Мета: ознайомити учнів з лексикою за темою “Зовнішність та риси характеру” та забезпечити її активізацію в серії мовних та мовленнєвих вправ; продовжити навчання мовної здогадки; навичок аудіювання.
Обладнання: підручник, матеріали до завдань.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання
Т. Hi, my dear friends. I’m glad to see you. How are you? What day is it today?
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Перевірка домашнього завдання
Впр. 4, с. 28.
Уведення в іншомовну атмосферу
Учитель записує тему уроку “My friend’s character”, а учні по черзі
F friendly
R reliable
I inattentive
E easy-going
N neat
D disciplined
S stupid
C clever
H honest
A active
R reliable
A adventurous
C calm
T talkative
E emotional
R responsible
Учитель дописує додаткові, важливі на його погляд, слова; учні записують їх у словники і відпрацьовують читання.
Робота в групах
Гра “Читач-перекладач”. Перша група читає слова, записані на дошці, а друга група перекладає їх і навпаки.
Уведення нової лексики
С. 29.
Уведення граматичних структур
? What does he (she) look like?
? What is he (she)
Впр. 1, с. 28.
Робота в парах
Впр. 2, с. 30.
Робота з таблицею
Впр. 3, с. 30.
Пояснення правил утворення прислівників способу дії, с. 29.
Говоріння
Впр. 1, с. 28.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підбиття підсумків уроку
Т. Thank you for your work. You did your best this lesson. Good-bye.
Домашнє завдання
Впр. 5, 6, с. 31.