№ пп | Зміст уроку | Дата |
ВСТУП | ||
1 | Краса й багатство української мови | |
2 | Урок розвитку комунікативних умінь № 1. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю | |
3 | Урок розвитку комунікативних умінь № 2. Жанри мовлення: оповідання, замітка, повідомлення, план роботи, оголошення, особливості їх побудови | |
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ | ||
4 | Словосполучення й речення. Просте речення. Головні члени речення | |
5 | Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні. Розділові знаки в простому реченні | |
6 | Складне речення. Розділові знаки в складному реченні | |
7 | Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові й діалозі | |
8 | Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка тексту | |
9 | Види зв’язку речень у тексті: послідовний, | |
10 | Урок розвитку комунікативних умінь № 3. Текст, його основні ознаки. Структурні особливості тексту. Види зв’язку речень у тексті. Навчальне читання мовчки тексту-роздуму художнього стилю | |
11 | Урок розвитку комунікативних умінь № 4. Письмовий докладний переказ художнього тексту-роздуму | |
12 | Типи і стилі тексту. Поняття про офіційно-діловий стиль | |
13 | Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки тексту монологічного характеру наукового стилю | |
ЛЕКСИКОЛОГІЯ. ФРАЗЕОЛОГІЯ | ||
14 | Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова | |
15 | Робота із тлумачним словником української мови і словником іншомовних слів | |
16 | Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми | |
17 | Уживання застарілих слів і неологізмів у мовленні, визначення їхньої ролі в текстах різних стилів | |
18 | Урок розвитку комунікативних умінь № 5. Типи мовлення (повторення). Особливості побудови опису приміщення й природи. Поєднання в одному тексті різних типів мовлення | |
19 | Урок розвитку комунікативних умінь № 6. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення | |
20 | Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова, діалектні, професійні слова й терміни, просторічні слова | |
21 | Стилістична роль діалектизмів, професійних слів, термінів, просторічних слів | |
22 | Офіційно-ділова лексика | |
23 | Урок розвитку комунікативних умінь № 7. Стилі мовлення (повторення). Поняття про офіційно-діловий стиль | |
24 | Поняття про фразеологізм, його лексичне значення | |
25 | Лексичне значення фразеологізмів | |
26 | Джерела українських фразеологізмів. Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів | |
27 | Фразеологізми в ролі членів речення | |
28 | Ознайомлення із фразеологічним словником | |
29 | Урок розвитку комунікативних умінь № 8. Ділові папери. План роботи. Оголошення | |
30 | Контрольна робота № 2 з теми “Лексикологія. Фразеологія” (тестові завдання) | |
СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ | ||
31 | Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення | |
32 | Творення нових слів префіксальним, суфіксальним, префіксально-суфіксальним, безафіксним способами, складанням основ. Перехід слів з однієї частини мови в іншу | |
33 | Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова | |
34 | Поняття про словотвірний словник. Творення відомих слів, а також поетичних неологізмів | |
35- 36 | Урок розвитку комунікативних умінь № 9. Контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення | |
37 | Зміни приголосних при творенні слів-іменників із суфіксом – ин(а) від прикметників на – ськ(ии), – цьк(ий); буквосполученням – чн-(-шн-) | |
38 | Зміни приголосних при творенні іменників із суфіксами – ськ-, – цьк-, – зьк – та іменників із суфіксами – ств(о), – зтв(о), – цтв(о) | |
39 | Урок розвитку комунікативних умінь № 10. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень | |
40 | Урок розвитку комунікативних умінь № 11. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень | |
41 | Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Правопис складних слів разом та через дефіс | |
42 | Творення і правопис складноскорочених слів | |
43 | Написання слів з пів-. Словотвірний аналіз самостійних частин мови | |
44 | Контрольна робота № 2 з теми “словотвір. Орфографія” (тестові завдання) | |
МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ІМЕННИК | ||
45 | Загальна характеристика частин мови | |
46 | Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | |
47 | Іменники – назви істот і неістот. Іменники загальні і власні, конкретні та абстрактні. Збірні іменники | |
48 | Велика буква і лапки у власних назвах | |
49 | Урок розвитку комунікативних умінь № 12. Усний твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі | |
50 | Урок розвитку комунікативних умінь № 13. Основні джерела матеріалу для твору та його систематизація (практично). Складний план готового тексту й простий план власного висловлювання | |
51 | Рід іменників. Іменники спільного роду | |
52 | Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини | |
53 | Відмінки іменників, їхнє значення | |
54 | Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни і групи | |
55 | Особливості творення іменників. Морфологічний розбір іменників | |
56 | Контрольна робота № 3. 3 теми “Іменник” (тестові завдання) |
2017-08-24