ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ АЛГОРИТМ ПИСЬМОВОГО МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ У ЗНАХОДЖЕННІ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ
I. Перевірка домашнього завдання
Розв’язання задачі 548 перевірити фронтально. Детально пояснити обчислення одного виразу на множення з вправи 549.
II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів
1. Завдання для опитування.
1) Суму чисел 130 і 20 помножити на 5.
2) Записати сумою розрядних доданків числа 5725, 23 743, 280 907.
3) Сформулювати закони дії множення.
4) 3адача.
2. Усні обчислення.
Вправа 550 (фронтально).
III. Повідомлення теми та мети уроку
Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть обчислювати вирази та розв’язувати задачі.
IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу
1. Вправа 551 (з коментуванням).
2. Вправу 552 виконати самостійно.
3. Вправа 553 (під керівництвом учителя).
4. Скласти вираз для розв’язування задачі під керівництвом учителя. Обчислити
5. Задачу 555* розв’язати під керівництвом учителя, проаналізувавши від числових даних.
6. Додаткові диференційовані завдання.
1) 3адача. У три гуртки записалося 90 учнів. У 1-й гурток – у 3 рази більше, а в 2-й – у 2 рази більше, ніж у третій. Скільки учнів записалося у 1-й гурток?
2) Розставити дужки у виразі, щоб одержати його найменше (найбільше) значення: 80 : 16 + 4 • 6.
V. Підсумок уроку
Обчислювали значення виразів, у яких треба було множити багатоцифрові числа на одноцифрові. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.