Бланковий індосамент – форма індосаменту, за якої індосат робить передавальний напис без зазначення особи, якій передається вексель.
Бланковий індосамент - Економічний словник
Схожі записи:
Практика Практика – 1) різні види цілеспрямованої діяльності людей, в процесі якої вони освоюють і перетворюють природу, суспільство; 2) прийоми, навички та способи виконання певної роботи;...
Організованість Організованість – наявність певного порядку (способу поєднання частин та елементів в одне ціле та послідовності їх дій) або ступеня упорядкування певної системи – її побудови...
Грошові зобов’язання Грошові зобов’язання – 1) зобов’язання підприємства, фірми, компанії щодо виплати грошей, оплати рахунків та вимог, включаючи виплату нарахованої заробітної плати, пред’явлених платіжних вимог, виплату продекларованих...
Резерв відкритий Резерв відкритий – резервний капітал, який фіксується у фінансовому звіті підприємства, компанії....
Менеджмент банківський Менеджмент банківський – комплекс обгрунтованих управлінських рішень і дій, спрямованих на поліпшення діяльності банку (реалізацію його основних функцій) з метою максимізації його прибутку. Йдеться про...
Рухомість Рухомість (движимость) – майнові цінності, безпосередньо не пов’язані з землею і не прикріплені до неї (гроші, цінні папери, цінні речі тощо), а також майно, що...
“Ультраімперіалізму” теорія “Ультраімперіалізму” теорія (лат. ultra – понад) – теорія, згідно з якою імперіалізм як вищу стадію капіталізму у процесі історичного розвитку буде замінено ультраімперіалізмом, що розвивається...
Децентралізація Децентралізація (децентрализация) – передання функцій управління від центральних органів влади місцевим органам, розширення кола повноважень нижчестоящих органів управління за рахунок вищестоящих....
Взаємозамінювані товари Взаємозамінювані товари – товари, здатні певною мірою замінювати один одного завдяки тому, що вони виконують аналогічні функції, задовольняють ті самі потреби. Так, м’ясо можна замінити...
Маркетинг конверсійний Маркетинг конверсійний – вид маркетингу, який передбачає розробку маркетологами плану заходів, передусім за допомогою рекламної діяльності, спрямованого на подолання негативного ставлення споживачів (у т. ч....
Надання позик Надання позик (выдача ссуд) – надання банками коштів у вигляді позик підприємствам та організаціям для оплети рахунків за отримані цінності, надані послуги і виконані роботи....
Ризик банківський Ризик банківський – не передбачуваність і загроза втрат, пов’язаних зі специфікою банківських операцій, які здійснюють кредитні установи. Загалом Р. б. класифікують за різними ознаками. Так,...
Неспроможність Неспроможність (несостоятельность) – стан економічного суб’єкта, який припинив платежі за своїми боргами....
Аналіз бізнес-портфелю Аналіз бізнес-портфелю (анализ бизнес-портфеля) – метод, за допомогою якого керівництво виявляє і оцінює різноманітні напрямки діяльності, що визначають профіль компанії (фірми)....
Мультиплікатор інвестиційний Мультиплікатор інвестиційний – показник, який характеризує сумарний вплив інвестицій, передусім капіталовкладень, на розвиток народного господарства....
Маркетинг протидіючий Маркетинг протидіючий (маркетинг противодействующий) – застосовується для стриміння реалізації товарів соціально або фізіологічно шкідливих при вживанні (алкогольні напої, тютюнові вироби тощо). Передбачає застосування антиреклами....
Видача позичок Видача позичок (выдача кредитов) – надання грошових коштів у борг юридичним та фізичним особам для проведення розрахунків з господарчими партнерами. В. п. здійснюється готівкою або...
Трудовий колектив Трудовий колектив (трудовой коллектив) – сукупність працівників підприємства, компанії, організації, об’єднаних загальною метою досягнення певних кінцевих результатів своєї суспільної діяльності....
Сен Аматья Кума Сен Аматья Кума (н. 1933) – індійський економіст, лауреат Нобелівської премії з економіки (1998) за вклад “в економічний аналіз добробуту населення”. Вищу освіту здобув в...
Базисний показник Базисний показник – показник, з яким порівнюють будь-який інший поточний, звітний показник. Є знаменником відношення, базою порівняння чи базовим рівнем. та ін....
Регіональні ринки Регіональні ринки (региональные рынки) – ринки окремих регіонів, що відрізняються місцезнаходженням, видами товарів, цінами, кон’юнктурною, попитом і пропозицією товарів. Межі регіональних ринків, як правило, збігаються...
Політика регулювання ринкових відносин Політика регулювання ринкових відносин – комплекс економічних, адміністративних і юридичних важелів, які використовуються державою з метою впливу на ринковий механізм, його адаптацію до нових умов....
Мале підприємство Мале підприємство – важливий елемент ринкової структури, найбільш гнучка й динамічна форма розвитку підприємницької діяльності. М. п. можуть створюватися у всіх галузях народного господарства на...
Стимулювання Стимулювання (стимулирование) – економічне спонукання, використання матеріальних стимулів з метою впливу на виробників, споживачів, покупців таким чином, щоб вони вели себе в інтересах осіб, які...
Одноемітентна платіжна система Одноемітентна платіжна система – платіжна система одного банку, який одночасно виконує функції платіжної організації та емітента....
Головне підприємство Головне підприємство – материнська компанія, яка володіє контрольним пакетом акцій, здійснює управління найважливішими сферами діяльності своїх дочірніх компаній та філіалів....
Інформаційна асиметрія Інформаційна асиметрія – ситуація, за якої одна група підприємців, менеджерів або покупців володіє необхідною інформацією, а інша – не володіє....
Дорожній чек Дорожній чек – платіжний документ, який використовується переважно як засіб забезпечення туристів валютою і є грошовим зобов’язанням сплатити зазначену в чеку суму власникові, чий зразок...
Структура Структура (структура) – 1. Внутрішня будова чогось, певний взаємозв’язок складових цілого. 2. Поділ економіки, економічного об’єкта, економічної категорії (капіталу, основних фондів, цін тощо) на складові...
Головний розпорядник кредитів Головний розпорядник кредитів (главный распорядитель кредитов) – 1. Організація (установа), яка володіє наданим державою правом розпоряджатись державними бюджетними коштами (Національний банк, Міністерство фінансів). 2. На...
Горизонтальна диверсифікація виробництва Горизонтальна диверсифікація виробництва – розширення асортименту та складу продукції, що випускається за рахунок виробництва нових виробів, які відрізняються від раніше випущених....
Агент торговий Агент торговий (агент торговый) – особа, яка діє від імені фірми і виконує одну чи кілька таких функцій: виявлення потенційних клієнтів, налагодження комунікацій, реклама, збут,...
Планомірність Планомірність – соціально-економічна форма розвитку національної економіки, за якої через державне регулювання макроекономічних процесів, планомірний розвиток гігантських корпорацій і фінансово-кредитних інститутів здійснюється збалансований, пропорційний розвиток...
Складування свопів Складування свопів – укладання угоди з банком про своп і його страхування (як правило, ф’ючерсами), доти, поки банк знайде іншого партнера для здійснення операції “своп”....
Аутрайт Аутрайт – валютний курс у міжбанківських термінових валютних операціях з урахуванням премій чи знижки; пряма біржова операція....