Урок 16. МУЗИКА ВИРАЖАЄ ТА ЗОБРАЖУЄ
Вступ
Музика виражає настрої, почуття, характер людини, а також зображає життя: людину і все, що її оточує. Саме в цьому ми ще раз переконаємося з допомогою вже знайомої нам гри. Вона називається “Правильно-неправильно”.
Спочатку звучатиме куплет пісні, на моніторі – з’являтиметься ілюстрація. Потрібно сказати “правильно” або “неправильно”, тобто чи відповідає ілюстрація пісні.
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 1
Ф. Колесса. “Школяр”
Гра “Правильно-неправильно”.
А. Філіпенко. “Ой заграйте, дударики”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 3
В. Верховинець. “Гей, військо йде”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 4
А. Філіпенко. “Веселий музикант”
Гра “Правильно-неправильно”. Завдання 5
Українська нар пісня в обробці Я. Степового “Господарство”
Умови гри “Відгадай героя”
Ви почуєте уривок з уже знайомого вам твору. Потрібно визначити героя музики, композитора та назву твору.
Гра “Відгадай героя”. Завдання 1
Визначте героя музики, композитора
Л. Бетховен. “Бабак”
Гра “Відгадай героя”. Завдання 2
Визначте героя музики, композитора та назву твору
Д. Кабалевський. “Танець молодого бегемота”
Гра “Відгадай героя”. Завдання 3
Визначте героя музики, композитора та назву твору
Є. Адамцевич. “Запорозький марш”
Гра “Відгадай героя”. Завдання 4
Визначте героя музики, композитора та назву твору
П. Чайковський. “Марш дерев‘яних солдатиків”
Гра “Відгадай героя”. Завдання 5
Визначте героя музики, композитора та назву твору
Д. Кабалевський. “Три подружки”
Гра “Відгадай героя”. Завдання 6
Визначте героя музики, композитора та назву твору
М. Сільванський. “Пташка і кицька”
Гра “Відгадай героя”. Завдання 7
Визначте героя музики, композитора та назву твору
Е. Гріг. “Ранок” із сюїти “Пер Гюнт”
Підсумки уроку
Ми завершуємо перший семестр другого класу. Протягом нього ми подорожували по світу музики, переконалися, що вона може і виражати різні почуття, характер, і, у той же час, зображати людей, тварин, природу.