ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМОЮ “КРАЇНИ ЄВРОПИ”

УРОК 33. ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМОЮ “КРАЇНИ ЄВРОПИ” *

Навчальна мета: узагальнити та систематизувати знання за вивченими темами; визначити рівень оволодіння знаннями, уміннями та навичками; розвивати вміння працювати з картами атласу, вміння виконувати тестові завдання різних рівнів складності; виховувати уважність, організованість, відповідальність, зосередженість.

Обладнання: атласи, роздавальні матеріали із завданнями.

Тип уроку: урок узагальнення, контролю, оцінки й корекції знань учнів.

Приклади завдань

Варіант

I

I рівень. Оберіть правильну відповідь

1. Найбільша країна Європи за кількістю населення:

А) Франція;

Б) Україна;

В) Німеччина;

Г) Велика Британія.

2. Основою промисловості країн Західної Європи є:

А) гірничодобувна промисловість;

Б) виробництво мінеральних добрив;

В) виплавка міді;

Г) машинобудування.

3. З перелічених країн до складу Європейського Союзу входять:

А) Сербія і Чорногорія, Македонія;

Б) Білорусь, Молдова, Україна;

В) Литва, Латвія, Естонія;

Г) Албанія, Хорватія;

4. На вирощуванні ячменю та хмелю спеціалізується:

А) Німеччина;

Б)

Нідерланди;

В) Франція;

Г) Італія.

5. Найбільша частка експортної продукції Росії припадає на:

А) паливно-енергетичну сировину;

Б) продукцію машинобудування;

В) сільськогосподарську продукцію;

Г) продукти харчування.

6. Рослинництво є провідною галуззю сільського господарства в:

А) Німеччині;

Б) Італії;

В) Великій Британії;

Г) Швейцарії.

II рівень

7. Визначте правильність наведеного твердження: “Демографічну ситуацію в Росії фахівці визначають як кризову у зв’язку з природним зменшенням кількості населення”.

8. Прочитайте текст і визначте, про яку європейську країну йдеться: “Це країна вулканів, гейзерів і льодовиків. Навіть сама назва країни в перекладі означає “крижана країна”.

9. Установіть відповідність між морськими портами та країнами:

А) Ліверпуль, Глазго, Брістоль;

Б) Росток, Вісмар, Любек, Кіль;

В) Гданськ, Гдиня, Щецин;

Г) Барселона, Валенсія, Таррагона.

1) Польща;

2) Німеччина;

3) Нідерланди;

4) Велика Британія;

5) Іспанія.

ІІІ рівень

10. Установіть послідовність розташування країн Європи із заходу на схід:

А) Австрія;

6) Швейцарія;

В) Франція;

Г) Угорщина.

11. Обчисліть природний приріст населення Італії, обравши з таблиці необхідні дані:

Площа, тис. км2

301,0

Населення, млн. осіб

60,2

Народжуваність, %о

9,1

Смертність, %

10,0

Урбанізація, %

67

IV рівень

12. Оцініть значення зв’язків України з державами сусідами. Доведіть свою думку на конкретних прикладах.

Варіант II

I рівень. Оберіть правильну відповідь

1. Найбільша країна Європи за площею:

А) Іспанія;

Б) Україна;

В) Франція;

Г) Польща.

2. Для населення більшості країн Європи є характерними:

А) перший тип відтворення, високі показники густоти населення та рівня урбанізації;

Б) другий тип відтворення, висока густота населення;

В) перший тип відтворення, низький рівень урбанізації;

Г) другий тип відтворення, низькі показники густоти населення та рівня урбанізації.

3. З перелічених країн не входять до складу Європейського Союзу:

А) Норвегія, Ісландія;

Б) Німеччина, Франція;

В) Швеція, Ірландія;

Г) Словаччина, Словенія.

4. Картопля є головною експортною сільськогосподарською культурою:

А) України;

Б) Німеччини;

В) Румунії;

Г) Білорусі.

5. Найбільша частка експортної продукції Молдови припадає на:

А) хімічну продукцію;

Б) продукцію машинобудування;

В) сільськогосподарську продукцію;

Г) рибу та рибні консерви.

6. Найбільша питома вага електроенергії, що виробляється на АЕС, у:

А) Польщі;

Б) Норвегії;

В) Ісландії;

Г) Франції.

II рівень

7. Визначте правильність наведеного твердження: “Франція посідає перше місце у світі за кількістю іноземних туристів, що відвідують країну щорічно”.

Так

Ні

8. Прочитайте текст і визначте назву однієї з європейських столиць: “Це один із найбільших фінансових, торговельних і культурних центрів не тільки Європи, але й усього світу. Місто часто називають “Північною Венецією”. Дослівно назва міста перекладається як “дамба на річці Амстел”.

9. Установіть відповідність між центрами туризму та країнами:

А) Ярославль, Сергіїв Посад, Кострома;

Б) Краків, Сопот, Зельона-Гура;

В) Карлові Вари, Прага;

Г) Цюріх, Женева.

1) Франція;

2) Росія;

3) Польща;

4) Швейцарія;

5) Чехія.

ІІІ рівень

10. Установіть послідовність країн Європи за площею території, починаючи з найбільшої:

А) Естонія;

Б) Андорра;

В) Румунія;

Г) Франція.

11. Обчисліть густоту населення Франції, обравши з таблиці необхідні дані:

Площа, тис. км2

544,0

Населення, млн. осіб

65,4

Народжуваність, %

12,3

Смертність, %

9,2

Урбанізація, %

75,0

IV рівень

12. Визначте схожі ознаки у господарському розвитку країн – сусідів України.

__________________________________________________________________

* Проводиться на розсуд учителя.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМОЮ “КРАЇНИ ЄВРОПИ” - Плани-конспекти уроків по географії


ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМОЮ “КРАЇНИ ЄВРОПИ”