Урок № 44
Тема. Округлення десяткових дробів
Мета уроку. Формувати в учнів вміння округлювати десяткові дроби.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання.
А) на дошці написані відповіді до завдань № 1475, № 1479, № 1481, № 1484, а учні сигнальними картками повідомляють про правильність виконання завдання в своїх зошитах
Б) назвати розряди й класи числа 2 483 589 458.
ІІ. Підготовчі вправи
Виміряти ширину зошита в дм.
Який висновок можна зробити?
ІІІ. Пояснення нового матеріалу
Пояснення нового матеріалу “Округлення
IV. Розв’язування вправ
№ 1498, № 1500, № 1501, № 1503, № 1504, № 1509, № 1511, № 1520.
Вправи виконуються використовуючи гру “Ланцюжок”.
Клас ділиться на дві команди і від кожної команди біля дошки по черзі розв’язують вправи. Виграє та команда яка розв’яже більше прикладів біля дошки.
IV. Завдання додому
§ 32, № 1499, № 1502, № 1505, № 1513.
V. Підсумок уроку
Вказівки та розв’язування.
№ 1497
№ 1499
А) 3,8453,8
Б)
В) 3,298763,3
Г) 370,1
№ 1500
А) 2,35
Б) 0,29
В) 1,01
Г) 25,32
№ 1504
АВ4
№ 1505
АВ2 СД3 КР4 ML5
№ 1509
№ 1511
8,7 : X + 0,846, якщо X =0,9
8,7 : 0,9 + 0,846 =10,512
9,6666 + 0,846 = 10,512610,513
№ 1512
S = a b
A = 8,7 : 2,3 = 3,78
Округлення десяткових дробів - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 7 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК. СКЛАДАННЯ Й РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗА СХЕМАТИЧНИМ ЗАПИСОМ ЇХ УМОВИ. ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ДОДАНКА ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ Урок 17. ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 7...
ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 7. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 7; удосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пізнавальний інтерес, творчі здібності; виховувати інтерес до математики....
Основні властивості числових нерівностей УРОК № 4 Тема. Основні властивості числових нерівностей Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту поняття “оцінити значення виразу”; закріпити знання учнів про зміст властивостей числових...
ВІДНІМАННЯ СУМИ ВІД ЧИСЛА. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 49. ВІДНІМАННЯ СУМИ ВІД ЧИСЛА. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: пояснити спосіб віднімання суми...
Розв’язування задач на застосування векторів Урок 60 Тема. Розв’язування задач на застосування векторів Мета уроку: формування вмінь учнів застосовувати вивчений матеріал до розв’язування задач. Обладнання: стінна таблиця “Вектори в просторі”....
ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ДІЛЬНИКА І ДІЛЕНОГО. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ Мета: ознайомити учнів з правилом знаходження невідомого дільника і діленого; вчити розв’язувати рівняння; розвивати математичне мовлення, обчислювальні навички, увагу, спостережливість; виховувати акуратність. Хід уроку I....
Ознаки подільності натуральних чисел на 2, 5, 10, 3 і 9 Урок № 3 Тема. Ознаки подільності натуральних чисел на 2, 5, 10, 3 і 9 Мета: відпрацювати навички використання ознак подільності і понять уроку №1...
Лінійна функція та її графік Урок № 66 Тема. Лінійна функція та її графік Мета: сформувати свідоме розуміння учнями взаємозв’язку між взаємним розташуванням графіків двох лінійних функцій та співвідношенням їх...
Кути трикутника і чотирикутника. Розв’язання задач Урок № 51 Тема. Кути трикутника і чотирикутника. Розв’язання задач Мета. Продовжити формування в учнів. вміння розв’язувати задачі геометричного змісту, повторити основні поняття теми, сприяти...
Рівняння та його корені. Рівносильні рівняння Урок № 4 Тема. Рівняння та його корені. Рівносильні рівняння Мета: пояснити, розширити та узагальнити відомості про властивості рівносильних рівнянь та способах їх застосування до...
ДОДАВАННЯ ДЕКІЛЬКОХ ДОДАНКІВ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ПЕРИМЕТРА ТРИКУТНИКА Мета: закріплювати вміння учнів застосовувати сполучний і переставний закони додавання для раціональних обчислень, виконувати додавання і віднімання багатоцифрових чисел письмово; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати...
Ймовірність випадкової події. Графічне порівняння шансів Урок № 5 2 Тема. Ймовірність випадкової події. Графічне порівняння шансів Мета: сформувати уявлення учнів про ймовірність випадкової події, як про кількісну оцінку можливості появи...
Медіана, бісектриса і висота трикутника Урок № 24 Тема. Медіана, бісектриса і висота трикутника Мета: домогтися засвоєння учнями: – змісту понять “медіана трикутника”; “бісектриса трикутника”; “висота трикутника”; – уявлення про...
ДІЯ ВІДНІМАННЯ. НАЗВИ КОМПОНЕНТІВ І РЕЗУЛЬТАТУ ДІЇ ВІДНІМАННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ РІЗНИЦІ ЧИСЕЛ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 42. ДІЯ ВІДНІМАННЯ. НАЗВИ КОМПОНЕНТІВ І РЕЗУЛЬТАТУ ДІЇ ВІДНІМАННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ РІЗНИЦІ...
Нумерація шестицифрових чисел: читання й записування чисел у межах 200 000. Розкладання чисел на розрядні доданки УРОК 23 Тема. Нумерація шестицифрових чисел: читання й записування чисел у межах 200 000. Розкладання чисел на розрядні доданки Мета: ознайомити з нумерацією чисел за...
Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих Урок № 110 Тема. Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих Мета: закріпити знання учнів про властивості паралельних прямих; відпрацювати навички розв’язування задач, що передбачають застосування набутих...
ПОЛОВИНА, ТРЕТИНА І ЧВЕРТЬ. ПОРІВНЯННЯ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ, ІМЕНОВАНОГО ЧИСЛА ТА СУМИ АБО РІЗНИЦІ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ. ПОРІВНЯННЯ ВИРАЗІВ. СКЛАДАННЯ ЗАДАЧ ЗА СХЕМАМИ ВИРАЗІВ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 83. ПОЛОВИНА, ТРЕТИНА І ЧВЕРТЬ. ПОРІВНЯННЯ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ, ІМЕНОВАНОГО ЧИСЛА ТА СУМИ АБО РІЗНИЦІ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ. ПОРІВНЯННЯ ВИРАЗІВ....
Дроби і ділення натуральних чисел УРОК 73 Тема. Дроби і ділення натуральних чисел Мета: показати зв’язок між дією ділення і звичайними дробами; виробити навички записування частки у вигляді дробу натурального...
Знаходження числа за відсотками Урок № 59. Тема. Знаходження числа за відсотками Мета уроку. Ознайомити учнів з задачами на знаходження числа за відсотками, сформулювати правило знаходження числа за відсотками,...
УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛУ, ВИВЧЕНОГО ЗА РІК Цілі: – навчальна: узагальнити та систематизувати навчальний матеріал курсу алгебри 7 класу; – розвивальна: формувати вміння аналізувати й узагальнювати інформацію, бачити закономірності; розвивати увагу, логічне...
Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 • 403. Розв’язування задач (№№ 968-976) Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 • 403. Розв’язування задач (№№ 968-976). Мета. Ознайомити учнів із множенням багатоцифрових чисел на трицифрові у випадку,...
Винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня Урок № 41 Тема. Винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня Мета: домогтися засвоєння учнями змісту алгоритму перетворення, що має назву винесення...
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 4. СКЛАДАННЯ ЗАДАЧІ ЗА ЇЇ РОЗВ’ЯЗАННЯМ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 82. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 4. СКЛАДАННЯ ЗАДАЧІ ЗА ЇЇ РОЗВ’ЯЗАННЯМ Мета: закріпити...
Сюжетні задачі Мета: узагальнити й систематизувати навчальний досвід відносно сюжетних задач. Дидактичні задачі. Узагальнити й систематизувати знання та вміння учнів відносно задач на знаходження суми, різницеве або...
Задачі і рівняння на додавання і віднімання дробів. Порівняння дробів. Основна властивість дробу Урок № 22 Тема. Задачі і рівняння на додавання і віднімання дробів. Порівняння дробів. Основна властивість дробу Мета: підготовити учнів до виконання тематичної контрольної роботи....
Тематичне оцінювання I. Контрольна робота Урок № 28 Тема. Тематичне оцінювання I. Контрольна робота Мета уроку. Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми “Множення натуральних чисел”. Сприяти розвитку логічного...
Вирази. Тотожності Урок № 18 Тема. Вирази. Тотожності Мета: перевірити рівень засвоєння знань і якості вироблених умінь, передбачених програмою з теми. Тип уроку: контроль знань, умінь (тематична...
Перпендикуляр до прямої Урок № 19 Тема. Перпендикуляр до прямої Мета: домогтися розуміння учнями змісту теореми про існування та єдиність прямої, що проходить через будь-яку точку площини перпендикулярної...
ЗАКРІПЛЕННЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 47. ЗАКРІПЛЕННЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: закріпити навички...
ДОДАВАННЯ ДРОБІВ З ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМИ Цілі: – навчальна: домогтися засвоєння правила додавання дробів з однаковими знаменниками; сформувати вміння виконувати вправи, у яких передбачено додавання дробів з однаковими знаменниками; – розливальна:...
Читання і записування чотирицифрових чисел у межах двох тисяч. Лічба тисячами до 10 тисяч (№№ 167-175) Тема. Читання і записування чотирицифрових чисел у межах двох тисяч. Лічба тисячами до 10 тисяч (№№ 167-175). Мета. Ознайомити учнів із записом чотирицифрових чисел у...
МІРИ ДОВЖИНИ. КІЛОМЕТР. ПОРІВНЯННЯ ЗНАЧЕНЬ ВЕЛИЧИН. ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ДОВЖИНИ. ТВОРЧА РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ Мета: ознайомити учнів з новою одиницею довжини – кілометром; встановити співвідношення кілометра і метра; формувати вміння перетворювати іменовані числа; провести творчу роботу над задачею; вдосконалювати...
Колінеарні вектори УРОК № 48 Тема. Колінеарні вектори Мета уроку: формування поняття “колінеарні вектори”; вивчення властивості та ознаки колінеарних векторів; формування вмінь учнів застосовувати вивчені означення та...
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове УРОК 120 Тема. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове Мета: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати задачу на зустрічний рух; формувати обчислювальні навички....
Тотожності УРОК № 2 Тема. Тотожності sin 2 ? + cos 2 ? = 1; sin (180°- ?) = sin?; cos (180°- ?) = – cos?;...