Розділ І. РОСЛИНИ
Тема 2. Розмноження і розвиток рослин
УРОК 25
Тематична атестація № 2
Тема “Розмноження і розвиток рослин”
Варіант 1
І рівень (1 бал за запитання)
1. Виберіть правильну відповідь.
Розрізняють такі види вегетативного розмноження:
А) стеблом;
Б) квіткою і насінням;
В) листком;
Г) коренем.
2. Викресліть зайве.
Квітка складається з квітконіжки, квітколожа, чашолистків, пелюсток (віночка), маточки, тичинок.
3. З поданого переліку явищ виберіть добові та сезонні
А) впадання у стан спокою;
Б) живлення;
В) явище листопаду;
Г) фотосинтез;
Г) здатність до переміщення;
Д) відкривання квіток вранці і закривання ввечері.
4. Підкресліть правильну відповідь.
Рослини, які мають кошик: соняшник, бузок, пшениця, айстра, жасмин, кульбаба, конвалія, бузина.
5. Наведіть 3 приклади:
Типів плодів і способів їх поширення _______________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
II рівень (2 бали за запитання)
6. Поясніть роль та значення штучного запилення
______________________________________________________________________________________
7.
Частина квітки | Функції |
III рівень (3 бали за запитання)
Порівняйте статеве і нестатеве розмноження у рослин.
Варіант 2
І рівень (1 бал за запитання)
1. Виберіть правильну відповідь.
Нестатевим вважають такий вид розмноження:
А) спорами;
В) частинами тіла;
Б) насінням.
2. Закінчіть речення.
Рослини у природі можуть запилюватися за допомогою ________________________________
_______________________________________________________________________________
3. З поданого переліку термінів виберіть способи поширення плодів і насіння.
А) людиною; г) тваринами; е) водою;
Б) вітром; г) птахами; є) саморозкиданням;
В) квіткою; д) тичинками; ж) крилатками.
4. Підкресліть правильні відповіді у реченні.
Рослини, які мають плід стручок або стручечок: жито, капуста, каштан, малина, гірчиця, горох.
5. Наведіть 3 приклади:
Пристосування квіток до запилення ________________________________________________
_______________________________________________________________________________
II рівень (2 бали за запитання)
6. Поясніть процес розвитку рослини із зародка насінини
_______________________________________________________________________________
7. Охарактеризуйте пристосування рослин до умов середовища
_______________________________________________________________________________
III рівень (3 бали за запитання)
Зробіть висновок про значення квітки у житті рослин, тварин, людини
_______________________________________________________________________________