АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ
§ 27. Нові мешканці країни Скретч
Щось мені сумно самому! Можна мені, Комп’юшку, покликати друзів?
Звісно, у компанії завжди веселіше.
Алгоритм додавання нових виконавців у середовищі Скретч
1. Натисни кнопку
2. Обери у вікні Новий об’єкт папку, у якій зберігаються потрібні малюнки.
3. Обери малюнок.
4. Натисни кнопку Гаразд.
Данилку, тільки пам’ятай, що кожен виконавець має свій набір скриптів і щоб скласти команди для певного виконавця, його потрібно виділити у списку виконавців.
А також кожний виконавець має свій список костюмів-образів, який змінюється командами і
Переглянути
Щоб додати новий костюм, потрібно натиснути кнопку
Для вилучення зайвого костюма треба натиснути справа від костюма кнопку
Комп’юшку, подивись я склав історію знайомства двох друзів. Починається виконання історії після натиснення зеленого прапорця тому складання всіх скриптів розпочинається командою
А щоб усі команди не виконувались одразу, я використав команду, яка затримує виконання наступної на заданий у секундах інтервал часу.
Отже, знайомся з моєю історією!
Після натискання на зелений прапорець Об’єкт2 встановлює напрямок руху ліворуч і починає рухатися, а також змінювати свій костюм-образ на наступний із затримкою в 1 секунду. Коли він пройде 120 кроків, то промовить “Привіт!”. Зміна костюмів допомагає показати рух.
Об’єкті чекає 10 секунд, а потім відповідає: “Привіт!”.
Запитання та завдання від Комп’юшка
1. Поясни, як виконати скрипт, що розпочинається командою
2. Як додати в середовище нового спрайта?
3. Як вилучити зайвого спрайта?
4. Як додати чи вилучити костюм-образ спрайта?
5. Поясни призначення команд і
6. Поясни призначення команди
7. Придумай і склади свою скретч-історію.