ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ
9. ОЗНАЙОМСЯ, КЛАВІАТУРА
1
Обведи на клавіатурі клавіші, які потрібно натиснути для зміни мови введення.
2
Встанови відповідність між позначкою та її значенням.
3
Розглянь зображення на екрані монітора. Напиши на екрані літеру, яка з’явиться після натиснення клавіші
4
Данилко грав у комп’ютерну гру “Лабіринт” і виграв. На малюнку зображено етапи гри. Обведи ті клавіші, які натискав Данилко для керування героєм.
5
Вкажи, яке розташування символів буде на екрані монітора після послідовного виконання дій (відлік від початкового положення курсора).
Зверни увагу! Текстовий курсор вказує місце для кожного символа, після написання літери він зміщується на наступну позицію (на малюнку це наступна клітинка).
ОЗНАЙОМСЯ, КЛАВІАТУРА - Інформатика
Схожі записи:
Дії над вмістом комірок 4. Табличний процесор 4.4. Дії над вмістом комірок Діапазон комірок Щоб виділити діапазон суміжних комірок, потрібно встановити вказівник миші у вигляді “товстого плюса” на першу...
ЯК СТВОРЮВАТИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ ЛІНІЇ Розділ 5 ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 25 ЯК СТВОРЮВАТИ РІЗНОКОЛЬОРОВІ ЛІНІЇ Сьогодні ми: – ознайомимося з деякими інструментами графічного редактора Paint; – навчимося малювати різнокольорові лінії....
Електронна скринька та електронне спілкування БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ § 18. Електронна скринька та електронне спілкування Данилку, ти чув про електронне листування? Так, я бачив, як мій тато, користуючись комп’ютером,...
Алгоритм з повторенням ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ § 26. Алгоритм з повторенням Данилку, а чому ти такий сумний? Та ніяк не можу дібрати команди та скласти...
АЛГОРИТМИ З ЦИКЛАМИ Розділ 5 АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ 27. АЛГОРИТІЩ З ЦИКЛАМИ – У нашій школі проводилася виставка учнівських малюнків, – похвалилася Ганнуся. – Ми вирішили...
ЗАСОБИ ПЕРЕГЛЯДУ ЗОБРАЖЕНЬ Розд Іл 3. Мультимедіа 3.3. ЗАСОБИ ПЕРЕГЛЯДУ ЗОБРАЖЕНЬ 1. Як створюються графічні зображення? 2. Які властивості мають графічні зображення? 3. Які програми використовують для створення...
ЯК ПРАЦЮВАТИ ЗІ ЗБІЛЬШЕНИМ ЗОБРАЖЕННЯМ Розділ 5 ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 29 ЯК ПРАЦЮВАТИ ЗІ ЗБІЛЬШЕНИМ ЗОБРАЖЕННЯМ Сьогодні ми: – дізнаємося, що таке масштаб, піксел; – навчимося працювати з клітковим полем...
С ЧЕГО ВСЕ НАЧИНАЛОСЬ Раздел 3 Понятие о сообщениях, информации и информационных процессах 17 С ЧЕГО ВСЕ НАЧИНАЛОСЬ – Компьютеры и различные устройства стали незаменимыми помощниками людей, – сказала...
Секрети малювання ОБ’ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР 29. Секрети малювання Ти вже познайомився з більшістю інструментів графічного редактора Paint і можеш створювати та редагувати за їх допомогою малюнки. Тому...
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням Розділ 3 Алгоритми з повторенням та розгалуженням & 11. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням Щоб створені в середовищі Scratch проекти були більш...
КОПІЮВАННЯ /ПЕРЕМІЩЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ РОЗДІЛ 2 ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ НА КОМПЮТЕРІ 8. КОПІЮВАННЯ /ПЕРЕМІЩЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ На уроках української мови тобі доводилося працювати з деформованими текстами. Потрібно було встановити смислові...
ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ. ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР WORD Розділ 4. Текстовий процесор 4.1. ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ. ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР WORD 1. Що таке текстові повідомлення? У яких сферах діяльності людини вони використовуються? 2. Опишіть вікно...
ОПЕРАЦІЇ НАД ГРУПАМИ ОБ’ЄКТІВ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ Розд 2. Поняття операційної системи 2.4. ОПЕРАЦІЇ НАД ГРУПАМИ ОБ’ЄКТІВ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ 1. Як виділити об’єкт файлової системи? 2. Як виділити прямокутну область екрана? 3....
Помилки у формулах Розділ 4 Табличний процесор & 17. Помилки у формулах Іноді після введення формули у клітинці замість результату обчислень з’являється повідомлення про помилку. У табл. 4.4...
ОПЕРАЦІЇ НАД ОБ’ЄКТАМИ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ Розд 2. Поняття операційної системи 2.3. ОПЕРАЦІЇ НАД ОБ’ЄКТАМИ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ 1. Які вимоги до імені файлу? 2. Що таке шлях до об’єкта, повне ім’я...
АЛГОРИТМИ АЛГОРИТМИ ТА ВИКОНАВЦІ 19. АЛГОРИТМИ 1 Розглянь малюнки. Що на них зображено? Склади до кожного процесу алгоритм. 2 Визнач казки за малюнками. Розкажи кожну у...
Браузер Розділ 5 Комп’ютерні мережі 29. Браузер ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Яка програма забезпечує доступ до ресурсів Інтернету? Для доступу до Інтернету потрібні програми, що встановлюються на...
Практична робота 6 Розділ 3 Мультимедіа 17. Практична робота 6. – Працюємо із зображеннями на комп’ютері ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА – – ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Під час виконання практичних завдань пам’ятай...
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті ПОШУК ДАНИХ ІНТЕРНЕТІ § 16. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті Данилку, ти вже досить вправно подорожуєш сторінками всесвітньої мережі Інтернет, але хочу...
О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ Раздел 3 Понятие о сообщениях, информации и информационных процессах 13 О ДЕВОЧКЕ АННУШКЕ И ИНФОРМАЦИИ – Аннушка! А что я тебе расскажу! – воскликнул гномик...
Файли і папки Розділ 2 Поняття операційної системи 9. Файли і папки ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Що таке файлова система? Однією зі складових операційних систем є файлова система. Ти...
Складаємо алгоритм з розгалуженням ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ § 24. Складаємо алгоритм з розгалуженням Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з алгоритмічною структурою “розгалуження”, з новими командами мови програмування...
ЩО ТАКЕ ПРОГРАМА Розділ 2 ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 5 ЩО ТАКЕ ПРОГРАМА Сьогодні ми: – дізнаємося, які бувають програми, який вигляд має вікно...
Редагування презентацій РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ § 20. Редагування презентацій Комп’юшку, тато дав мені завдання відредагувати презентацію. Нагадай мені, будь ласка, що таке редагування, і допоможи виконати це...
ОБЪЕКТЫ ГРАФИЧЕСКОГО РЕДАКТОРА Раздел 5 Объект. Графический редактор 24 ОБЪЕКТЫ ГРАФИЧЕСКОГО РЕДАКТОРА Каждый штамп, как и любой объект, имеет свойства. Это название, цвет, размер, местоположение и т. д....
Носії повідомлень. Дані ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ І КОМП’ЮТЕР § 4. Носії повідомлень. Дані Данилку, про що замислився? Та от розмірковую, як мені краще зберегти повідомлення: намалювати сонечко на папері,...
РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ Розділ 1 Електронне листування & 3. Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування 3.2. РОБОТА З ГРУПАМИ КОНТАКТІВ Як ви вже знаєте, електронний лист...
ФОРМАТУВАННЯ СТОВПЧИКІВ (СЕКТОРІВ) Розділ 4 Табличний процесор & 18. Створення діаграм 18.4. ФОРМАТУВАННЯ СТОВПЧИКІВ (СЕКТОРІВ) Для зміни зовнішнього виду всіх стовпчиків клацніть на будь-якому стовпчику і скористайтеся тими...
ИНСТРУМЕНТ “ФОРМЫ”. ТЕКСТ Раздел 5 Объект. Графический редактор 27 ИНСТРУМЕНТ “ФОРМЫ”. ТЕКСТ Аннушка с Элзиком решили удивить Мудрунчика – нарисовать его дом, используя геометрические фигуры графического редак Тора...
Режими роботи з текстовим документом Розділ 4 Текстовий процесор 19. Режими роботи з текстовим документом ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Як завантажити текстовий процесор і. відкрити потрібний документ? Завантажити текстовий процесор можна...
Пошук файлів і папок Розділ 2 Поняття операційної системи 12. Пошук файлів і папок ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Для чого використовують систему пошуку файлів і папок? Структура папок на дисках,...
ОБ’ЄКТИ ТА ПОДІЇ Р Озд І Л 1. Алгоритми Та їх виконавці 1.1. ОБ’ЄКТИ ТА ПОДІЇ 1. Що таке об’єкти? 2. Наведіть приклади об’єктів, кількох властивостей кожного з...
Знайомся, клавіатура ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 9. Знайомся, клавіатура Клавіатуру можна назвати основним пристроєм введення інформації у комп’ютер. Тому дуже важливо навчитися вправно...
ПОЗНАЙОМИМОСЯ БЛИЖЧЕ ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРА. ПОЧАТКОВІ НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ 4. ПОЗНАЙОМИМОСЯ БЛИЖЧЕ 1 Вибери і впиши. 2 Поясни встановлений напрямок стрілочок. Домалюй стрілочки на наступних малюнках....
Форматування і друкування тексту Розділ 4 Текстовий процесор 22. Форматування і друкування тексту ТИ ДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Як змінюванні значення параметрів форматування тексту? При створенні документів важливим є не лише...