Акредитив авізований прямо – акредитив, який банк – емітент скеровує безпосередньо бенефіціарові без втручання іншого банку. Ця форма акредитиву не дозволяє контролювати справжності акредитива й ускладнює процес з’ясування платоспроможності банку – емітента.
Акредитив авізований прямо - Економічний словник
Схожі записи:
Бакетинг Бакетинг – незаконна діяльність брокерів, що полягає у навмисному невиконанні наказів клієнтів та використанні їх гарантійного внеску при укладанні ф’ючерсних угод....
Палата Палата – назва деяких державних або громадських організацій та установ (Рахункова палата, Торгова палата)....
Квазікорпорація Квазікорпорація – об’єднання фізичних або юридичних осіб, які, згідно з англійським правом, визнаються у певних випадках єдиною юридичною особою....
Рамбурс Рамбурс (фр. rembourser – повернути, компенсувати) – оплата купленого товару у сфері міжнародної торгівлі, що здійснюється, як правило, через посередництво банку....
Державний казначейський білет Державний казначейський білет – різновид державних цінних паперів, які розміщуються серед населення. Особам, що придбали такі білети, держава зобов’язується періодично впродовж певного терміну виплачувати доходи....
Соціальні зв’язки Соціальні зв’язки – зв’язки взаємодії (взаємозумовленості, взаємопроникнення, взаємозаперечення та ін.) між окремими індивідами, групами та колективами індивідів, а також соціальними верствами і групами, які мають...
Менеджери Менеджери (менеджера) – 1. Керівний склад компаній, банків, фінансових установ, їх структурних підрозділів, котрі наділяються виконавчою владою; 2. Учасники керівної групи банківських синдикатів, що здійснюють...
Товари попереднього вибору Товари попереднього вибору – товари тривалого користування, які купують після ретельної оцінки асортименту, порівняння з товарами-аналогами за якістю і ціною, з урахуванням реального досвіду користування...
Націоналізація банків Націоналізація банків – перехід банків з рук приватного та колективного капіталу у власність держави у безоплатній або оплатній (в т. ч. частково) формах. Н. б....
Ретроцесія Ретроцесія (фр. retrocessione – переуступлення) – 1) передання перестрахувальником частини взятого на себе ризику іншим перестрахувальникам; 2) передання частини комісійних одним посередником іншому....
Подвійна бухгалтерія Подвійна бухгалтерія (двойная бухгалтерия) – метод ведення бухгалтерського обліку, коли на кожну господарську, фінансову операцію робиться подвійний запис....
Маркетингу функції Маркетингу функції – основні завдання, виконувані маркетологами, пов’язані з вивченням попиту, розробкою конструкцій та технологій виробництва товарів, доставки їх покупцям та наступного обслуговування, Найповніше вони...
Маркетингова програма Маркетингова програма (маркетинговая программа) – система взаємопов’язаних заходів, що визначають дію підприємства-виробника на певний час з усіх питань маркетингової діяльності. М. п. є єднальною ланкою...
Стандарт міжнародний Стандарт міжнародний – еталон якісної характеристики товарів, що застосовується у взаємній торгівлі країн світу і розробляється міжнародною організацією із стандартизації. Так, С. м. серії 9000...
Актуарні розрахунки Актуарні розрахунки – система математичних і статистичних розрахунків, у процесі яких встановлюються статистичні закономірності, що використовуються для налагодження ділових стосунків між страхувальником і страхівником. Зокрема,...
Адвокат-канали Адвокат-канали (адвокат-каналы) – представники розподільчих товаропровідних каналів, торгові представники підприємств, організацій, фірм, компаній, які мають зв’язки і вихід на представників цільової аудиторії споживачів, покупців....
Анулювання (боргу, замовлення, договору) Анулювання (боргу, замовлення, договору) – розірвання договору, скасування замовлення, визнання недійсними раніше укладених угод, узятих зобов’язань, відмова від них....
Розрахунок зовнішньоторговельної ціни Розрахунок зовнішньоторговельної ціни – механізм визначення ціни у міжнародній торгівлі. Такий механізм передбачає, по-перше, з’ясування існуючих цін на аналогічні товари, що реалізуються на світовому ринку...
Диверсифікація вертикальна Диверсифікація вертикальна – (диверсификация вертикальная) – продовження випуску традиційних товарів, але з поліпшенням технологій для продовження життєвого циклу товару і розширення кола після продажного обслуговування...
Інаудит Інаудит (инаудит) – акціонерна компанія з консультування вітчизняних та іноземних партнерів спільних підприємств, учасників сумісної підприємницької діяльності....
Рейд на світанку “Рейд на світанку” – практика швидкого скуповування великого пакета акцій, як правило, до 30% капіталу компанії, у Великобританії відразу після відкриття біржі з метою підготовки...
Лаг сільськогосподарський Лаг сільськогосподарський – розходження між фактичними та потенційними обсягами сільськогосподарського виробництва у слаборозвинених країнах, для подолання якого (задоволення потреб населення) необхідний імпорт продовольства....
Офшорні зони Офшорні зони (оффшорные зоны) – окремі регіони, адміністративні центри деяких країн; вищими державними органами визначені для цих зон спеціальні заохочувальні пільгові податки, митні збори, вільне...
Політика стабілізації доходів Політика стабілізації доходів – комплекс заходів держави, спрямованих на дотримання сталої і динамічної рівноваги у розподілі та перерозподілі доходів між основними класами, соціальними верствами і...
Дуополія Дуополія – ринок, який контролюється двома продавцями певного товару чи послуг, не зв’язаних між собою щодо цін, ринків збуту, пільг тощо....
Експортні субсидії Експортні субсидії (лат. subsidium – допомога, підтримка) – форма фінансового стимулювання експорту за рахунок бюджету. Виділяють дві групи Е. с. До першої належать прямі виплати...
Інститут Інститут – 1) форма суспільного устрою; 2) сукупність норм права в будь-якій сфері суспільних відносин; 3) наукова установа, яка здійснює фундаментальні та прикладні дослідження; 4)...
Складська розписка Складська розписка – квитанція, гарант, документ, який підверджує прийняття товару на склад для зберігання....
Виробничі основні фонди Виробничі основні фонди (производственные основные фонды) – сукупність ресурсів, засобів праці, що становлять матеріальну базу виробництва, забезпечують випуск продукції, відтворення виробництва. Поступово зношуючись протягом тривалого...
Організаційний потенціал Організаційний потенціал – сукупність наявних засобів і можливостей для нових прогресивних змін у межах даної організації, зокрема появи синергічного ефекту. Елементами О. п. є: 1)...
Оборот Оборот – 1) замкнений цикл, який охоплює всі сфери суспільного відтворення (безпосереднє виробництво, обмін, розподіл і споживання) у циклічно повторюваному процесі; 2) рух товарів, грошових...
Крос-факторний аналіз Крос-факторний аналіз – аналіз, який передбачає комплексне з’ясування взаємного впливу факторів та їх кумулятивний вплив на узагальнювальні економічні показники, які залежать від цих факторів....
Регресивне оподаткування Регресивне оподаткування – оподаткування, згідно з яким із збільшенням доходу його частка, що вилучається у вигляді податків, зменшується....
Фінансові інновації Фінансові інновації – сукупність нових фінансових продуктів чи процесів, що сприяють ефективнішому функціонуванню і розвитку фінансових ринків, посилюють їх універсальність із метою отримання прибутків. Такими...
Страхова франшиза Страхова франшиза – частина збитків, яка в разі страхового випадку не підлягає відшкодуванню страховиком згідно з договором страхування, або частка страхувальника у покритті збитків, що...