Реклама в місцях продажу – різновид реклами, яку поділяють на два підвиди: 1) вітрини магазинів; 2) внутрімагазинні експозиції на прилавках, стелажах.
Реклама в місцях продажу - Економічний словник
Схожі записи:
Бюджетні обмеження Бюджетні обмеження – фінансові обмеження на витрачання грошових коштів з бюджету, які виражаються у формі гранично допустимих витрат. Б. о. зумовлені наявністю обмеженої кількості грошових...
Метод ранжирування Метод ранжирування (метод ранжирования) – оцінка реклами споживачами або експертами, які присвоюють відповідне місце (ранг) кожному із запропонованих варіантів....
Ринки сировинні Ринки сировинні – сукупність ринків сировинних товарів (паливно-енергетичних, сировинних, промислових, сільськогоподарських, лісових), які формують умови купівлі-продажу та інтернаціональні вартості (а отже, ціни) на ці товари...
Завод Завод – промислове підприємство з відповідним рівнем механізації виробничих процесів. В економічній науці З. ототожнюється з поняттям фабрика (від лат. fabrika – майстерня). Поняття З....
Таблиці рішень Таблиці рішень (таблицы решений) – таблиці, що розкривають правила логічних дій у процесі виконання роботи залежно від вихідних умов. Дають змогу враховувати можливість багатоваріантних підприємницьких...
Реквізити Реквізити (лат. requisitum – необхідне) – обов’язкові відомості, які за законом, нормативно-правовими актами мають бути зазначені в документах господарського чи юридичного характеру (угода, акція, вексель,...
Метод пайової участі Метод пайової участі – метод обліку та розрахунку частки інвестора в акціонерній компанії, яка визначається встановленням початкового розміру капіталовкладень з урахуванням пропорційної частки у чистому...
Внесок гарантійний Внесок гарантійний – початково внесена замовником частина загальної суми оплати замовлення, призначена унеможливити відмову від замовлення в процесі його виконання. Відмова від замовлення призводить до...
Пулінг Пулінг – 1) зосередження всіх угод інвесторів з цінних паперів на рахунках у джобера (особи, яка здійснює операцію власним коштом); 2) уніфікація цін на акції...
Криза платіжна Криза платіжна – різке загострення суперечностей у процесі виконання державою, суб’єктами господарювання та населенням (домогосподарствами) своїх грошових зобов’язань. Кожен із суб’єктів К. п. може виступати...
Реальний валютний курс Реальний валютний курс – номінальний валютний курс, перерахований з урахуванням зміни рівня цін у власній країні і в країні, до валюти якої котирується національна валюта....
Вартість імпортна Вартість імпортна – сума валютних витрат на імпорт товару; сплачена за імпортний товар валютна ціна та пов’язані з імпортуванням додаткові витрати у валюті (комісійні, транспортні...
Грошовий контроль Грошовий контроль – форма державного та банківського контролю за діяльністю підприємств, які працюють на господарському /комерційному/ розрахунку. Держава здійснює контроль шляхом встановлення таких стабільних економічних...
Перерозподіл коштів Перерозподіл коштів (перераспределение средств) – передавання коштів і матеріальних засобів одних осіб іншим, а також зміна цільового призначення коштів....
Продукція товарна Продукція товарна – уся виготовлена на підприємствах, фірмах, компаніях продукція, що призначається для реалізації споживачам. Загальна вартість П. т. народного господарства визначається як сума вартості...
Глобальна диференціація Глобальна диференціація – наявність значного розриву та процес подальшого розшарування між розвиненими і слаборозвиненими країнами світу. У 2000 на 40 розвинених країн світу, де проживає...
Право на отримання акцій Право на отримання акцій – особливий вид цінного папера у формі запису на рахунку, який створюється в результаті збільшення емітентом статутного фонду переказуванням коштів з...
Контракт на майбутню поставку Контракт на майбутню поставку – договір, укладений на поставку ще не вироблених товарів за фіксованими цінами....
Оптова Оптова (гуртова) торгівля – торгівля великими партіями товарів і послуг, їх продаж ринковим посередникам, роздрібній торгівлі. Оптові фірми – торгові підприємства, фірми і компанії, які...
Барвінський Володимир Барвінський Володимир (1850 – 1883) – український економіст, який доводив необхідність встановлення менших податків для малого капіталу. Необгрунтованими в контексті сучасної епохи (досвіду розвинених країн)...
Ресурси трудові Ресурси трудові (ресурсы трудовые) – Фізичні та розумові зусилля, що необхідні для виробництва товарів та послуг....
Біржовий маклер Біржовий маклер (биржевой маклер) – офіційний комерційний співробітник біржі, який бере участь у біржових операціях як організатор акцій купівлі-продажу товарів, цінних паперів і в укладенні...
Основні виробничі фонди Основні виробничі фонди – частка виробничих фондів, яка використовується більше одного виробничого циклу і в кожному циклі частково переносить свою вартість на новостворений продукт. Це...
Завдання розміщення і розвитку виробництва Завдання розміщення і розвитку виробництва – вибір варіантів розвитку техніко – економічних об’єктів, в яких оптимізується певний економічний показник....
Фондовіддача Фондовіддача (фондоотдача) – відношення вартості річного обсягу виготовленої продукції до вартості основних виробничих фондів....
Організація виробництва Організація виробництва (организация производства) – сукупність принципів, форм і методів, що забезпечують найдоцільніше поєднання в часі та просторі й використання трьох складових процесу виробництва –...
Послуги з високою ємністю знань Послуги з високою ємністю знань – комплекс послуг у період інформаційної революції, розвиток яких визначає прогрес нематеріальної сфери виробництва, опосередковано – всієї економіки у розвинених...
Економіка і віра Економіка і віра – органічний взаємозв’язок між ступенем віри людей та рівнем їх добробуту в певних соціально-історичних умовах. Віра в найбільш узагальненому визначенні – важлива...
Дрібнотоварне виробництво Дрібнотоварне виробництво – виробництво товарів і послуг на малих підприємствах, які не належать до приватної трудової власності, а отже, не використовують найманої робочої сили, а...
Брутто – прибуток Брутто – прибуток – вартість продажу без вартості витрат виробництва, яка обчислюється до сплати податків....
Макроекономіка Макроекономіка (макроэкономика) – галузь економічної науки, що вивчає взаємозв’язки, аналізує, узагальнює і прогнозує великомасштабні структури, сегменти, програми, явища і процеси, які належать до економіки країни...
Золота квота Золота квота (золотая квота) – у Міжнародному валютному фонді (МВФ) – частина внеску країни – члена МВФ, яка оплачується золотом....
Європейська система національного рахівництва Європейська система національного рахівництва – угоди між країнами ЄС, спрямовані на створення єдиних форм, методів, показників обліку економічних процесів у регіональному масштабі. Розроблена 1970. В...
Фабрична марка Фабрична марка – малюнок, символ, який містить інформацію про виробника товару або послуги; повне або скорочене найменування підприємства, його місцезнаходження, відомча підпорядкованість тощо, Ф. м....
Захист цінних паперів Захист цінних паперів – комплекс технічних методів захисту цінних паперів від підробок з урахуванням терміну їх обігу, номіналу та видів....