ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ВИКОНАННЯ ДЕЯКИХ ВИДІВ ЗАВДАНЬ

ДОДАТКИ

Додаток 8 ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ВИКОНАННЯ ДЕЯКИХ ВИДІВ ЗАВДАНЬ

І. “Попрацюйте а парах”

Порядок виконання

1. Уважно прочитайте завдання.

2. Визначте, хто говоритиме першим.

3. По черзі висловте свої думки.

4. Дійдіть спільного висновку.

2. “Два – чотири – всі разом”

Ця вправа дає можливість спочатку обмінятися ідеями з партнерами і лише потім озвучити свої думки перед класом.

Порядок виконання

1. Уважно ознайомтеся із завданням.

2. Обговоріть свої ідеї із сусідом по парті. По можливості

дійдіть спільної думки.

3. Об’єднайтеся в четвірку (наприклад, з учнями, що сидять за найближчою до вас партою). Обговоріть попередньо досягнуті рішення. По можливості дійдіть спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка, яка теж має право на існування. Визначте, хто з вас висловлюватиме думку групи.

4. Висловте свою ідею (рішення, погляд, думку).

3. “Мозковий штурм”

“Мозковий штурм” допомагає знаходити рішення з конкретної проблеми шляхом вільного висловлювання своїх думок усіма учасниками колективного обговорення.

Порядок проведення

1. Уважно

ознайомтеся з проблемою.

2. Усі учасники штурму за бажанням висувають свої ідеї щодо розв’язання проблеми. Чим більше ідей – тим краще!

3. Обговоріть запропоновані ідеї, оберіть ті, що допомагають дійти істини.

Увага! Забороняється обговорювати й оцінювати ідеї на етапі їх висловлювання. Дозволяється повторювати або розширювати ідеї, запропоновані будь-ким. Пам’ятайте, що об’єднання кількох ідей часто веде до висунення нових.

4. “Мікрофон”

“Мікрофон” надає можливість кожному за бажанням висловити думку швидко й лаконічно.

Порядок проведення

1. Визначте, хто за ким буде висловлюватися.

2. По черзі висловіть думку лаконічно й швидко.

Увага! У “Мікрофоні” висловлюються лише за бажанням, а відповіді не коментуються і не оцінюються. Також забороняється перебивати того, хто висловлюється, викрикувати з місця. Учитель може обмежити час для висловлювання.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 2,50 out of 5)


ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ВИКОНАННЯ ДЕЯКИХ ВИДІВ ЗАВДАНЬ - Українська мова


ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ВИКОНАННЯ ДЕЯКИХ ВИДІВ ЗАВДАНЬ