Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 2

Урок № 20.

Тема. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 2

Мета. Поглиблювати уміння та навички учнів користуватися поняттями відрізка, ламаної, прямої координатного променя та шкал, а також вимірювати величину кутів. Розвивати кмітливість, інтерес до геометрії, виховувати почуття відповідальності.

Хід уроку

I. Організація класу

II. Перевірка домашнього завдання

1. Два учні працюють біля дошки. Індивідуально по диференційованих картках. На дошці побудовані гострі та тупі кути, потрібно знайти їх градусну

міру.

2. Учитель оголошує учням оцінки за математичний диктант та називає найкращі роботи.

III. Самостійна робота № 3 (стор. 76. Підручник Г. П. Бевз і В. Г. Бевз “Математика 5 кл.”)

1. Накреслити відрізок та позначити на ньому точку. Знайти довжину одного із відрізків.

2. Накреслити ламану АВСК певної довжини, якщо довжини двох ланок відомі. Знайти довжину третьої ланки.

3. Побудувати тупий кут певної величини. Провести бісектрису та знайти величину нового утвореного кута.

4. Міра тупого

кута відома. Проведемо усередині цього кута промінь. Знайти величини кутів, якщо відомо, що один із них більший на визначене число градусів

5. Дано довжину одиничного відрізка координатного променя, знайти довжини відрізків ОА, ОВ і АВ, якщо відомі координати точок А, В, О.

6. Учні розв’язують один з варіантів.

IV. Підсумок уроку.

V. Домашнє завдання.

§ 6-8. Самостійна робота іншого варіанту.




Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 2