Тема. Контроль навчальних досягнень учнів з теми “Взаємозв’язки між величинами “відстань”, “швидкість”, “час”. Множення багатоцифрових чисел” (Комбінована контрольна робота).
Мета. Перевірити знання взаємозв’язків між величинами “відстань”, “швидкість”, “час” та вміння виконувати дії з іменованими числами, а також множити багатоцифрові числа на одноцифрове, знаходити периметр геометричних фігур.
Варіант 1
1. Розв’язати задачу.
По шосе автомобіль проїхав 292 км за 4 години, а но грунтовій
2. Обчислити.
800 – 540 : 9 – 7 65300 • 7
6 т 47 кг – 3 т 400 кг 28936 • 4
56000 + 4072 • 5 – 20360 9048 • 5
3. Розв’язати задачу.
Сторона одного квадрата 8 см, а другого – у 2 рази довша. Знайти периметр другого квадрата.
Розв’язання:
1. 294 : 4 – 76 6 2 = 39 (км/год).
2. 800 – 540 : 9 • 7 = 380; 65300 • 7 = 457100;
56000 + 4072 • 5 – 20360 = 56000; 28936 • 4 = 115744;
6 т 47 кг – 3 т 400 кг = 2 т 647 кг; 9048 • 5 = 45240.
3. (8 • 2) • 4 = 64 (см).
Варіант 2
1. Розв’язати задачу.
Відстань між двома пристанями
2. Обчислити.
1000 – 480 : 8 • 9 72800 • 6
42000 – 2706 • 4 + 17897 9048 • 3
27 км 800 м + 3 км 305 м 57856 • 2
3. Розв’язати задачу.
Ширина прямокутника 4 дм, а довжина у 3 рази більша. Знайти периметр прямокутника.
Розв’язання:
1. 204 : (204 : 6 – 22) = 17 (год).
2. 1000 – 480 : 8 • 9 = 460; 72800 • 6 = 436800;
4200 – 2706 • 4 + 17897 = 49073; 9048 • 3 = 27144;
27 км 800 м + 3 км 305 м = 31 км 105 м; 57856 • 2 = 115712.
3. (4 + 4 • 3) • 2 = 32 (дм).