Урок 21. МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО РОДИНУ
Вступ
Музика вперше прийшла до нас у родині – матуся заспівала колискову, тато чи дідусь заграв на музичному інструменті; усі разом ходили співати колядок і щедрівок…
Спочатку прослухаймо, а потім розпочнемо вивчення пісні Валентини Книш “Мама”.
Демонстрація пісні “Мама”
Розучування пісні “Мама”
Слухання. Р. Верещагін. “Бабусина казка”
А тепер згадаймо про наших бабусь.
Для багатьох саме бабусині пісні та казки були першими в житті.
Прослухайте
Аналіз прослуханого твору
Якою була прослухана музика:
– спокійною чи схвильованою,
– тихою чи голосною,
– швидкою чи повільною,
– пісенною чи танцювальною?
Завдання
Пісні про яких членів родини ми прослухали сьогоднішні?
Хто автор музичної п’єси “Бабусина казка”?
Про що розповідається в пісні “Мама”?
Підсумки
Сьогодні на уроці ми розпочали вивчення пісні Валентини Книш “Мама”, а також прослухали інструментальний твір Романа Верещагіна “Бабусина казка”. І знову пригадали той час, коли вперше почули матусину пісню та бабусині казки. Не забуваймо своїх рідних, адже і ми колись співатимемо колискові своїм дітям!
МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО РОДИНУ - Плани-конспекти уроків по музиці
Схожі записи:
Виконавський розвиток. Танцювальна музика. Танець. Танцювальні ритми. Народні танці. Йоганнес Брамс Угорський танець Музика створена і призначена лише для живих істот, Які мають надії, цілі та емоції. Жак Барзун Мета. Дослідити, які життєві обставини змальовує музика танцю; вчити...
ТРИ ОСНОВНІ ГРУПИ ПОБУДОВИ Урок 33. ТРИ ОСНОВНІ ГРУПИ ПОБУДОВИ Вступ. Основні форми музики На минулих уроках ми познайомилися з основними формами будови музики: одно-, дво – та тричастинні,...
Сольфеджування вправи у розмірі 6/8. Розучування пісні “Цвіт землі” О. Злотника. Слухання музики. К. Дебюсі. “Дитячий куточок” 6 КЛАС Тема 2. Я і музика Урок 27 Тема уроку. Сольфеджування вправи у розмірі 6/8. Розучування пісні “Цвіт землі” О. Злотника. Слухання музики. К....
Жанрові різновиди. Симфоджаз. Дж. Гершвін. Рапсодія в стилі блюз 8 КЛАС II семестр Тема. Музика в діалозі з сучасністю Урок 22 Тема уроку. Жанрові різновиди. Симфоджаз. Дж. Гершвін. Рапсодія в стилі блюз – слухання....
МУЗИКУ НАРОДИЛО ЖИТТЯ Урок 9. МУЗИКУ НАРОДИЛО ЖИТТЯ Вступ Немає жодного явища в природі, ні однієї події в житті, які не могла б відобразити музика. Вона насправді настільки...
Закликаймо сонечко Урок 27 Закликаймо сонечко Мета уроку: поширювати уявлення учнів про втілення в музиці образів весняної природи. Пояснити, що таке веснянка-закличка. Показати приклад використання народних мелодій...
Поєднання стилів різних епох композиторами. Слухання. А. Шнітке. Сюїта в старовинному стилі. Зміст музичних творів. Розучування пісні І. Шамо “Києве мій” 8 КЛАС I семестр Тема 1. Відлуння епох у музичному мистецтві Тема. Музичне мистецтво і сучасність Урок 7 Тема уроку. Поєднання стилів різних епох композиторами....
Мистецтво імпровізації Мета. Ознайомити з особливостями та характерними ознаками жанрів рапсодії та варіацій, з історією розвитку цих жанрів у музичному мистецтві, розглянути різницю між вокальними та інструментальними...
Духовна музика. Меса. Хорал Мета. Ознайомити з особливостями духовної музики та характерними ознаками жанрів у меси та хоралу, розглянути різницю між вокальним та інструментальним романсом, ознайомити з особливостями втілення...
КОЛИСКОВІ ПІСНІ Урок 6. КОЛИСКОВІ ПІСНІ Вступ Колискова пісня, колискова – То найперша материна мова. Пахне вона м’ятою і цвітом, Чебрецевим і суничним літом. Пахне молоком і...
ПОДОРОЖІ З ПІСНЕЮ, ТАНЦЕМ, МАРШЕМ Урок 17. ПОДОРОЖІ З ПІСНЕЮ, ТАНЦЕМ, МАРШЕМ Вступ Три музичні “кити” – це пісня, танець і марш. З їх допомогою ми познайомилися з різними жанрами...
Тривалості нот; ритмічна вправа. Розучування пісні “Їхав козак за Дунай”. Слухання музики. Варіації на тему української народної пісні “Їхав козак за Дунай” 5 КЛАС Тема 1. Музика і мистецтво слова. Урок 3 Тема уроку. Тривалості нот; ритмічна вправа. Розучування пісні “Їхав козак за Дунай”. Слухання музики. Варіації...
Сім сестриць-трудівниць Мета: актуалізувати і поглибити знання учнів про складові назви нот, дати загальне уявлення про гаму. Для входу до класу доцільно використати твір А. Рубінштейна “Мелодія”....
ТРОЇСТІ МУЗИКИ Урок 2. ТРОЇСТІ МУЗИКИ Вступ Музика – це особливий вид мистецтва. Вона тісно пов’язана з життям народу! І пісня в ній посідає важливе місце. Пісня...
Казкові тембри голосів Мета: ознайомити другокласників з розмаїттям тембрів співочих голосів і важливістю тембрового розвитку у вокальній музиці. Уведення до теми відбувається за допомогою вже відомого учням твору...
Інтонаційно-виражальні засоби мелодії. Розучування пісні “Хай буде так” Пола Маккартні. Слухання музики. Генрі Перселл. “Граунд” (земля) 7 КЛАС Тема 1. Образний зміст музики Урок 13 Тема уроку. Інтонаційно-виражальні засоби мелодії. Розучування пісні “Хай буде так” Пола Маккартні. Слухання музики. Генрі Перселл....
Пісня, танець, марш Урок 1. Пісня, танець, марш Мета уроку: поглибити знання учнів про основні типи музики. Учити визначати відмінності в характері маршу, танцю і пісні. Закріпити поняття...
НОРМАТИВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ 2 КЛАСУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ Провідними документами, що визначають предметний зміст загальної музичної освіти другокласників, є Державний стандарт початкової загальної освіти, базова навчальна програма з музичного мистецтва, а також авторська...
Виражальна роль темпу, сольфеджування вправ. Розучування пісні “Україно” сл. і муз. Т. Петриненка. Слухання музики. Л. ван Бетховен. Увертюра “Егмонт” 7 КЛАС Тема 1. Образний зміст музики Урок 5 Тема уроку. Виражальна роль темпу, сольфеджування вправ. Розучування пісні “Україно” сл. і муз. Т. Петриненка. Слухання...
БУДОВА (ФОРМИ) МУЗИКИ (УЗАГАЛЬНЕННЯ ТЕМИ) Урок 34. БУДОВА (ФОРМИ) МУЗИКИ (УЗАГАЛЬНЕННЯ ТЕМИ) Вступ Сьогодні ми узагальнимо знання, отриманні при вивченні теми “Будова (форми) музики” і проведемо музичну вікторину. Прослухайте музичні...
Взаємодія різних елементів музичної мови. Сольфеджування вправи. Робота над піснею “Хай буде так”. Слухання музики. Ф. Шуберт. “Серенада” 7 КЛАС Тема 1. Образний зміст музики Урок 14 Тема уроку. Взаємодія різних елементів музичної мови. Сольфеджування вправи. Робота над піснею “Хай буде так”. Слухання...
МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ Урок 19. МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ Вступ Є незвичайні казки – музичні. У них кожен герой зображений певною музикою. Про це ми дізнаємося згодом!...
Однойменні тональності та паралельні тональності. Розучування пісні “Гей, шуми, Великий Луже”, музика Є. Пасічника. Слухання музики. Д. Бортянський. “Хоровий концерт № 24” 6 КЛАС Тема 2. Я і музика Урок 33 Тема уроку. Однойменні тональності та паралельні тональності. Розучування пісні “Гей, шуми, Великий Луже”, музика Є. Пасічника....
Особливості музичних образів. Повторення вивчених пісень. Музична вікторина 7 КЛАС Тема 1. Образний зміст музики Урок 8 Тема уроку. Особливості музичних образів. Повторення вивчених пісень. Музична вікторина Мeтa уроку: визначити рівень набутих знань,...
Що таке музика Мета: актуалізувати й поглибити знання учнів щодо музичного мистецтва та його ролі у житті людини; поглибити уявлення про основні різновиди музичних творів (вокальні й інструментальні;...
ПОДОРОЖ ІЗ ТАНЦЕМ Урок 21. ПОДОРОЖ ІЗ ТАНЦЕМ Вступ Ми сьогодні продовжимо подорож із одним із “китів” музики (танцем). Перед тим повторимо та виконаємо українську народну пісню “Зима...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В 2 КЛАСІ Пропонуємо стислі методичні розробки навчальних тем, які сприятимуть більш глибокому опрацюванню матеріалів підручника “Музичне мистецтво, 2 клас”, підвищенню результативності та якості музичної освіти школярів. Зауважимо,...
Синтез музики та живопису. Л. Грабовський. “Симфонічні фрески” за картинами Б. Пророкова “Де не повинно повторитись”. Програма музичного твору. Розучування пісні О. Білаша “Два кольори” 8 КЛАС II семестр Тема. Музика в діалозі з сучасністю Урок 21 Тема уроку. Синтез музики та живопису. Л. Грабовський. “Симфонічні фрески” за картинами Б....
Родинний вогник Урок 24 Родинний вогник Мета уроку: продовжити знайомити учнів із творчістю українських композиторів, із прикладами відтворення в музиці казкових сюжетів. Розвивати емоційну сферу і уяву...
МУЗИКА – НАШ ВІРНИЙ ДРУГ Урок 32. МУЗИКА – НАШ ВІРНИЙ ДРУГ Вступ Нас об’єднує вірний друг – музика. Вона може нам багато про що розповісти, підказати, розрадити, заспокоїти, адже...
Мінорний лад, сольфеджування вправи. Робота над піснею “По діброві вітер виє”. Слухання музики. “Бандуристе, орле сизий”. Т. Шевченко 5 КЛАС Тема 4. Музика та візуальні образи Урок 24 Тема уроку. Мінорний лад, сольфеджування вправи. Робота над піснею “По діброві вітер виє”. Слухання музики....
Музика про врожай і працю Урок 7 Музика про врожай і працю Мета уроку: познайомити першокласників з народними і композиторськими творами, що розповідають про врожай і селянську працю. Розвивати музичний...
ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ МУЗИКИ Урок 18. ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ МУЗИКИ Вступ. Прийоми розвитку музики На минулому уроці ми з’ясували, що музика не може існувати без розвитку. Вона постійно змінюється. Прийоми...
Динамічний розвиток музики. Розучування пісні “Вишиванка” музика О. Сендпера. Слухання музики. Е. Гріг. Концерт для віолончелі з оркестром 7 КЛАС Тема 2. Композиція музичного твору Урок 25 Тема уроку. Динамічний розвиток музики. Розучування пісні “Вишиванка” музика О. Сендпера. Слухання музики. Е. Гріг. Концерт...
Різновиди естрадного жанру. Мелодія як основний засіб музичної виразності. Робота над піснею “Мрії юності”. Слухання музики. Ф. Лей. “Історія кохання”, “Ми 8 КЛАС I семестр Тема 1. Відлуння епох у музичному мистецтві Тема. Музичне мистецтво і сучасність Урок 14 Тема уроку. Різновиди естрадного жанру. Мелодія як...