Музика – справжня загальна людська мова.
Карл Юліус Вебер
Мета. Дати поняття “симфонія”, “симфонічний оркестр”; продовжувати формувати вміння сприймати музику як виражальне мистецтво; вдосконалювати вокальні навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати інтерес до музики.
Методично-дидактичне забезпечення уроку. Музичний інструмент (за наявності – фортепіано, баян, акордеон), музично-темброві інструменти, програвач СО, “Хрестоматія” та “Фонохрестоматія” з музики 3 клас.
Хід уроку
І.
Всі мерщій сідайте, діти!
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
Руки вчасно підіймати.
1. Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2. Музичне привітання.
IV. Повідомлення теми уроку.
1. Робота з підручником, с. 75.
2. Музична абетка, с. 77.
3. Пізнавальна бесіда (з використанням підручника, с. 75-76). Симфонічний оркестр.
4. Музична гра Василя Верховинця “Та це ж венсна” (див. урок № 22).
V. Слухання музики.
П. Чайковський “Симфонія № 4” (фінал), В.
1. Загальні відомості про композитора.
Петро Ілліч Чайковський (див. урок № 3).
2. Слухання творів.
3. Обговорення. Аналіз творів.
VI. Фізкультхвилинка.
Руханка 2
Ось іде до нас весна,
Все навколо ожива: (встати, ходьба на місці) Підсніжники прокидаються, (потягнутися)
Проліски усміхаються, (усміхнутися)
Пташки прилітають, (махають руками, як крилами)
Діти вибігають, (біг на місці)
На луках стрибають, (стрибки)
VII. Вивчення пісні.
Слова Дмитра Чередниченка, музика Михайла Катричка “Подарунок мамі” – розучування.
1. Слухання пісні у виконанні вчителя чи фонограми +.
2. Робота над піснею, с. 78-79.
VIII. Пізнавальний екскурс в минуле.
1. Аналіз почутого.
2. Цікаві розповіді.
3. Робота в зошиті.
IX. Підсумок уроку. Релаксація.
X. Вихід з класу під звучання пісні (за вибором учителя