Обслуговування післяпродажне – стратегія підприємств – виробників устаткування, машин, побутової техніки та іншої технічно складної продукції, яка передбачає створення спеціальної служби з технічного обслуговування і ремонту проданої техніки як у межах країни, так і за кордоном з метою збільшення обсягів продажу і привласнення більших прибутків. Таке обслуговування може здійснюватись також на підставі угод з іншими фірмами.
Обслуговування післяпродажне - Економічний словник
Схожі записи:
Експорт невидимий Експорт невидимий – експорт послуг і фінансових ресурсів, які зараховуються до балансу міжнародних розрахунків країни. Складається з вартості доставки товарів, банківських послуг, страхового доходу, ренти,...
Норма керованості Норма керованості – оптимальна кількість працівників, підлеглих одному керівникові. Основним методом визначення Н. к. є розрахунково-аналітичний, який базується на врахуванні характеру робіт, науково обгрунтованих норм...
Регіональний страховий ринок Регіональний страховий ринок – сукупність страхових організацій, національних страхових ринків окремих регіонів, між якими існують щільні інтеграційні зв’язки. Зокрема, в межах ЄС передбачено повну уніфікацію...
Асоційовані з ЄС країни Асоційовані з ЄС країни – країни (більшість з яких слаборозвинені), що мають з ЄС двосторонні угоди про преференціальний (пільговий) торгово-економічний режим. Поділяються на дві основні...
Акредитив переказний Акредитив переказний (аккредитив переводной) – акредитив, який може бути переданий для будь-яких розрахунків іншій особі....
Груповий аукціон Груповий аукціон (групповой аукцион) – форма організації біржової торгівлі, коли на торгах представляються заздалегідь згруповані за певними ознаками товари (цінні папери), а через заздалегідь зазначений...
Рента довічна страхова Рента довічна страхова – регулярний дохід, виплачуваний страховою компанією страхувальникові до кінця його життя у разі втрати працездатності з фонду, накопиченого за рахунок страхових внесків....
Трейдер торгового залу, аторней Трейдер торгового залу, аторней – співробітник брокерської фірми, якому безпосередньо довірено виконувати замовлення на купівлю-продаж цінних паперів....
Валовий суспільний продукт Валовий суспільний продукт – вартість створених у суспільстві матеріальних благ, які використовують на задоволення матеріальних потреб населення (за винятком проміжного продукту). В СРСР В. с....
Організація інтелектуальної власності всесвітня (ВОІВ) Організація інтелектуальної власності всесвітня (ВОІВ) – спеціалізована установа ООН, яка сприяє охороні інтелектуальної власності у всьому світі шляхом співпраці держав – членів різних спілок у...
Комісійна торгівля Комісійна торгівля – форма торгівлі, за якої торговельні організації або підприємства беруть на себе посередницьку функцію продажу товарів або майна та інших цінностей за відповідну...
Якість товару (послуги) Якість товару (послуги) – комплекс характеристик продукту праці, які визначають його корисність (передусім для споживачів). Якщо йдеться про корисність не товару, а продукту (у разі...
Ритмічність виробництва Ритмічність виробництва – встановлений порядок робочого процесу в часі та просторі, що базується на безперервності та рівномірності виробництва, а також на дотриманні чітких пропорцій між...
Аджастер Аджастер – фізична або юридична особа, яка представляє інтереси страхової компанії, здійснює оцінку страхового ризику при врегулюванні заявлених претензій страхувальника і виплаті страхової компенсації....
Акредитивна форма розрахунків Акредитивна форма розрахунків – форма безготівкових розрахунків за товари і послуги, за якої оплату пред’явлених постачальником документів про відвантаження товарів або надання послуг здійснює банк...
Митний кордон Митний кордон (таможенная граница) – кордон території, провіз товарів через який вимагає заповнення митної декларації і сплати мита. Збігається з державним кордоном....
Норма безробіття соціальна Норма безробіття соціальна – норма, за якою встановлюється баланс між кількістю вільних робочих місць і кількістю працівників, які шукають роботу, і яка формується структурними та...
Договір про спільну діяльність Договір про спільну діяльність – договір, на основі якого зацікавлені сторони здійснюють спільну діяльність без утворення юридичної особи внаслідок об’єднання майна, грошових засобів або без...
Ліквідація майна Ліквідація майна, цінностей – процес перетворення майна, матеріалів, фінансових цінностей на готівку....
Рівень резервних вимог Рівень резервних вимог – відсоткове співвідношення грошових коштів, що спрямовуються в резерви, і загального обсягу залучених грошових коштів. Р. р. в. називають також нормою резервів....
Страхове забезпечення Страхове забезпечення – обсяг відповідальності страховика, що за розміром дорівнює страховій оцінці вартості майна, даній з метою страхування, і передбачає виплату страхового відшкодування страхувальникові у...
Мізес Людвіг фон Мізес Людвіг фон (1881 – 1973) – американський економіст, представник неокласичного напряму в економічній теорії. Народився в Австро-Угорщині, у м. Ламберг. У 1913-1938 обіймав посаду...
Госсен (Gossen) Герман Генріх Госсен (Gossen) Герман Генріх (1810 – 1853) – німецький економіст, засновник концепції граничної корисності, представник математичної школи. Його концепція раціонального споживання набула концентрованого вигляду у...
Транспортна накладна Транспортна накладна – обліково-звітний документ, що супроводжує вантажі і містить відомості про товар, зазначені в рахунку або в попередній фактурі....
Еколого-економічні основи природокористування Еколого-економічні основи природокористування – сукупність принципів, важелів та засобів гуманного соціо-антропогенного впливу людської діяльності на природні екосистеми з метою підвищення ефективності земель та інших природних...
Споживча вартість Споживча вартість – корисність речі. її здатність задовольнити певну потребу людини, суспільства. Речі є С. в. незалежно від того, задовольняють вони безпосередньо особисті потреби людини...
Ціна попиту Ціна попиту – ринкова ціна за перевищення пропозиції над попитом (існування ринку покупця). Така ситуація зумовлює конкуренцію між продавцями за ринок збуту товарів, з одного...
Концепція новатора Шумпетера Концепція новатора Шумпетера – одна з найпоширеніших у західній економічній науці теорій підприємництва, згідно з якою підприємець як новатор є головною рушійною силою розвитку ринкової...
Логістичний продукт Логістичний продукт – речовий результат людської праці, який відповідає вимогам споживачів і може бути реалізований на певному рівні лише в логістичній системі, внаслідок чого перетворюється...
Індекс довготермінових випереджувальних індикаторів Індекс довготермінових випереджувальних індикаторів – індекс, який використовується урядом Великобританії для прогнозування розвитку кон’юнктури приблизно на рік уперед....
Соціального партнерства концепція Соціального партнерства концепція – сукупність поглядів, ідей, в яких проголошується необхідність співробітництва між працею і капіталом. її засновники – англійський економіст Дж. С. Мілль, французькі...
Ф’ючерси фінансові Ф’ючерси фінансові – довгочасові строкові біржові угоди щодо купівлі-продажу певної кількості фінансових активів – іноземної валюти, цінних паперів, ринкового портфеля акцій. Ф. ф. угоди поділяють...
Виручка (виторг) Виручка (виторг) – грошові кошти, отримані підприємством, фірмою, підприємцем від продажу товарів і послуг (від реалізації)....
Внутрішній прибуток Внутрішній прибуток – прибуток, який виникає в процесі реалізації продукції однієї з дочірніх компаній іншій дочірній компанії, якщо кінцева продукція ще не реалізована на ринку....
Вернадський Володимир Іванович Вернадський Володимир Іванович (1863 – 1945) – видатний український та російський учений, автор теорій про живу речовину, біосферу і ноосферу, що має істотне значення для...