про Велику Британію; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість....
Людські цінності й життєві цілі. Хобі людини Мета. Формувати в учнів поняття про загальнолюдські цінності; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати поважне ставлення до власної особистості. Обладнання. Картки для групової та парної роботи,...
Великі вчені. Великі відкриття Мета. Розширити, уточнити знання учнів з історії винаходів людства; розвивати пізнавальні інтереси, допитливість, пам’ять. Виховувати працьовитість, наполегливість, бажання дізнаватися про навколишній світ. Обладнання. Малюнки та...
Політична демократія Розділ VII. ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ Урок 46 . Політична демократія Мета: сформувати поняття “політика”, “політична демократія”; розкрити зміст політичної демократії у країнах світу і...
Особистісні якості, що допомагають і заважають об’єднанню людей. Роль спілкування у житті людини Мета. Поглибити знання учнів про загальнолюдські якості, розвивати вміння вибирати між позитивними і негативними рисами; прищеплювати бажання удосконалювати свій внутрішній світ; познайомити учнів з основними...
Земля Мета. Закріпити знання учнів, що всі люди на планеті мають рівні права і обов’язки. Формувати активну позицію дітей щодо реалізації себе та своїх прав у...
ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ Урок 24. ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ – НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ Мета: розширити уявлення учнів про Землю як спільний дім для всіх людей; розвивати почуття людяності; виховувати любов...
Узагальнення знань за темою “Світогляд людини” Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ ЛЮДИНИ Урок 68 . Узагальнення знань за темою “Світогляд людини” Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів з теми;...
Прекрасне і потворне. Добро і зло Розділ III. ДУХОВНЕ ЖИТТЯ І ДУХОВНІСТЬ ЛЮДИНИ Урок 19 . Прекрасне і потворне. Добро і зло Мета: формувати в учнів правильне уявлення про основні поняття...
Виживання людства та людини Розділ V. ЛЮДИНА І ПРИРОДА Урок 34 . Виживання людства та людини – нагальна проблема сучасності Мета: сформувати уявлення учнів про специфічність глобальних проблем людства;...
Узагальнення знань за темою “Світ та особливості його існування” Розділ II. СВІТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ІСНУВАННЯ Урок 13 . Узагальнення знань за темою “Світ та особливості його існування” Мета: закріпити й узагальнити матеріал теми;...
Правила поведінки в гостях Мета. Ознайомити учнів з правилами поведінки в гостях; вчити їх виконувати ці правила; розширювати знання дітей з гостинного етикету; розвивати навички поведінки в гостях; виховувати...
Істина та її критерії. Розуміння методу пізнання та закону Розділ IV. СВІДОМІСТЬ І ПІЗНАННЯ Уроки 26-27 . Істина та її критерії. Розуміння методу пізнання та закону Мета: визначити сутність поняття “істина”; розвивати вміння критично...
Філософія і світогляд Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ ЛЮДИНИ Урок 67 . Філософія і світогляд Мета: сформувати поняття “філософія”, “світогляд”; розкрити взаємодії філософії і світогляду; виховувати...
ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ Урок 6. ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ Мета: розширити уявлення учнів про умови успіху; про значення знань, освіти, працьовитості в житті людини, у досягненні успіхів; навчити учнів аналізувати,...
КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ Урок 9. КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ Мета: формувати навички культурної поведінки; виховувати повагу до однолітків, людей старшого віку; вчити доречно вживати слова етикету; виховувати бажання дотримувати встановлених...
Сутність природи. Історичний розвиток уявлень про природу Розділ V. ЛЮДИНА І ПРИРОДА Уроки 29-30 . Сутність природи. Історичний розвиток уявлень про природу Мета: створити в учнів власне розуміння основних понять уроку; розширювати...
Турбота кожного про культурну спадщину і довкілля Мета. Ознайомити учнів із поняттям “культурна спадщина”, з видатними діячами мистецтва і культури. Розширювати знання учнів про народні промисли. Виховувати любов до мистецтва, повагу до...
Поняття матеріального й ідеального Розділ II. СВІТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ІСНУВАННЯ Урок 10 . Поняття матеріального й ідеального Мета: ознайомити учнів з поняттями теми; розвивати вміння визначати зміст понять...
Поняття “світ”. Людина і Космос. Всесвіт і Земля Розділ II. СВІТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ІСНУВАННЯ Уроки 8-9. Поняття “світ”. Людина і Космос. Всесвіт і Земля Мета: ознайомити учнів з поняттями теми, узагальнити знання...
МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ Урок 5. МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ Мета: розповісти учням про можливості людини; прищеплювати прагнення жити активно; виховувати бажання бути працьовитими і наполегливими. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ...
ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ Урок 28. ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ Мета: розширити уявлення учнів про Польщу; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість. Хід уроку...
Рух, простір, час. Проблема єдності світу Розділ II. СВІТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ІСНУВАННЯ Уроки 11-12 . Рух, простір, час. Проблема єдності світу Мета: розкрити особливості простору, руху та часу як властивостей...
Видатні українські діячі культури Мета. Познайомити учнів з життям та досягненнями видатних українських діячів культури. Розвивати мовлення учнів, виховувати патріотичні почуття приналежності до українського народу. Обладнання. Картки для групової...
Не нашкодь! Мета. Поглибити і розширити знання дітей про необхідність збереження і відновлення витворів мистецтва, про роль природи, її вплив на людину, про необхідність збереження і охорони...