Маркетингу функції

Маркетингу функції – основні завдання, виконувані маркетологами, пов’язані з вивченням попиту, розробкою конструкцій та технологій виробництва товарів, доставки їх покупцям та наступного обслуговування, Найповніше вони розкриваються у специфічній структурі управління підприємствами, що працюють у маркетинговому середовищі. Але просте вивчення ринку, планування продукції, товаропросування і збуту, ціни ще не гарантує успіху на маркетинговому ринку. Необхідно вивчити кращі зразки товарів і послуг конкурентів, досвід фірм – лідерів, щоб якнайшвидше й без ризику вивести на ринок нові товари, здатні витримати жорстку конкуренцію і перемогти.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)


Маркетингу функції - Економічний словник


Маркетингу функції