УРОК 28
Тема. Визначення числа десятків і числа десятків тисяч, числа сотень І Сотень тисяч, числа одиниць і одиниць тисяч у заданих числах.
Розв’язання задач на знаходження 4-го пропорційного способом відношень
Мета: вправляти учнів у визначенні загальної кількості одиниць певного розряду у заданому числі; розвинути й закріпити вміння учнів розв’язувати задачі на відношення.
Обладнання: предметні малюнки, креслення геометричних фігур.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1.
2. Завдання для опитування
Підкреслити у числах одиниці першого класу однією рискою, одиниці другого класу – двома рисками.
200 615, 7 903, 40 004, 119 217.
3. Самостійна робота
Розв’язати приклади.
4. Розв’язання прикладів № 243 з коментуванням
II. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча вправа
– Зі скількох одиниць складається число: 100, 1 000, 10 000, 100 000?
2. Пояснення матеріалу за вправою № 241. Читання правила
3. Первинне закріплення: завдання № 242
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Розв’язання задачі
Кожен день – на 2 приклади менше.
10 днів – ? прикладів
2. Самостійне розв’язання задачі № 245 (скласти повний план розв’язання та записати розв’язання задачі)
3. Робота з геометричним матеріалом за таблицею
– Скільки на малюнку чотирикутників? Прямокутників? Трикутників? Назвати всі кути з вершиною у точці A.
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№ 248, 249.