Маркетингова програма (маркетинговая программа) – система взаємопов’язаних заходів, що визначають дію підприємства-виробника на певний час з усіх питань маркетингової діяльності. М. п. є єднальною ланкою між збутовими і комерційними службами підприємства, а також науково-технічними, конструкторськими, технологічними та виробничими службами.
Маркетингова програма - Економічний словник
Схожі записи:
Нетрудові доходи Нетрудові доходи – доходи, отримані в результаті порушення принципів розподілу, а також правових норм того чи іншого суспільства. До Н. д. належать: 1) доходи, які...
Лізинг класичний Лізинг класичний – форма лізингу, за якої лізингоотримувач (підприємство, фірма) бере на себе всі витрати, пов’язані з утриманням і експлуатацією устаткування (в т. ч. сплату...
Політика мовна Політика мовна – комплекс заходів (економічних, правових, адміністративних) держави, спрямованих на збереження, розвиток та утвердження статусу рідної мови народу, на виконання конституційної норми про державність...
Латифундія Латифундія (лат. Latifundium, від latus – великий і fundus – земля, маєток) – велике землеволодіння, маєток. Виникла в Давньому Римі у II ст. до н....
Метод демократичного управління Метод демократичного управління – спосіб опосередкованого впливу керівних органів на керований об’єкт, що передбачає широке залучення працівників підприємства до процесу підготовки, ухвалення рішення та контролю...
Методика оцінки економічного ефекту підприємства від прискореної амортизації Методика оцінки економічного ефекту підприємства від прискореної амортизації – комплекс способів оцінки результативності прискореної амортизації для окремого підприємства, фірми або компанії. Економічний ефект рентабельної діяльності...
Трудоємність Трудоємність (трудоемкость) – економічний показник, Який характеризує затрати робочого часу на виготовлення одиниці продукції, відображає ефективність затрат живої праці й безпосередньо пов’язаний із собівартістю продукції....
Ціна тісна Ціна тісна – ціна, якій відповідає мінімальний розрив між цінами покупця і продавця цінних паперів....
Прибуток економічний Прибуток економічний – частина загального доходу підприємства, фірми та компанії після відрахування економічних витрат. П. е. менший від бухгалтерського на величину прихованих витрат, а економічні...
Всесвітня організація інтелектуальної власності Всесвітня організація інтелектуальної власності – міжнародна міжурядова організація, спеціалізована установа ООН, створена відповідно до Стокгольмської конвенції 1967 з метою сприяння охороні інтелектуальної власності шляхом укладання...
Оборот безготівковий Оборот безготівковий (оборот безналичный) – платежі, що здійснюються шляхом перерахування на рахунки у кредитних установах і зарахування зустрічних вимог між підприємствами, а також між підприємствами...
Бонд Бонд (бонд) – 1. Облігація з фіксованим прибутком, за якою її емітент зобов’язується сплатити у певний строк зазначену суму або сплачувати за певний строк фіксований...
Підприємство концесійне Підприємство концесійне – підприємство, яке організовується на підставі договору про передання в експлуатацію державних підприємств, об’єктів економічної та соціальної інфраструктури та природних багатств іноземним фірмам,...
Вилучення майна Вилучення майна (изъятие имущества) – примусове вилучення майна у його власника (фізичної або юридичної особи) на підставі рішення суду чи арбітражу про стягнення цього майна....
ФРА (РКА) ФРА (РКА) – контракт між банком і фірмою, що гарантує постійну відсоткову ставку щодо певної суми протягом визначеного періоду....
Додатковий прибуток Додатковий прибуток – прибуток, отриманий підприємством понад середньогалузевий рівень за рахунок зниження індивідуальних витрат виробництва. Джерелом Д. п. є більш висока ефективність використання виробничих факторів....
Кореспондуючі відносини Кореспондуючі відносини (зв’язки) – взаємозв’язки, які виникають між рахунками під час відображення господарських операцій (їх змісту). На практиці використовують прості й складні К. в.(з.). Прості...
Ресурси комерційних банків Ресурси комерційних банків – це сукупність грошових коштів, які формуються у процесі виконання банками пасивних операцій і використовуються для здійснення активних операцій. Вони складаються з...
Ліцензія генеральна Ліцензія генеральна (лицензия генеральная) – дозвіл на експорт та імпорт товарів, що видається на довготривалий строк....
Платіж зовнішній Платіж зовнішній – витрата валюти (власної або іноземної) окремими особами, підприємствами та урядами однієї країни на купівлю товарів і послуг в інших країнах, а також...
Адміністративні збори Адміністративні збори – платежі, які вилучають у фізичних та юридичних осіб за надання певних послуг (видача паспортів, свідоцтв тощо). Встановлюються у фіксованих розмірах....
Кореспондентський договір Кореспондентський договір – угода між двома або кількома кредитними установами однієї або різних країн про здійснення платежів і розрахунків, які виконує одна кредитна установа за...
Крива Лоренца Крива Лоренца – крива, яка показує розподіл доходів у суспільстві та його відхилення від лінії абсолютної рівності, ступінь, а отже, нерівність розподілу. Ступінь нерівності вимірюється...
Ціна довідкова Ціна довідкова – ціна, яка є початковою для продавця і покупця при визначенні контрактної ціни, що фіксується у документах про угоду....
Оборот капітальних вкладень Оборот капітальних вкладень – період, упродовж якого відбувається перетворення грошової форми авансованої вартості з початку проектно-пошукових робіт до створення виробничих фондів і виробництва з їх...
Стредл Стредл – 1) поєднання одночасної купівлі одного товару і продажу іншого; 2) угода, що надає тримачу цінних паперів право продавати чи купувати їх за певною...
Оборот активів Оборот активів – показник використання активів, що визначається як відношення чистої виручки з продажу до середньої величини сукупних активів компанії. O. a. є одним з...
Плеханов Георгій Валентинович Плеханов Георгій Валентинович (1856-1918) – російський економіст, марксист. У своїх роботах “Соціалізм і політична боротьба” (1883), “Наші розбіжності” (1885), “Обгрунтування народництва в працях пана Воронцова...
Маневрування Маневрування – зміна управлінських параметрів системи без порушення загальної стратегії керівництва....
Гібридні цінні папери Гібридні цінні папери – цінні папери у формі облігацій, які водночас можуть бути використані як привілейовані кумулятивні акції....
Амортизація боргу Амортизація боргу – оплата позик, облігацій завдяки регулярним платежам. А. б. стосується довготермінових позик і здійснюється щорічно. Нерідко на облігаціях (бонах) друкується графік А. б.,...
Комерційний (підприємницький) ризик Комерційний (підприємницький) ризик – можливість появи обставин, які приносять матеріальні збитки....
Брейківен Брейківен – обсяг виробництва товарів, послуг і виконаних робіт, за якого сукупні витрати відповідають виторгу від їх реалізації....
Вартість виробництва Вартість виробництва – вартість, яка формується на основі виробничих відносин у процесі безпосереднього виробництва і виступає як втілена у продукті абстрактна праця. В. в. є...
Типи підприємств Типи підприємств – класифікація підприємств залежно від основних типів власності, кількості зайнятих та інших критеріїв. Виділяють приватні, колективні, державні (за демократичної влади вони стають суспільними),...