Мистецтво і світогляд

Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ ЛЮДИНИ

Урок 62 . Мистецтво і світогляд

Мета: сформувати поняття “мистецтво”, “світогляд”, “ознаки мистецтва і світогляду”; виховувати в учнів естетичну культуру.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення: зустріч із художником.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

ІІ. Вивчення нового матеріалу

Робота над поняттями

Дати визначення понять “мистецтво”, “свідомість”, “світогляд”, “ознаки мистецтва”.

Зустріч з художником

Художник розповідає свою автобіографію і про створення своїх картин. Перегляд картин художника.

Бесіда

1. Чим запам’ятались тобі картини?

2. Як вони сприяють формуванню світогляду?

ІІІ. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

Підготувати захист електронних проектів за темами:

1. “Як формується історична свідомість?”

2. “Проблеми формування історичної свідомості і світогляду українців”.

3. “Як формується історичний світогляд?”


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Мистецтво і світогляд - Плани-конспекти уроків по соціології


Мистецтво і світогляд