Музика – акустичний склад, шо викликає в нас апетит до життя, як відомі аптечні склади викликають апетит до їжі.
Василь Кяючевський
Мета. Перевірити знання, уміння й навички учнів за третій рік навчання; збагачувати музичні враження від гірослуховування запропонованих програмою творів; розвивати музичні здібності учнів, виконавські навички; удосконалювати співацькі навички; виховувати любов до музики, рідного народу.
Методично-дидактичне забезпечення уроку. Музичний інструмент (за наявності – фортепіано, баян, акордеон),
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Доброго дня, вам, любі малята,
Хлопчики милі мої і дівчата.
Щирою посмішкою всіх вас я вітаю,
Доброго настрою на весь день бажаю.
За руки один одного візьмем –
І дружно привітаємось.
Добрий день!
1. Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2. Музичне привітання.
III. Ритмічні вправи.
IV. Узагальнення та систематизація набутих знань.
1. Робота з підручником,
2. Музична гра Василя Верховинця “Ведмедик і лісові звірята” (див. урок № 33).
V. Слухання вивчених творів.
VI. Фізкультхвилинка.
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій уклоніться,
Всі до сонця потягніться,
Вліво, вправо нахиліться,
Веретенцем покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте
І за парти тихо сядьте.
VII. Повторення вивчених пісень.
VIII. Пізнавальний екскурс.
1. Аналіз почутого.
2. Цікаві розповіді.
3. Словник-путівник у Країні Музики (с. 109).
4. Робота в зошиті.
IX. Підсумок уроку. Релаксація.