ТЕМА 5.2. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР (4 ГОДИНИ)
Урок № 43
Практична робота 2. Вказівки до малювання графічних примітивів
Мета:
Закріпити вміння та навички учнів щодо використання основних вказівок малювання графічних примітивів при створенні малюнків;
Розвивати вміння передавати свої знання іншим людям та використовувати набуті знання на практиці; виховувати сучасну інформаційно-компетентну людину.
Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь та навичок.
ХІД УРОКУ
І. Актуалізація опорних знань
Інтерактивна
№ з/п | Твердження | Так або ні |
1 | Щоб вибрати інструмент для побудови зображення, слід встановити курсор на піктограму потрібного інструмента і клацнути правою кнопкою миші | Ні |
2 | При побудові ліній у додатковому меню вибирається їх товщина | Так |
3 | Розмір малюнка не може бути більшим ніж розмір вікна | Ні |
4 | Зображена пунктиром зіронька дозволяє виділити будь-які фрагменти малюнка | Так |
5 | Для одержання вертикальних, горизонтальних і діагональних відрізків використовується клавіша Shift | Так |
6 | Щоб побудувати точний квадрат, треба тримати натиснутою клавішу Ctrl | Ні |
7 | Обраний колір зображення позначається у нижньому квадратику зліва від меню кольорів | Ні |
8 | Щоб задати колір фону, треба при виборі кольору клацнути правою кнопкою мишки | Так |
9 | Команда “Атрибути” пункту меню “Малюнок” дозволяє задавати розмір нового малюнка | Так |
10 | Розмір малюнка також змінюється за допомогою зміни масштабу | Ні |
II. Практична робота
1. За поданим зразком намалювати малюнок, використовуючи інструменти графічного редактора.
2. Заповніть таблицю.
Об’єкт на малюнку | Інструмент |
Крива лінія | |
Відрізки прямої | |
Окружність | |
Розбризкувач | |
Олівець, пензлик | |
Прямокутник | |
Заливання | |
Уведення шрифту |
3. За допомогою меню Файл установити необхідні параметри для макета аркуша (формат А4, орієнтація – горизонтальна, поля: зверху і знизу по 3 см, ліворуч і праворуч – 2,5 см)
4. Зберегти малюнок за назвою Потяг-Прізвище. bmр у своїй папці.
5. Результат роботи показати учителю.
6. За допомогою сітки побудувати малюнок:
III. Підсумок уроку
1. Які графічні примітиви ви використовували під час роботи?
2. Які інструменти для малювання геометричних фігур із замкнутими контурами є у графічному редакторі?
3. Що називають основним та фоновим кольором?
4. Як змінити масштаб малюнка?
5. Як виконати поворот фігури?
IV. Домашнє завдання
Творче завдання. Підготувати завдання-картку для малювання орнаменту, яка буде містити: приклад орнаменту;
Три запитання з теми “Графічний редактор”.
Алгоритм створення орнаменту записати у зошит.