ТЕМА: ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА
UNIT 3. I’VE GOT AN IDEA
УРОК 33 (7-8)
Підтема: Американська англійська.
Мета: Активізувати і закріпити ЛО за темою.
Тренувати учнів в аудіюванні віршів.
Практикувати учнів у письмі.
Продовжити ознайомлення учнів з американським варіантом англійської мови.
Навчати систематизувати одержану інформацію.
Розвивати мовну здогадку.
Виховувати в учнів почуття взаємоповаги.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО
Greeting and Aim
1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we continue discussing how the English language is used in the world and how it helps to connect people.
Warming up
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Тренування учнів в аудіюванні.
Впр. 5 (с. 49).
Учні прослуховують вірш “А New Friend” в аудіо-запису або з голосу вчителя, потім хором читають його. Один учень перекладає вірш.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Check on Homework
1. Перевірка домашнього завдання.
Учні читають текст впр. 2 (с. 48) і відповідають на запитання. Учитель оцінює їх роботу.
Vocabulary Practice
2. Активізація ЛO за темою “American English”, систематизація
1) Впр. 6 (с. 49).
Розширення словникового запасу. Учні ланцюжком читають і перекладають слова.
2) Закріплення ЛO за темою.
А) РЗ, впр. 2 (с. 35).
Учні повинні знайти і з’єднати відповідний англійський і американський варіанти слова.
Б) РЗ, впр. 3 (с. 35).
Учні працюють у парах. Виконавши вправу письмово, вони перевіряють роботу сусіда по парті.
В) РЗ, впр. 4 (с. 35).
Учні вписують у речення слова з американської англійської. Учитель визначає час виконання вправи – 10 хвилин, для перевірки учні ланцюжком читають слова.
3) Підготовка до виконання домашнього завдання – складання британо-американського глосарія. Учитель звертає увагу учнів на дошку.
Т: Your homework is to make a British-American glossary. It can look like this. It is better to write the words in the alphabetical order.
На дошці накреслена таблиця:
British | American | Ukrainian |
Angry | Mad | Сердитий |
Учні креслять таблицю у зошитах і заповнюють її.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework
1. Домашнє завдання.
1) Вивчити вірш “А New Friend”.
2) Скласти британо-американський глосарій.
Summarizing
2. Підведення підсумків уроку.
Т: Your homework for the next time is to learn the poem “А New Friend”. Let us listen to it again.
Учні ще раз прослуховують вірш в аудіо-запису або з голосу вчителя і хором повторюють його.
Т: You also have to make a British-American glossary. You know how to do it, don’t you? And let us play a game now. You tell me words in British English and I’ll “translate” them into American English. Let’s start.