Аукціоніст – особа, яка проводить аукціон, аукціонні торги, має відповідні знання та навики. Французький економіст Л. Вальрас називав А. ту абстрактну (вигадану) особу, яка здійснює процес ітеративного визначення цін (їх наборів), за яких досягається рівновага, а всі потенційні залишки попиту і пропозиції не будуть ліквідовані.
Аукціоніст - Економічний словник
Схожі записи:
Маркетингу функції Маркетингу функції – основні завдання, виконувані маркетологами, пов’язані з вивченням попиту, розробкою конструкцій та технологій виробництва товарів, доставки їх покупцям та наступного обслуговування, Найповніше вони...
Державний казначейський білет Державний казначейський білет – різновид державних цінних паперів, які розміщуються серед населення. Особам, що придбали такі білети, держава зобов’язується періодично впродовж певного терміну виплачувати доходи....
Соціальні зв’язки Соціальні зв’язки – зв’язки взаємодії (взаємозумовленості, взаємопроникнення, взаємозаперечення та ін.) між окремими індивідами, групами та колективами індивідів, а також соціальними верствами і групами, які мають...
Менеджери Менеджери (менеджера) – 1. Керівний склад компаній, банків, фінансових установ, їх структурних підрозділів, котрі наділяються виконавчою владою; 2. Учасники керівної групи банківських синдикатів, що здійснюють...
Інспекція під час аудиту Інспекція під час аудиту – інспекція, яку призначають для перевірки правильності записів, ведення документів та матеріальних активів....
Операції банків конверсійні Операції банків конверсійні – обмін певних видів цінностей (валюти, цінних паперів) однієї країни на відповідні їх види іншої, який здійснюється між учасниками валютного ринку на...
Націоналізація банків Націоналізація банків – перехід банків з рук приватного та колективного капіталу у власність держави у безоплатній або оплатній (в т. ч. частково) формах. Н. б....
Бакетинг Бакетинг – незаконна діяльність брокерів, що полягає у навмисному невиконанні наказів клієнтів та використанні їх гарантійного внеску при укладанні ф’ючерсних угод....
Подвійна бухгалтерія Подвійна бухгалтерія (двойная бухгалтерия) – метод ведення бухгалтерського обліку, коли на кожну господарську, фінансову операцію робиться подвійний запис....
Рамбурс Рамбурс (фр. rembourser – повернути, компенсувати) – оплата купленого товару у сфері міжнародної торгівлі, що здійснюється, як правило, через посередництво банку....
Маркетингова програма Маркетингова програма (маркетинговая программа) – система взаємопов’язаних заходів, що визначають дію підприємства-виробника на певний час з усіх питань маркетингової діяльності. М. п. є єднальною ланкою...
Стандарт міжнародний Стандарт міжнародний – еталон якісної характеристики товарів, що застосовується у взаємній торгівлі країн світу і розробляється міжнародною організацією із стандартизації. Так, С. м. серії 9000...
Актуарні розрахунки Актуарні розрахунки – система математичних і статистичних розрахунків, у процесі яких встановлюються статистичні закономірності, що використовуються для налагодження ділових стосунків між страхувальником і страхівником. Зокрема,...
Адвокат-канали Адвокат-канали (адвокат-каналы) – представники розподільчих товаропровідних каналів, торгові представники підприємств, організацій, фірм, компаній, які мають зв’язки і вихід на представників цільової аудиторії споживачів, покупців....
Анулювання (боргу, замовлення, договору) Анулювання (боргу, замовлення, договору) – розірвання договору, скасування замовлення, визнання недійсними раніше укладених угод, узятих зобов’язань, відмова від них....
Розрахунок зовнішньоторговельної ціни Розрахунок зовнішньоторговельної ціни – механізм визначення ціни у міжнародній торгівлі. Такий механізм передбачає, по-перше, з’ясування існуючих цін на аналогічні товари, що реалізуються на світовому ринку...
Оптимізація Оптимізація – 1) процес вибору найкращого з багатьох можливих варіантів рішення; 2) приведення системи (економічної, соціальної, політичної) в оптимальний (найдосконаліший) стан. Вибір найраціональнішого рішення залежить...
Маржинальний залишок Маржинальний залишок – форма прибутку, який вимірюється як різниця між виторгом від продажу товару і загальною величиною певних витрат на виробництво та реалізацію (зокрема, різниця...
Організаційний потенціал Організаційний потенціал – сукупність наявних засобів і можливостей для нових прогресивних змін у межах даної організації, зокрема появи синергічного ефекту. Елементами О. п. є: 1)...
Лаг сільськогосподарський Лаг сільськогосподарський – розходження між фактичними та потенційними обсягами сільськогосподарського виробництва у слаборозвинених країнах, для подолання якого (задоволення потреб населення) необхідний імпорт продовольства....
Офшорні зони Офшорні зони (оффшорные зоны) – окремі регіони, адміністративні центри деяких країн; вищими державними органами визначені для цих зон спеціальні заохочувальні пільгові податки, митні збори, вільне...
Політика стабілізації доходів Політика стабілізації доходів – комплекс заходів держави, спрямованих на дотримання сталої і динамічної рівноваги у розподілі та перерозподілі доходів між основними класами, соціальними верствами і...
Дуополія Дуополія – ринок, який контролюється двома продавцями певного товару чи послуг, не зв’язаних між собою щодо цін, ринків збуту, пільг тощо....
Експортні субсидії Експортні субсидії (лат. subsidium – допомога, підтримка) – форма фінансового стимулювання експорту за рахунок бюджету. Виділяють дві групи Е. с. До першої належать прямі виплати...
Інститут Інститут – 1) форма суспільного устрою; 2) сукупність норм права в будь-якій сфері суспільних відносин; 3) наукова установа, яка здійснює фундаментальні та прикладні дослідження; 4)...
Диверсифікація вертикальна Диверсифікація вертикальна – (диверсификация вертикальная) – продовження випуску традиційних товарів, але з поліпшенням технологій для продовження життєвого циклу товару і розширення кола після продажного обслуговування...
Виробничі основні фонди Виробничі основні фонди (производственные основные фонды) – сукупність ресурсів, засобів праці, що становлять матеріальну базу виробництва, забезпечують випуск продукції, відтворення виробництва. Поступово зношуючись протягом тривалого...
Рейд на світанку “Рейд на світанку” – практика швидкого скуповування великого пакета акцій, як правило, до 30% капіталу компанії, у Великобританії відразу після відкриття біржі з метою підготовки...
Ціноутворення пікове Ціноутворення пікове – встановлення ціни за використання споруд, устаткування або за товар чи послуги (транспортну, побутову) на більш високому рівні, коли попит на них вищий,...
Регресивне оподаткування Регресивне оподаткування – оподаткування, згідно з яким із збільшенням доходу його частка, що вилучається у вигляді податків, зменшується....
Фінансові інновації Фінансові інновації – сукупність нових фінансових продуктів чи процесів, що сприяють ефективнішому функціонуванню і розвитку фінансових ринків, посилюють їх універсальність із метою отримання прибутків. Такими...
Страхова франшиза Страхова франшиза – частина збитків, яка в разі страхового випадку не підлягає відшкодуванню страховиком згідно з договором страхування, або частка страхувальника у покритті збитків, що...
Ретроцесія Ретроцесія (фр. retrocessione – переуступлення) – 1) передання перестрахувальником частини взятого на себе ризику іншим перестрахувальникам; 2) передання частини комісійних одним посередником іншому....
Палата Палата – назва деяких державних або громадських організацій та установ (Рахункова палата, Торгова палата)....
Квазікорпорація Квазікорпорація – об’єднання фізичних або юридичних осіб, які, згідно з англійським правом, визнаються у певних випадках єдиною юридичною особою....