РОЗДІЛ ІІІ. ГОСПОДАРСТВО
УРОК 33. ПІДСУМКОВИЙ УРОК. СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО. ТРАНСПОРТ *
Навчальна мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання з вивчених тем; перевірити рівні засвоєння навчального матеріалу, володіння уміннями та навичками.
Тип уроку: повторення, узагальнення, систематизації та контролю знань, умінь та навичок.
Приклади завдань для контролю
Перший рівень (одне питання – 0,5 бала).
Відзначте варіант із правильною відповіддю.
1. У рослинництві найбільші площі зайняті під культурами:
А
Б зерновими;
В технічними;
Г кормовими.
2. До водного транспорту належить:
А залізничний;
Б річковий;
В трубопровідний;
Г автомобільний.
3. Укажіть головні райони поширення вівчарства:
А південь, Полісся і лісостеп;
Б приміські райони й Полісся;
В степ і лісостеп;
Г Карпати й степ.
4. Укажіть галузь транспорту, що має найбільш протяжну мережу шляхів сполучення:
А трубопровідний;
Б залізничний;
В річковий;
Г автомобільний.
5. Укажіть сільськогосподарську культуру, збір якої останніми роками різко зріс:
А рапс;
Б цукровий
В пшениця;
Г картопля.
6. Укажіть назву залізничної магістралі, що має широтну спрямованість:
А Дебальцеве – Валуйки – Єлець – Москва;
Б Київ – Полтава – Харків;
В Москва – Київ – Жмеринка – Одеса;
Г Харків – Запоріжжя – Сімферополь.
Другий рівень (одне питання – 1 бал)
7. Розподіліть три види транспорту за пасажирооборотом (цифрою вкажіть місце).
Авіаційний |
Автомобільний |
Залізничний |
Річковий |
8. Установіть відповідність між транспортними вузлами й видами транспорту, які перетинаються на їхній території.
Транспортний вузол | Види транспорту, які перетинаються на його території |
А. Київ | 1) Автомобільний, морський |
Б. Ковель | 2) Залізничний, автомобільний, авіаційний, річковий, трубопровідний |
В. Одеса | 3) Залізничний, автомобільний, авіаційний, морський, трубопровідний |
4) Залізничний, автомобільний, трубопровідний |
9. Установіть відповідність між сільськогосподарськими культурами й основними районами їх вирощування.
Сільськогосподарська культура | Основні райони вирощування |
А. Озима пшениця | 1) Лісостеп |
Б. Льон-довгунець | 2) Полісся |
В. Цукровий буряк | 3) Лісостеп і північна частина степу |
4) Передмістя великих міст |
Третій рівень (одне питання – 3 бали)
10. Які міжнародні транспортні коридори проходять територією України? У чому полягає їхня роль у реалізації транзитного потенціалу країни?
Четвертий рівень (одне питання – 3 бали)
11. Які проблеми характерні для сільського господарства України? Укажіть можливі шляхи їх розв’язання.
Для записів:
____________________________________________________________
* Проводиться на розсуд учителя.