ГІДРОБІОЛОГІЯ
КАРТКА ТЕСТУВАННЯ
ПРІЗВИЩЕ ТА ІНІЦІАЛИ СТУДЕНТА ______________
ФАКУЛЬТЕТ__________________________________
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ______________________________
КУРС, ГРУПА_________________________________
ДАТА ТЕСТУВАННЯ____________________________
НАБРАНО БАЛІВ______________________________
ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА____________________________
Критерії та аналіз загальної оцінки
Блок | Кіль | Оцінка | Критерії оцінки | Кількість | Набрано | Оцінка | |
Змістових | Кість | За | “3” | “4” | “5” | Правильних | Балів |
Модулів | Тестів | Тест | Відповідей | ||||
Гідробіологія | 20 | 1,0 | 12- | 15- | 18- | ||
Як наука | 14 | 17 | 20 | ||||
Екологічні | 20 | 1,0 | 12- | 15- | 18- | ||
Основи жит | 14 | 17 | 20 | ||||
Тєдіяльності | |||||||
Гідробіонтів | |||||||
Біологічна | 30 | 1,0 | 18- | 23- | 27- | ||
Продуктив | 22 | 26 | 30 | ||||
Ність | |||||||
Екосистем | |||||||
Разом | 70 | – | 4250 | 5360 | 6370 |
Перекресліть навхрест клітинку, яка відповідає відповіді на тестове запитання. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
Блок 1. Гідробіологія як наука
О | Рп | “п | 40 | 00 | О | ||||||||||||||
Рп | “п | 40 | 00 | ^ | |||||||||||||||
А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А |
Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б |
В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В |
Правильних відповідей Набрано балів Оцінка
Блок 2. Екологічні основи життєдіяльності гідробіонтів
О | Рп | “п | 40 | 00 | О | ||||||||||||||
Рп | “п | 40 | 00 | ||||||||||||||||
А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А |
Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б |
В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В |
Правильних відповідей Набрано балів Оцінка
Блок 3. Біологічна продуктивність водних екосистем
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | А |
Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б |
В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | В | |
Продовження тесту | |||||||||||||||||||
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ||||||||||
А | А | А | А | А | А | А | А | А | А | ||||||||||
Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | ||||||||||
В | В | В | В | В | В | В | В | В | В |
Правильних відповідей Набрано балів Оцінка
5. ТЕМАТИКА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 5.1. Варіанти самостійної роботи
Підсумком самостійної роботи над вивченням дисципліни “Гідробіологія” є складання письмового звіту за однією з рекомендованих тем (табл. 5.1).
Таблиця 5.1
Варіанти тем самостійної роботи
Варіанти | ТЕМА | Рекомендована література |
1 | 2 | 3 |
1 | Сучасні наукові дослідження в галузі гідробіології в Україні | 5,6 |
2 | Живлення гідробіонтів | 2, 5, 6,7 |
3 | Річки та їх населення | 2, 5, 6, 14 |
4 | Озера та їх населення | 2, 5, 6, 14 |
5 | Болота та їх населення | 2, 5, 6, 14 |
6 | Явище стратифікації та його вплив на формування якості вод | 2,5, 6 |
7 | Структура та функціональні особливості популяцій гідробіонтів | 5,6, 12 |
8 | Внутрішньовидові зв’язки в популяціях гідробіонтів та їх характеристика | 5, 6, 12 |
9 | Забруднення водних екосистем | 3, 5, 6, 12 |
10 | Реакція гідробіонтів на забруднення | 2, 5, 6 |
11 | Заходи боротьби із забрудненням водних екосистем | 2, 3, 5, 6, 12 |
12 | Антропогенне евтрофування водойм та чинники, що його спричиняють | 2, 5, 6, 12, 14 |
13 | Природне евтрофування водойм та чинники, що його спричиняють | 2, 5, 6, 12, 14 |
14 | Заходи боротьби з евтрофуванням водойм | 2, 5, 6, 12, 14 |
15 | Методи визначення продукційно – деструкційних процесів у водних об’єктах | 1, 5, 6, 7, 13, 14 |
5.2. Оформлення звіту про самостійну роботу
Самостійна робота виконується студентом відповідно до варіанту, визначеному викладачем. Текстова частина викладається на стандартному папері формату А4 з однієї сторони. Поля: верхнє, нижнє та ліве – 25 мм, праве – 10 мм.
Малюнки та таблиці розміщуються як за текстом, так і на окремих аркушах паперу і повинні мати нумерацію у межах розділу. Формули розміщуються посередині сторінки і повинні мати нумерацію в межах розділу.
Посилання на літературні джерела здійснюють шляхом зазначення у дужках номера, під яким та чи інша друкована праця наведена у списку використаної літератури.
Захист звіту про самостійну роботу відбувається у терміни, спільно обумовлені студентом і викладачем.